Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969 Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz
Post
autor: gamek2 » 2012-10-07, 09:28
ja mam u siebie RACELAND i jest z tylu skrecony do polowy i lezy juz dosc mocno
takie rzeczy dzialy sie wlasnie przy FK i tat
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549 Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado
Post
autor: Turbo » 2012-10-07, 11:41
aaa to ciebie widziałem wczoraj pod dyskoteką
na żywo robi robote
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
ManiekCSL
Zaawansowany forumowicz
Posty: 492 Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Post
autor: ManiekCSL » 2012-10-07, 16:25
jest piękna
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620 Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Kaper » 2012-10-07, 17:26
Gwint gwintowi nie równy... podam przykład: Fatum kiedyś kupował do swojej (św. pamięci
) bawarki gwint na przód TaT... po roku kupiłem ja do swojej bawarki też gwint TaT... i gdy mieliśmy mniej więcej taką samą glebę to u niego szło jeszcze skręcić np o 4 obroty a u mnie o 8... - rozumiecie
u mnie jak by było więcej gwintu...
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405 Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin
Post
autor: SebaE36 » 2012-10-07, 18:06
Kaper , są 2 wersje gwintów TaT. Jedna można skręcic nizej od drugiej.
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620 Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Kaper » 2012-10-07, 18:08
SebaE36 pisze: Kaper, są 2 wersje gwintów TaT. Jedna można skręcic nizej od drugiej.
A różnią się czymś ? Bo ja z Fatumem mieliśmy identyko i niczym się nie różniły
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405 Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin
Post
autor: SebaE36 » 2012-10-07, 18:58
Roznia sie wlasnie długością gwintu czyli wychodzi na to ze Ty mozesz spuscic nizej niz Fatum.
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436 Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: PINIU » 2012-10-07, 20:44
Kaper , A różnią się czymś ? Bo ja z Fatumem mieliśmy identyko i niczym się nie różniły
musza sie roznic bo to chinczyk i najtanszy gwint na rynku
bo kazdy facet z widlami to posejdon
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405 Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin
Post
autor: SebaE36 » 2012-10-08, 08:54
PINIU , widocznie kogos nie stac na drozszy np taki jak Ty masz.
DaNN
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2011-10-07, 15:31
Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: DaNN » 2012-10-08, 15:34
znam już przyczynę kozy z tyłu. przeczytałem cały temat o FK na syndykacie i tam mieli to samo co ja czyli zamienione w fabryce już zamiast sprężyn do e36 dawali do e46. tutaj jest porównanie. od lewej e36, środek e46.
ja mam tą w środku czyli złą..
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436 Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: PINIU » 2012-10-08, 18:36
SebaE36 , tu nie chodzi o to czy kogos stac czy nie tylko o jakosc wykonania
bo kazdy facet z widlami to posejdon
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405 Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin
Post
autor: SebaE36 » 2012-10-08, 19:10
PINIU , rozumiem Cie, ale gwinty TaT, MTS its to chyba najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o jakosc/cena. Za takie pieniadza sam powiedz ze nic lepszego NOWEGO nie kupisz.
Krisstoff
Maniak forumowy
Posty: 812 Rejestracja: 2008-08-05, 21:21
Lokalizacja: Czernica
Post
autor: Krisstoff » 2012-10-09, 01:16
Bo nic innego nie ma za tą cenę
DaNN
Małopiszący
Posty: 61 Rejestracja: 2011-10-07, 15:31
Lokalizacja: Racibórz
Post
autor: DaNN » 2012-10-18, 18:01
Tył poszedł już trochę niżej. Za nisko nie mogło być bo za twardy to ten zawias nie jest z tyłu i przycierał. Za szeroko na seryjne błotniki
A tu takie jedno foto
gamek2
Maniak forumowy
Posty: 1969 Rejestracja: 2008-12-30, 16:09
Lokalizacja: Raciborz
Post
autor: gamek2 » 2012-10-18, 20:01
DaNN , wpadniecie z owenem w sobote o 14 na bille pogadac???