[E32] BMW E32 750 V12 300KM and BMW E23 733i 197KM by BOB
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
1. Zolte kolektory w V12
2. Fajnie masz gaz zamontowany.
3. 20L/100km to chyba w 735.
4. Co to za rury miedzy przepustnica a rura do filtra powietrza?
5. Dzwiek V12 to porazka. Brzmi jak 520, tylko troche "glebiej". Kazde V8 "gra" lepiej. Chyba, ze zrobisz V12 na przelocie (jak mialem), ale 156 DB na tyle auta to troche przesada.
6. Znam skads ta e32, ale nie otrafie skojarzy skad.
2. Fajnie masz gaz zamontowany.
3. 20L/100km to chyba w 735.
4. Co to za rury miedzy przepustnica a rura do filtra powietrza?
5. Dzwiek V12 to porazka. Brzmi jak 520, tylko troche "glebiej". Kazde V8 "gra" lepiej. Chyba, ze zrobisz V12 na przelocie (jak mialem), ale 156 DB na tyle auta to troche przesada.
6. Znam skads ta e32, ale nie otrafie skojarzy skad.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
u mnie spalanie to 20-21L/100km i to w wiekszościu w mieście, wg mnie dzwiek V12 jest dużo lepszy jak w V8,
spalanie w trasie ok. 16-17L/100km i nie biore sobie tego z kosmosu tylko tak jest... tylko że u mnie auto mimo ze mam 23 lata, nie dostaje butów... wiadomo autostarda (których u nas niesetty mało, wtedy poleci 200km/h) ale tak jezdze gorzej jak emeryt... ale dla mnie auto ma sie toczyc... kolektory są orginalne, z jednego bardziej schodzi juz żółc niż z drugiego, o ktore "rury" ci chodzi?
jeżeli chodzi o stożku to nie ma innej mozliwosci na dzien dzisiejszy, ponieważ jest gaz, a reduktory są w takim miejscu że niestety orginalne puszki nie wchodza ponieważ reduktory zajmuja cześć ich miejsca i dlatego są stożki, oczywiście orginalne puszki mam i wróca, jak auto bedzie bez gazu, który narazie jest, ponieważ są ważniejsze rzeczy do zrobienia
spalanie w trasie ok. 16-17L/100km i nie biore sobie tego z kosmosu tylko tak jest... tylko że u mnie auto mimo ze mam 23 lata, nie dostaje butów... wiadomo autostarda (których u nas niesetty mało, wtedy poleci 200km/h) ale tak jezdze gorzej jak emeryt... ale dla mnie auto ma sie toczyc... kolektory są orginalne, z jednego bardziej schodzi juz żółc niż z drugiego, o ktore "rury" ci chodzi?
jeżeli chodzi o stożku to nie ma innej mozliwosci na dzien dzisiejszy, ponieważ jest gaz, a reduktory są w takim miejscu że niestety orginalne puszki nie wchodza ponieważ reduktory zajmuja cześć ich miejsca i dlatego są stożki, oczywiście orginalne puszki mam i wróca, jak auto bedzie bez gazu, który narazie jest, ponieważ są ważniejsze rzeczy do zrobienia
Ostatnio zmieniony 2012-11-09, 00:33 przez robert88, łącznie zmieniany 1 raz.
nie można porównać 5er czy 7 er do 3er albo 1er... To są całkiem inne klasy samochodów... To tak jak by porównać Yamhe r6 do chopper'a Wiadomo, że 7er to nie auto do żyłowania i ścigania (chociaż i takich się znajdzie ) tylko limuzyna do "pływania" po drogach. Z tym spalaniem to też mi się chce średnio wierzyć ale nie wypowiadam się na ten temat bo nie jeździłem takimi potworami. Ogólnie obie siódemki są ładne chociaż troszkę do "dopieszczenia" (ten korek gazu to porażka ale dobrze, że wiesz co trzeba z tym zrobić)
co to za gadanie że bmw kończy się na e38 czy e34... a f01 to co? e65? wystarczy że Darex podjechał e65 to wszyscy rzucili się jakby ferrari przyjechało z britney speras w środku
co do tych dwóch aut to e38 wygląda jak 90% obecnie jeżdżących po drogach - średnio
co do e32 to ma potencjał mógłby być fajny bandyta z niej
co do tych dwóch aut to e38 wygląda jak 90% obecnie jeżdżących po drogach - średnio
co do e32 to ma potencjał mógłby być fajny bandyta z niej
żeby cokolwiek robić z e32 to najpierw musi byc blacharsko i lakierniczo w bardzo dobrym stanie, tak samo środek ma być w idealnym stanie, potem można myślec o felgach i innych modyfikacjach, które dalej pozostawia ją w orginale a dodają smaku...
