[E39] Peki ---V8

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Peki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2009-04-07, 15:45
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Peki »

przedstawiam nowe letnie kolo rod 8,5 i 10:)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

fajne fajne ale balon ogromny :mrgreen: i koza ;) ale wzór koła fajny
Obrazek
Peki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2009-04-07, 15:45
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Peki »

balon? gdzie standardowa opona z przody 235 45 na 8,5 tył 255 45 a co do gleby będę zakładał spriny -25 -35
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Bardzo fajna pełen wypas środek buda koło no i najważniejsze silnik naprawdę szczerze gratuluje i życzę bezawaryjności :grin: :bmw:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

z tym co planujesz do obniżenia dalej bedzie wysoka jak koza
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Peki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2009-04-07, 15:45
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Peki »

nie będzie wysoka widziałem u chłopaków coś takiego na spocie i jest idealnie
Awatar użytkownika
zawias
Maniak forumowy
Posty: 907
Rejestracja: 2009-06-14, 00:08
Lokalizacja: SOSNOWIEC

Post autor: zawias »

Peki pisze:nie będzie wysoka widziałem u chłopaków coś takiego na spocie i jest idealnie

co to jest -25... niektorzy takie obniżenie robią satającc z górki i robią fotki , kliknij LUBIE TO , szkoda kasy w springi za 900zl z amorami , doloz 300zl i zamow MTS gwintowany.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

zawias pisze:co to jest -25

to juz nawet nie chodzi o te 25mm...bo to tak jak mowi zawias - to jest nic - sam sie w ostatnim tygodniu przekonalem ze bez -40 to nie ma co zaczynac...a E39 jest wysokie....a tutaj pomimo V8 w vinie nie widze jednak Mtechnika...i zaczyna sie problem

nie zakladaj skroconych sprezyn do seryjnych amorow....i wcale nie mysle tutaj o amorach ktore wg wszystkich mitow wytrzymaja takie cos...tutaj sprawa rozbija sie juz o bezpieczenstwo...bo skrocone sprezyny przy dlugich amorach...na nierwonowsciach...skacza miedzy mocowaniem amora a dolnym trzymaniem sprezyny...

ogolnie mowiac: wysuniete tloczysko z amora jest dluzsze niz sprezyna - a lepiej zeby sprezyny siedzialy na miejscu
Peki pisze:nie będzie wysoka widziałem u chłopaków coś takiego na spocie i jest idealnie
ja teraz posadzilem auto okolo 40 mm przod i tyl...i jestem happy....tez mi sie wydawalo - ze kupie gwinta i zostawie na maxa na gorze ( -25 na starcie z gwintem wg producenta )
i juz na chwile dzisiejsza - pare dni po zamontowaniu - jestem w polowie gwintu z przodu i z tylu...bo inaczej to auto dalej nie wyglada jak trzeba :)

znam Twoje auto z 5er'a...i jak chcesz to tam napisze Ci to samo :)

co do samego MTSa....to do V8...hmm no tutaj juz moze warto jednak wydac nieco wiecej bo jednak jest to juz mocne auto ( pow. 250 koni )

nie mowiac juz o tym ze same MTS podaje: Przeznaczenie: wszystkie bez wersji 535i / 540i / M-Technik / M5 / Touring

takze do V8 nie wsadzisz ( dane dla sedana bez nivo )
chociaz to i tak wiadomo ze sprawa rozbija sie o inne mocowanie sprezyn z przodu
...tak znowu sie czepiam...
Peki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2009-04-07, 15:45
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Peki »

to może wsadzić tylko sprężyny Mtechnika i tak zostawic?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

problemem sa amory - nie sprezyny

sprezyny reguluja wysokosc - amory to przyczepnosc

ale jedno musi byc dobrane do drugiego

zalozenie sprezyn od m techa do seryjnych amorow nie rozwiazuje problemu - dalej masz serie amora plus sprezyne sportowa - fakt ze nie jest to tak twarde jak weitech albo eibach czy cos podobnego...ale zawsze jest krotsze w skoku


seryjny amor plus sprezyna m tech...bedzie Ci to dobijalo dosc czesto bo amor bedize prowacowal w dolnym zakresie...a wiadomo ze odboje to nie amortyzatory :)

nie wiem co Ci doradzic...w sumie mam opcje porownania - seria amor z m techem nawet jutro u kumpla...wiec mozna zobaczyc o ile sie roznia takie amory .......jezeli amor od m techa bedzie krotszy to mozna by zrobic tak: kupic amora z m techa i zalozyc seryjna sprezyne...bedzie nieco nizej ( pod warunkiem ze polka od amora bedzie nizej niz w serii ) ale komfort zostanie.....chociaz to bardziej teoria niz praktyka :)

Marcin z bmw 5er ( ten od czarnej mamby ) mial swego czasu zawiesznenie m techa z drugiej reki ( amor plus sprezyna ) w cenie 999...tylko wiadomo.....brak dlugoterminowej gwarancji i zawieszenie z drugiej reki....pewnosci nie ma a to juz jakis pieniadz jak by nie bylo

jestes z chorzowa wiec jak cos to w piatek na chorzowie pogadamy :) bo teraz to serio nie wiem co CI mam doradzic
...tak znowu sie czepiam...
Peki
Zaawansowany forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2009-04-07, 15:45
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Peki »

dobra w piątek zobaczysz to jak to wygląda na żywo i zobaczymy albo tak zostawię jak jest i tyle bo szkoda mi się pakować w nowe amory tzn używane jak mam dobre
ODPOWIEDZ