Kaszalot pisze:Cześć jestem tu nowy, nie gniewaj się Kaper proszę, że tutaj pisze, ale jestem póki co ciemną masą na tym forum... Mam tylko jedno ważne pytanie skierowane do Twojej osoby. Widzę, że masz 2.8i

chodzi tylko o to czy jest jakaś potrzeba zakładania LPG czy da radę jeździć na benzynce bez problemu? ;>
Spoko

ale jak już nie wiesz co i gdzie napisać zawsze możesz w dziale "
Off topic"
Co do gazu:
Wszystko zależy od tego ile jeździsz autem kilometrów. Jeśli to jest twój jedyny samochód i będziesz nim śmigał no pracy, do biedronki, na lans po mieście i wakacje (czyli wszędzie i sporo kilosów dziennie/ miesięcznie/ rocznie)

to możesz wziąć z podtlenkiem LPG (mimo ja wole niezagazowane maszyny) - chociaż to też zależy ile jesteś w stanie przeboleć pieniędzy na benzynę. Ja sam nie wiem ile mi do końca spala benzyny bo mam niepodłączonego kompa

ale gdzieś w okolicach 12 litrów tak mi bierze. Jeśli jeżdżę tak w miarę "normalnie" to do 11 litrów nie więcej - sam pomyśl czy dużo czy mało (jeśli bym jechał cały czas prosto bez zatrzymywania się i po prostej drodze jednakową prędkością np: 70km/h to nawet i z 7 -8, ale to nierealne w Polsce

)
Jeśli kupisz niezagazowane BMW to ja bym nie zagazowywał tego - wolał bym te pieniądze przejeździć (a gaz do 2.8 ponad 3tyś chyba leci) . Ale jeśli to twoje pierwsze BMW (chyba raczej tak sądząc po wieku

) to 2.0 w gazie Ci styknie

pomyśl też nad opcją 2.3 litra ! Jak coś to możesz pisać na PW
