PINIU pisze:daj jakies foto tego gwintu jak wyglada jego wykonanie itp , jak ja robilem swoj w supersporcie na zamowienie to nie bylo jeszcze zadnego gwintu dostepnego do e30 na naszym rynku
zapodam w poniedzialek jak to jakos ogarne bo jak na razie to widzisz na zdjeciach to samo co ja

nie wiem jeszcze jak to poskladac do kupy

wiem tylko ze nic nie trzeba spawac jak to kiedys bylo, rozbierasz mcpresona, wyciagasz stary wklad i wkladasz nowy amortyzator, gdzies tam jeszcze nie wiem gdzie montujesz ta tuleje z gwintem i w sumie zakladasz komplet na przod, z tylem jest latwiej bo nie ma mcpersona wiec zmieniasz amorki, sprezyne tez i w sumie po sprawie

mam gwint ten samej firmy w Vento i nie narzekam, zrobilem na tym juz jakies 30tys km po takich dziurach ze myslalem ze auto sie roapadnie a zawieszenie jest caly czas dobre... wiec opinie ludzi ze to jest g... warte a nie maja o tym pojecia mnie nie interesuja, jedyny plus jaki byl w Vento to taki ze zawieszenie bylo poskladane od razy, wyciagales stare i wkladales nowe... 3 sruby z przodu, 3 z tylu i gotowe a tu trzeba to jakos poskladac
tak to wyglada w Vento, sa 2 sprezyny, miedzy tym pod nimi pierscien do regulacji wysokosci i w sumie cala filozofia, od gory odkrecasz srube z poduszki, z dolu 2 sruby ktore wchodza to zwrotnicy, zmienias zi po sprawie, nie wiem jak to bedzie wygladaz w poniedzialek jak bede montowac ale jakos to ogarne
