[e46] ACS3 Touring -> daily car by MERO
Przod poszedl jeszcze 10-12mm nizej dzieki poduchom z Z4 , ale brakuje jeszcze 10mm z tylu i jakies 30mm z przodu wiec i tak musze zawias na gwinta podmienic a ACS zostanie najwyzej na podmiane przy sprzedazy .Sławek pisze:nie przesadzaj mi nie wygląda to auto na kozę a wręcz przeciwnie bardzo fajnie stoi
touring jest zajebisty ludzie a ACS'a wiedzieli co robią. Moje 328 chętnie by się spotkało z twoją gdzieś na parkingu np. pod KFC
Zawsze mozna sie ugadac i jakiegos mini spota zrobic
Bacznie śledzę temat na RCSM i dobrze że auto trafiło w twoje ręce bo wiem, że coś dobrego z tego turasa wymodzisz.
Już auto się mega prezentuje.
Co do gleby.
Według mnie już fajnie jest koło spasowane ale wiem że tamte forum ryje banie i bd chciał zejść baaardzo nisko
Trzymam kciuki za mody no i mam nadzieję że spełnią się plany dotyczące foteli
Bd śledził temat
Pozdro wariacie.
Już auto się mega prezentuje.
Co do gleby.
Według mnie już fajnie jest koło spasowane ale wiem że tamte forum ryje banie i bd chciał zejść baaardzo nisko
Trzymam kciuki za mody no i mam nadzieję że spełnią się plany dotyczące foteli
Bd śledził temat
Pozdro wariacie.
Co do kasy za ACSa to ani duzo ani malo. W sumie za robote blacharzowi dalem 500pln ( ustawienie maski, blotnika, pasa i zderzak)
Maska i blotnik w kolorze mnie troche pociagly po kieszeni .
Zderzak by sie przydal nowy bo ten troche jednak oberwal , duzo robilem sam wiec raz zostalo troche monety w kieszeni dwawiem co mam.
Na gotowo z pl blachami i kolami ACSa zamknalem sie w 30k ( wiadomo, jakies [na forum nie przeklinamy] z ASO, plyny , odmy i inne pierdy swoje kosztuja ).
Ktos moglby powiedziec ,ze jak za Mpakietowe e46 to troche duzo
Ale:
Duzym plusem jest to , ze po samochod bylem sam (od wlsciciela nie od kombinatora), ksiazka serwisowa na 140,000 k ( w pl wiekszosc ktore ogladalem mialy podobny przebieg , ale stan zuzycia podzespolow mowil co innego ) , no i duzo gratow ACSa (mniej lub bardziej trafionych/podobajacych sie )
Co dokola jak sie trafia jakies ACSIII w normalnej kasie to pomysle bo ciezko trafic a o odpowiednim et top mozna pomazyc . Do siebie chcialem 9,5 na tyl 18 typII to przez pol roku znalazlem u szwabow jedna sztuke za jedyne 300euro.
Aktualnie walcze z audio bo jak wiadomo tunery BM54 beckera to tragedia . U mnie padla jedna koncowka mocy . Uzywka jedyne 1000pln .
Mozna reanimowac tuner za 250pln wymieniajac koncowki , ale ja ciaglesobierobie podgore wiec......
Beda 4ry wyjscia RCA i do tego osobny piecyk , a nie jakies smieszne 4x20w .
Jak ktos liznal car audio moze mi poleci jakis wzmak ktory ruszy suba hertza 300rms i jakies 2x150rms z przodu?
Maska i blotnik w kolorze mnie troche pociagly po kieszeni .
Zderzak by sie przydal nowy bo ten troche jednak oberwal , duzo robilem sam wiec raz zostalo troche monety w kieszeni dwawiem co mam.
Na gotowo z pl blachami i kolami ACSa zamknalem sie w 30k ( wiadomo, jakies [na forum nie przeklinamy] z ASO, plyny , odmy i inne pierdy swoje kosztuja ).
Ktos moglby powiedziec ,ze jak za Mpakietowe e46 to troche duzo
Ale:
Duzym plusem jest to , ze po samochod bylem sam (od wlsciciela nie od kombinatora), ksiazka serwisowa na 140,000 k ( w pl wiekszosc ktore ogladalem mialy podobny przebieg , ale stan zuzycia podzespolow mowil co innego ) , no i duzo gratow ACSa (mniej lub bardziej trafionych/podobajacych sie )
Co dokola jak sie trafia jakies ACSIII w normalnej kasie to pomysle bo ciezko trafic a o odpowiednim et top mozna pomazyc . Do siebie chcialem 9,5 na tyl 18 typII to przez pol roku znalazlem u szwabow jedna sztuke za jedyne 300euro.
Aktualnie walcze z audio bo jak wiadomo tunery BM54 beckera to tragedia . U mnie padla jedna koncowka mocy . Uzywka jedyne 1000pln .
Mozna reanimowac tuner za 250pln wymieniajac koncowki , ale ja ciaglesobierobie podgore wiec......
Beda 4ry wyjscia RCA i do tego osobny piecyk , a nie jakies smieszne 4x20w .
Jak ktos liznal car audio moze mi poleci jakis wzmak ktory ruszy suba hertza 300rms i jakies 2x150rms z przodu?
Polecam ALPINE PDX 4.150 ale to i tak zależy ile floty masz zamiar wydaćM E R O pisze:Jak ktos liznal car audio moze mi poleci jakis wzmak ktory ruszy suba hertza 300rms i jakies 2x150rms z przodu?
Wracając do tematu turaska to osobiście nie przepadam za E46 ale nie powiem że mi się nie podobają, jednak twój turasek ACS po prostu miażdży cyce Gratuluje spontaniczności z jaką zadziałałeś żeby po niego się udać
Kurde 1,8k za piec ? Troche duzo . Myslalem , raczej o jakiejs budzetowej zabudowie .przemo820 pisze:Polecam ALPINE PDX 4.150 ale to i tak zależy ile floty masz zamiar wydaćM E R O pisze:Jak ktos liznal car audio moze mi poleci jakis wzmak ktory ruszy suba hertza DS250 i jakies 2x150rms z przodu?
Wracając do tematu turaska to osobiście nie przepadam za E46 ale nie powiem że mi się nie podobają, jednak twój turasek ACS po prostu miażdży cyce Gratuluje spontaniczności z jaką zadziałałeś żeby po niego się udać
Przelecialem cale allegro i ciezko znalez cos co ma min 4x100 w RMS'ie ;/
Rozgladalem sie tez za jakimis przodami no i sa 3 opcje
Morele T6 ( wie ktos czy to serio tak gra jak pisza?? )
Hertz hsk165 (troche sie boje hertzow bo jeszcze nie slyszalem)
HiFonics TS 6.2C ( cena fajna )