[E39] cięzkie odpalanie e39 3,0d

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

hm nie brzmi to zbyt optymistycznie,jakich kosztow mam sie spodziewać ? Jest jeszcze jeden szczegół,podczas włączania zaplonu gdy pracuje pompka paliwa(ta przy baku ) słychac bulgotanie w baku. Może to cos wniesie do sprawy.
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

adibas pisze: słychac bulgotanie w baku. Może to cos wniesie do sprawy.
Sprawdź przewody paliwowe czy nie ma w nich baniek powietrza być może to tylko cofajace sie paliwo z tego powodu ciężko zapala wtedy zamontuj zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym i po sprawie. Co do samej pompy wtryskowej koszt regeneracji jakieś ok 3000 zł a zaworek max 30 zł :wink:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Nie słyszałem jeszcze żeby w 3,0 cr padła pompa wtryskowa, to co pisze MARIUSZO86, to przypadłość TDs-a. Wydaje mi się, że GERMAN też pisze o TDs-ie :P

Po Twoich kodach błędów:

- 09f6 rail-pressure monitoring on engine start
- 1190 Rail-presure control

Sprawdził bym zawór regulacji ciśnienia paliwa, oraz czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr.
Ewentualnie możesz sprawdzić pompki elektryczne paliwowe.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

nr 20 to zawór regulacji ciśnienia pawila
Mariuszo86
Zaawansowany forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Mariuszo86 »

Kolego TDS-ik nie takie pompy padały robie na ciężkim sprzęcie więc każda koparka, ładowarka, walec, spych czy koparko - ładowarka też ma taką samą pompe jak TDS? nie sądze, są różne rodzaje pomp i padająca pompa ma takie objawy na ciepłym silniku. Wystarczy to w bardzo łatwy sposób sprawdźić czy pompa. odpal auto albo po jeździe, pod domem zgaś polej po pompie zimną wodą jak Ci odpali bez problemu to już masz pewnośc na 100% że pompa. Pompe można zajechać w bardzo łatwy sposób tankując marne zanieczyszczone paliwo i tu nie ma znaczenia czy to TDS czy TD :D
" .... i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony, spytał o nasze zarobki - usiadł i zapłakał.. "
Obrazek
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Dzięki za pomoc,za jakis czas zdam relacje jaka jest przyczyna :)
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

TDS-ik pisze:Nie słyszałem jeszcze żeby w 3,0 cr padła pompa wtryskowa, to co pisze MARIUSZO86, to przypadłość TDs-a. Wydaje mi się, że GERMAN też pisze o TDs-ie :P

Po Twoich kodach błędów:

- 09f6 rail-pressure monitoring on engine start
- 1190 Rail-presure control

Sprawdził bym zawór regulacji ciśnienia paliwa, oraz czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr.
Ewentualnie możesz sprawdzić pompki elektryczne paliwowe.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

nr 20 to zawór regulacji ciśnienia pawila
Zgadzam się kolegą że pompa wysokiego ciśnienia w silniku common rail jest praktycznie niezniszczalna, myslę ze pompa podprogowa jest na wykończeniu jak jest zimna to pali a jak się zagrzeje to już nie daje ciśnienia na listwę i zaczynają wyskakiwac te błędy, po prostu pompa podprogowa się zaciera i dlatego masz brak mocy, możesz do mnie podjechac bo masz niedaleko i zobaczymy co w trawie piszczy, pozdrawiam Mario w razie czego pisz na priv lub dzwoń 601221400.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

możliwe że masz racje Mario330d,zauważyłem że gdy jest mało paliwa ( poniżej pierwszej kreski) jest trochę słabszy i chyba częściej występują problemy z odpalaniem. Oczywiście chętnie skorzystam z pomocy i zobaczymy w czym tkwi problem :) P.s co sądzicie o pompie paliwa "Vemo" ? warto kupić ?
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

adibas pisze:możliwe że masz racje Mario330d,zauważyłem że gdy jest mało paliwa ( poniżej pierwszej kreski) jest trochę słabszy i chyba częściej występują problemy z odpalaniem. Oczywiście chętnie skorzystam z pomocy i zobaczymy w czym tkwi problem :) P.s co sądzicie o pompie paliwa "Vemo" ? warto kupić ?
Niestety ale wjutro idę do pracy Pniówek odrabia wigilię i dopiero po świętach możemy sie ustawić na spotkanie a jeśli chcesz pogadać telefonicznie to do 11-stej bo mam na 12 do roboty, natomiast jeśli chodzi o pompę podprogową to miałem namiary kiedyś ale teraz nie wiem gdzie mi sie zapodział numer do gościa który regenerował ori pompy i wysyłał pompę po regeneracji a ty wysyłałeś uszkodzona i to chyba najlepsze rozwiązanie te pompy podróbki to nie wiadomo ile pochodzą a chyba na pierwszy montaż szła VDO ale nie jestem pewien, jak ci odpowiada to po świętach możemy się ustawić.
Pozdrawiam Mario.
Mariuszo86
Zaawansowany forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Mariuszo86 »

to że coś jest nie możliwe do zniszczenia nie znaczy że nie padnie. Nie będę się kłócił bo to nie o to chodzi ale w maszynach budowlanych na CR tankując parszywe (delikatnie mówiąc) paliwo ON to 1.5 roku i pompy padały także nie wmawiajcie sobie że jak coś jest nie możliwe do zniszczenia to że blacha odpadnie a niezniszczalne będzie działać :razz:
" .... i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony, spytał o nasze zarobki - usiadł i zapłakał.. "
Obrazek
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