Co do E65, samochód ładny, współczesna limuzyna, mnie sie osobiscie podoba, lecz domniewam że nigdy nie bedzie rozchwytywana za 20-30lat tak samo jak e38, uwazam ze jezeli chodzi o serie 7 to e32 jest ostatnia klasyczną Bavarią, np z racji na okrągle światła
Co do E65, samochód ładny, współczesna limuzyna, mnie sie osobiscie podoba, lecz domniewam że nigdy nie bedzie rozchwytywana za 20-30lat tak samo jak e38, uwazam ze jezeli chodzi o serie 7 to e32 jest ostatnia klasyczną Bavarią, np z racji na okrągle światła
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Napisalem dokladnie o ktore rury mi chodzi. Zastosowanie stozkow rozumiem. Nie widzialem po co sa, bo u mnie takich nie ma. Teraz dopiero zczailem ze sa od LPG, wiec nie dziwne, ze u mnie nie ma Spalanie masz naprawde bardzo niskie, dziwne, bo znam pare V12 i malo komu pali w miescie 20 litrow, raczej sa to okolice 30, jeszcze w tym przedwojennym automacie...
Moloch, jak gowno wiesz o V12 to trzym ryj i nie wypowiadaj sie w tematach o ktorych nie masz zielonego pojecia.
Moloch, jak gowno wiesz o V12 to trzym ryj i nie wypowiadaj sie w tematach o ktorych nie masz zielonego pojecia.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
przedtem miałem e46 aurek, dobrze myślisz daj twoj numer na PW e34 miałem hoho na samym poczatku zreszta 3szt e34 były
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Zaczołem troche tak szperać po alledrogo i zaczynamy zbierac cześci na zimie żeby było co robić:
Udało sie wyhaczyć orginalny telefon z e32/e34 jeszcze kupe rarytasów z środka zostało do znalezienia i zakupienia,
Ale przed montażem samochód przejdzie kompletną renowacje foteli, tunelu, boczków i wszystko co jest z skóry, chociaż środek jest w naprawde fajnym stanie bez przetarć, zostanie całościowo momalowany i odświeżony, taka renowacja nie kosztuje majatek a pozwala odnowić do stanu idealnego, koszt zabiegu całości 650pln, zdjecia z tego zabiegu już wkrótce.
Poszukiwany, dobry lakiernik na terenie Wodzisławia, Rybnika, Raciborza itd
Udało sie wyhaczyć orginalny telefon z e32/e34 jeszcze kupe rarytasów z środka zostało do znalezienia i zakupienia,
Ale przed montażem samochód przejdzie kompletną renowacje foteli, tunelu, boczków i wszystko co jest z skóry, chociaż środek jest w naprawde fajnym stanie bez przetarć, zostanie całościowo momalowany i odświeżony, taka renowacja nie kosztuje majatek a pozwala odnowić do stanu idealnego, koszt zabiegu całości 650pln, zdjecia z tego zabiegu już wkrótce.
Poszukiwany, dobry lakiernik na terenie Wodzisławia, Rybnika, Raciborza itd
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
z moich zrodeł wynika, i z zrodeł zaczerpnietych w ASO, że ten telefon był montowany w E32 w latach 91-92, wiec jest w 100% ori dla e32
Jako że na zimie sie zbiera cześci co sądzicie o replikach BBS RS czyli Dare RS?
chyba że:
http://allegro.pl/bbs-rc-...2670822518.html
wg mnie dobra cena tylko jak z szerokościa i ET tych felg?
Jako że na zimie sie zbiera cześci co sądzicie o replikach BBS RS czyli Dare RS?
chyba że:
http://allegro.pl/bbs-rc-...2670822518.html
wg mnie dobra cena tylko jak z szerokościa i ET tych felg?
Ostatnio zmieniony 2012-11-09, 00:34 przez robert88, łącznie zmieniany 1 raz.