[E30] 325iA Cabrio
Po co manual skoro na wiosnę wpadnie m54b30? Zimą i tak nie będziesz jeździł bo kto jeździ cabrio bez hardtopu w zimę...adamwsb pisze:ten automat dziala z tym silnikiem chyba w trybie awaryjnym bo jest tylko jeden bieg - 3, nie bede sie z tym bawil i pakuje manuala, krotki dyfer i short shifter, to nie musi szybko jezdzic ale zalezy mi na frajdzie jutro kupuje gwint wiec w sobote beda foty naj to lezy
Zamiast gwintu ogarnij budę bo na wiosnę zostanie Ci tylko gwint - do tego czasu ta buda się rozpadnie
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Tomek, nie przesadzajmy Buda jest dobra, tylko ma pare mankamentow, ale nie jest to nowe auto. Najwazniejsze, ze Adam wie co jest nie tak i ma na to plan Auto jest naprawde fajne, ale trzeba mu troche serca
Nikt nie zauwazyl, ze wlozylismy stozek z mojej bylej V12 +15 do lansu i +10 koni
Nikt nie zauwazyl, ze wlozylismy stozek z mojej bylej V12 +15 do lansu i +10 koni
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
gwint MTS a'la ta technix?adamwsb pisze:no to i gwint zakupiony w poniedzialek montaz i zakladam przedni zderzak z mtecha jesli ktos wie cos o przednich halogenach w dobrym stanie do waskiej lampy i progach z mtecha do cabrio to prosze o info bo z coupe nie spasuja mi bez ciecia tych uszow ktore zachodza na blotniki...
Obrazek
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 258
- Rejestracja: 2009-04-30, 16:38
- Lokalizacja: Pszów
- Kontakt:
zapodam w poniedzialek jak to jakos ogarne bo jak na razie to widzisz na zdjeciach to samo co ja nie wiem jeszcze jak to poskladac do kupy wiem tylko ze nic nie trzeba spawac jak to kiedys bylo, rozbierasz mcpresona, wyciagasz stary wklad i wkladasz nowy amortyzator, gdzies tam jeszcze nie wiem gdzie montujesz ta tuleje z gwintem i w sumie zakladasz komplet na przod, z tylem jest latwiej bo nie ma mcpersona wiec zmieniasz amorki, sprezyne tez i w sumie po sprawie mam gwint ten samej firmy w Vento i nie narzekam, zrobilem na tym juz jakies 30tys km po takich dziurach ze myslalem ze auto sie roapadnie a zawieszenie jest caly czas dobre... wiec opinie ludzi ze to jest g... warte a nie maja o tym pojecia mnie nie interesuja, jedyny plus jaki byl w Vento to taki ze zawieszenie bylo poskladane od razy, wyciagales stare i wkladales nowe... 3 sruby z przodu, 3 z tylu i gotowe a tu trzeba to jakos poskladacPINIU pisze:daj jakies foto tego gwintu jak wyglada jego wykonanie itp , jak ja robilem swoj w supersporcie na zamowienie to nie bylo jeszcze zadnego gwintu dostepnego do e30 na naszym rynku
tak to wyglada w Vento, sa 2 sprezyny, miedzy tym pod nimi pierscien do regulacji wysokosci i w sumie cala filozofia, od gory odkrecasz srube z poduszki, z dolu 2 sruby ktore wchodza to zwrotnicy, zmienias zi po sprawie, nie wiem jak to bedzie wygladaz w poniedzialek jak bede montowac ale jakos to ogarne