MARIUSZO86 pisze:to że coś jest nie możliwe do zniszczenia nie znaczy że nie padnie. Nie będę się kłócił bo to nie o to chodzi ale w maszynach budowlanych na CR tankując parszywe (delikatnie mówiąc) paliwo ON to 1.5 roku i pompy padały także nie wmawiajcie sobie że jak coś jest nie możliwe do zniszczenia to że blacha odpadnie a niezniszczalne będzie działać :razz:
Kolego nie mam zamiaru się spierać ale pracuje na kopalni i mamy maszyny tzn. kolejki podwieszane spalinowe które kosztują po parę milionów i jest jedna na cr i jakoś pompa wysokiego ciśnienia nie padła a na kopalni tankują z wszelkiego dziadostwa a wiadomo że paliwo w cr musi być czyściutkie najbardziej cierpią wtryskiwacze bo to one nie lubią nawet najmniejszych zanieczyszczeń a jeśli padają pompy wysokiego ciśnienia to naprawdę syfiaste paliwo się leje z grudami chyba ale nieważne wszystko można zepsuć jak się chce.
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

Mario330d pisze:na kopalni tankują z wszelkiego dziadostwa
:> Ty szarfiarz widziałeś w ogóle kolor tego paliwa? Gdzie Ty robisz, że dziadostwo tankujecie...? Ropa do kolejek spalinowych jest bardzo wysokiej jakości...
Sorka za OT
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

pazura pisze:
Mario330d pisze:na kopalni tankują z wszelkiego dziadostwa
:> Ty szarfiarz widziałeś w ogóle kolor tego paliwa? Gdzie Ty robisz, że dziadostwo tankujecie...? Ropa do kolejek spalinowych jest bardzo wysokiej jakości...
Sorka za OT
Kolego ostatnimi czasy jakość paliwa skię poprawiła ale zbiornik zasyfione i sposób tankowania z zasyfionych baniek i innyhch możliwych sposobów pozostał, ciesz się kolego że u was tankują bezkropelkowo :mrgreen: bo u nas notorycznie tankowane jest jak komu pauje, akurat przy tych maszynach robię i wiem co piszę i jest to temat rzeka akurat ten wątek ma inny temat, peace, pozdrawiam i życzę wszystkikm forumwiczom i użytkownikom BMW i nie tylko Wesołych Świąt.
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

Kolego adibas i jak rozwiązałeś problem u siebie, bo mieliśmy się spotkać a nic się nie odzywasz, więc może ogarnąłeś temat.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Witam,wybaczcie ze nie pisałem ale miałem troche na głowie a później sprawa ta zeszła na dalszy plan. Wiec odstawiłem dzis auto do pompiarza i po sprawdzeniu wstepna diagnoza" w pierwszej kojeności trzeba zrobić wtryski,jest za duża strata ciśnienia na nich. cena od 425 szt." Opłaca sie ryzykować i pchać sie w używki ? albo zna ktos miejsce gdzie zrobią to taniej ?
Mario330d
Małopiszący
Posty: 25
Rejestracja: 2011-02-06, 16:50
Lokalizacja: Żory

Post autor: Mario330d »

adibas pisze:Witam,wybaczcie ze nie pisałem ale miałem troche na głowie a później sprawa ta zeszła na dalszy plan. Wiec odstawiłem dzis auto do pompiarza i po sprawdzeniu wstepna diagnoza" w pierwszej kojeności trzeba zrobić wtryski,jest za duża strata ciśnienia na nich. cena od 425 szt." Opłaca sie ryzykować i pchać sie w używki ? albo zna ktos miejsce gdzie zrobią to taniej ?
Witaj.
Niestety nie mieliśmy okazji się spotkać a pewnie po sprawdzeniu korekcji wtryskiwaczy dawno byłoby wiadome że wtryski już niedomagają, jezeli chodzi o wtryski to lepiej nie pchać się w używki nigdy nie wiesz co kupisz, zrób regenerację i masz jeszcze za to gwarancję, wiadomo że najlepsze byłyby nowe wtryski ale regenerowanie powinno wystarczyć w przyszłym tygodniu mam wolne może się spotkamy, wreszcie :smile:
ODPOWIEDZ