
jak założysz ACS od Kaperka to już nigdzie nie wjedziesz
Wolny dzień i musiałem coś przy aucie porobićKaper pisze:No graty bardzo dobre pokupowałeś... A co Cię tak wzięło na kręcenie gwintem ?Autko bardzo ładnie się prezentuje z zewnątrz, bardzo podoba mi się ten kolor (ale ogarnij trochę lampy przednie, najlepiej poszukaj jakiejś z soczewką)
Do seryjnych nadkoli czyli takich jak teraz mam takie obniżenie to maxM E R O pisze:Ty masz ten gwint skrecony?? Ja tam mowie , ze stoi tak jak moja koza
Na Parkingu obok GWSP, tj stara kopalnia Gliwice przy ul.BojkowskiejHonik pisze:Mi się wydaję że to wtedy nie jest daily car
Albo lekko ją uniósł do góry.
Ale nie powiem wygląda super.
Kaszalot z tobą też ale chodziło mi tutaj o kolegę Gurian
I nadal nie wiemy gdzie kolega robił te zdjęcia w Gliwicach
Teraz jest 17" 8,5j 205/40 et 13M E R O pisze:Na 8,5 idealne jest 205/40 .
PS : to jaki ty tam masz setup tego kola??
PS2: na tym bialym Compim ze zdjec powyzej jest z przodu 8cali et 20 i 15mm dystansu
czyli et 5 . W temacie sa jeszcze foty z przymiarki 30mm dystansu ( et -10 )
Tył mi się ładnie chowa na maxie, ale przód leży mi na oponach.M E R O pisze:katy i gleba. Zejdz nizej gwintem zobaczysz jak sie kolo chowa , przykrec fasolka katy . ewentualnie u gory zrob w kielichu regulacje tak jak ma e46
Ja ma u siebie 18x8,5 et 13 205/40 katy na 2,5-3 stopnie