[e36] Jak rozpoznac elementy z 2,8 SWAP
[e36] Jak rozpoznac elementy z 2,8 SWAP
Witam. Wiem ze wszystko moge sam znalesc i tak wlasnie robie ale zalezy mi takze na czasie bo mam okazje kupic e36 328 iale jest to swap z 2,0. Interesuje mnie jak poznac czy jest pelny? Tzn jak rozpoznac ze skrzynia jest z 2,8 , dyfer itp? Prosze o pomoc bo nie chce sie nabrac na cos kosztownego?
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
323,325 i 328 miały dyfry z dużą głową . Skrzynie musiał wymienić ,bo nie wyobrażam sobie z 320 mieć skrzyni przy 328. Za dużo kolego nie trzeba przerabiać z 320 do 328, co innego jakby to były R4 . Przy samym odpaleniu silnika słychać czy to 320 czy 328, a czesci które musiał zmienieć to poprostu musiał i tyle Najlepiej wjedź na hamownie może znajdziesz gdzieś za 50 zł i zobaczysz czy pokaże chociaz około te 190KM. Tak jak otworzysz maske to na pierwszy rzut oka zobaczysz inny kolektor taki bardziej wykrzywiony chudszy , a 320 i 325 mają grube i proste. Tak samo vanos 320 miały chyba mniejszy i niektóre chyba w ogóle nie miały. Najlepiej wrzuć foto to stwierdzimy czy jest wszystko na miejscu. Jeszcze co do licznika nie jestem pewien czy nie powinno być 240 KM przy 328 , a 320 ma do 260 chyba , niech sie ktoś wypowie co ma 320 i 328.
Nie koniecznie Krzyś u mnie jest inaczej mam do 240 skala 250 , mam poczatki 96rok i przed lift błotniki , gril , a licznik po lift. Z tymi licznikami to sie roznie spotykałem wiesz od roku 96 E36 miały poliftowe wersje ale nie wprowadzili wszystkiego na raz raz szły błotniki atrapy grila i sratatata .a przedliftowe do 260 w R6 oraz IS
FaTuM, chodzilo mi o licznik poliftowy a nie nadwozie. Byly albo do 260 albo do 250.
A co do hamulcow to tylko rozni sie tyl bo jest wentylowany i raczej watpie ze to przekladali bo znowu robota jest a niekonieczna jest wymiana.
Skrzynia tez musiala byc wymieniona bo sprzeglo jest wieksze. Skrzynie z m52b28 byly rowniez takie same w m52b25. I w 2,0 jeszcze pewnie byl jednomas a w 2,8 juz jest dwumas.
A co do hamulcow to tylko rozni sie tyl bo jest wentylowany i raczej watpie ze to przekladali bo znowu robota jest a niekonieczna jest wymiana.
Skrzynia tez musiala byc wymieniona bo sprzeglo jest wieksze. Skrzynie z m52b28 byly rowniez takie same w m52b25. I w 2,0 jeszcze pewnie byl jednomas a w 2,8 juz jest dwumas.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE