SWAP z 1.8 is na 3.2 M POWER

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
francik

SWAP z 1.8 is na 3.2 M POWER

Post autor: francik »

Jak w temacie napisane chcialem sie doweidziec cos wiecej o swapie z silnika 1,8is na 3.2 M POWER .Bo mam do zalatwienia taki silnik wraz z skrzynia biegow i kompem tylko czy trzeba cos jeszcze wymienic lub przerobic??napewno dyfer wraz z calym walem napedowym bedzie do wymiany..a co z chlodnica?
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Hamulce, dyfer, kable, skrzynia, silnik, komputer, mocowania skrzyni zapewne i silnika, zawieszenie...
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

ciekawe a za ile masz ten sprzet :D dobry pomysl ale nie do e36 a e30 :D
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

z tym jest wiecej klopotu niz pozytku... trzeba pol auta zmienic :D
Obrazek
francik

Post autor: francik »

jeszcze zobacze moze znajde jakiegos mechanika ktory by sie podjal takiej zamiany... a cena tego silnika to wiecej mni bedzie kosztowal transport niz ten silnik hehehe
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

to ciekawe w jakim stanie jest ten silnik :D :P :oops:
Obrazek
bociek

Post autor: bociek »

HEh dokladnie gozej jak zaplacisz za transport i okaze sie ze to zlom :D ale czy nie lepiej sobie kupic juz orginalnego m-powera??? chyba koszty swapa itp wyniosa cie akurat tyle co kosztowala taka bunia :D
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

z auta ci zostanie tylko karoseria i srodek. Wszystko musisz wymienic z ukladu jezdnego. Licznik tez bo tam jest inny obrotomierz itp. Chlodnica i wszytsko wlacznie. Jak dla mnie to nieoplacalne jesli nigdy nie probowales jak chodzi silnik bo czesto jest tak ze 6 bieg szwankuje. Mysle ze nie chcialbys tez tego pozniej zagazowac bo to porazka. Moze najpierw sobie zobacz na allegro o ile znajdziesz, ile kosztuja tarcze, klocki i inne zuzywajace sie elementy. Tym bardziej ze nie wiesz w jakim stanie jest silnik. Tam nie kupisz podrobek do zawieszenia itp tylko wszystko oryginalne i na zamowienie.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

ale go zniechecacie ja bym wlozyl 3.2 ale do e30 bo to cos innego a e36 mozna kupic gotowa M3 i po klopocie :D
francik

Post autor: francik »

silnik jest sprawny bo to ujek mi zalatwia z niemiec maja tam taki na warsztacie z rozbitej M3 tak ze sie na tym zna ten licznik i pare innych czesci moglby mi tez poslac z silnikiem tylko musialbym kogos znalesc kto by to przerobil i powiedzial konkretnie co trzeba wymienic .. :D
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

wszystko musisz wymienic oprocz karoserii i srodka auta, procz licznika. A nawet fegi bo zaciski z M3 sa tak duze ze wczodza min 17" felgi.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Damiano
Zaawansowany forumowicz
Posty: 323
Rejestracja: 2007-04-02, 21:20
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: Damiano »

ja popoieram kisola :lol: :lol: jak bym mial okazje tez bym kupil ten silnik i sie z tym pobawil z mila checia :lol: :lol: :lol: :lol:
kocik

Post autor: kocik »

dlamnie przekladka czy swap na inny silnik to totalna porazka :twisted: widzialem juz pare bmw co swapowalo z 1.6 na 2,5 albo 1,8 na 2L to moge powiedziec jedno do dzisiaj czyli rok od swapownia auto wiecej stoji niz jezdzi .POPROSTU swapu NIEROBI FABRYKA a co za tym idzie to sami wiecie :roll:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

znam kolesia co do e36 wrzucil 3,0. Do tego jakis tam czip i szlo leb w leb z M3. zna sie na mechanice i juz sprzedal autko bo ciagle mial problemy z silnikiem. Cos mu ciagle nie pasowalo...
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
kocik

Post autor: kocik »

dokladnie krzys Rozumie jesli ktos ma 2L i chce miec 2.5 albo 2.5 na 2.8

ale jesli ktos ma 1.6 to najlepsze rozwiazanie to tylko 1.8 .1.8 IS 16V
ODPOWIEDZ