[E39] cięzkie odpalanie e39 3,0d
Sprawdź przewody paliwowe czy nie ma w nich baniek powietrza być może to tylko cofajace sie paliwo z tego powodu ciężko zapala wtedy zamontuj zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym i po sprawie. Co do samej pompy wtryskowej koszt regeneracji jakieś ok 3000 zł a zaworek max 30 zładibas pisze: słychac bulgotanie w baku. Może to cos wniesie do sprawy.
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie słyszałem jeszcze żeby w 3,0 cr padła pompa wtryskowa, to co pisze MARIUSZO86, to przypadłość TDs-a. Wydaje mi się, że GERMAN też pisze o TDs-ie
Po Twoich kodach błędów:
- 09f6 rail-pressure monitoring on engine start
- 1190 Rail-presure control
Sprawdził bym zawór regulacji ciśnienia paliwa, oraz czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr.
Ewentualnie możesz sprawdzić pompki elektryczne paliwowe.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
nr 20 to zawór regulacji ciśnienia pawila
Po Twoich kodach błędów:
- 09f6 rail-pressure monitoring on engine start
- 1190 Rail-presure control
Sprawdził bym zawór regulacji ciśnienia paliwa, oraz czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr.
Ewentualnie możesz sprawdzić pompki elektryczne paliwowe.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
nr 20 to zawór regulacji ciśnienia pawila
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Kolego TDS-ik nie takie pompy padały robie na ciężkim sprzęcie więc każda koparka, ładowarka, walec, spych czy koparko - ładowarka też ma taką samą pompe jak TDS? nie sądze, są różne rodzaje pomp i padająca pompa ma takie objawy na ciepłym silniku. Wystarczy to w bardzo łatwy sposób sprawdźić czy pompa. odpal auto albo po jeździe, pod domem zgaś polej po pompie zimną wodą jak Ci odpali bez problemu to już masz pewnośc na 100% że pompa. Pompe można zajechać w bardzo łatwy sposób tankując marne zanieczyszczone paliwo i tu nie ma znaczenia czy to TDS czy TD
Zgadzam się kolegą że pompa wysokiego ciśnienia w silniku common rail jest praktycznie niezniszczalna, myslę ze pompa podprogowa jest na wykończeniu jak jest zimna to pali a jak się zagrzeje to już nie daje ciśnienia na listwę i zaczynają wyskakiwac te błędy, po prostu pompa podprogowa się zaciera i dlatego masz brak mocy, możesz do mnie podjechac bo masz niedaleko i zobaczymy co w trawie piszczy, pozdrawiam Mario w razie czego pisz na priv lub dzwoń 601221400.TDS-ik pisze:Nie słyszałem jeszcze żeby w 3,0 cr padła pompa wtryskowa, to co pisze MARIUSZO86, to przypadłość TDs-a. Wydaje mi się, że GERMAN też pisze o TDs-ie
Po Twoich kodach błędów:
- 09f6 rail-pressure monitoring on engine start
- 1190 Rail-presure control
Sprawdził bym zawór regulacji ciśnienia paliwa, oraz czujnik ciśnienia paliwa w listwie cr.
Ewentualnie możesz sprawdzić pompki elektryczne paliwowe.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
nr 20 to zawór regulacji ciśnienia pawila
Niestety ale wjutro idę do pracy Pniówek odrabia wigilię i dopiero po świętach możemy sie ustawić na spotkanie a jeśli chcesz pogadać telefonicznie to do 11-stej bo mam na 12 do roboty, natomiast jeśli chodzi o pompę podprogową to miałem namiary kiedyś ale teraz nie wiem gdzie mi sie zapodział numer do gościa który regenerował ori pompy i wysyłał pompę po regeneracji a ty wysyłałeś uszkodzona i to chyba najlepsze rozwiązanie te pompy podróbki to nie wiadomo ile pochodzą a chyba na pierwszy montaż szła VDO ale nie jestem pewien, jak ci odpowiada to po świętach możemy się ustawić.adibas pisze:możliwe że masz racje Mario330d,zauważyłem że gdy jest mało paliwa ( poniżej pierwszej kreski) jest trochę słabszy i chyba częściej występują problemy z odpalaniem. Oczywiście chętnie skorzystam z pomocy i zobaczymy w czym tkwi problem P.s co sądzicie o pompie paliwa "Vemo" ? warto kupić ?
Pozdrawiam Mario.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
to że coś jest nie możliwe do zniszczenia nie znaczy że nie padnie. Nie będę się kłócił bo to nie o to chodzi ale w maszynach budowlanych na CR tankując parszywe (delikatnie mówiąc) paliwo ON to 1.5 roku i pompy padały także nie wmawiajcie sobie że jak coś jest nie możliwe do zniszczenia to że blacha odpadnie a niezniszczalne będzie działać
Kolego nie mam zamiaru się spierać ale pracuje na kopalni i mamy maszyny tzn. kolejki podwieszane spalinowe które kosztują po parę milionów i jest jedna na cr i jakoś pompa wysokiego ciśnienia nie padła a na kopalni tankują z wszelkiego dziadostwa a wiadomo że paliwo w cr musi być czyściutkie najbardziej cierpią wtryskiwacze bo to one nie lubią nawet najmniejszych zanieczyszczeń a jeśli padają pompy wysokiego ciśnienia to naprawdę syfiaste paliwo się leje z grudami chyba ale nieważne wszystko można zepsuć jak się chce.MARIUSZO86 pisze:to że coś jest nie możliwe do zniszczenia nie znaczy że nie padnie. Nie będę się kłócił bo to nie o to chodzi ale w maszynach budowlanych na CR tankując parszywe (delikatnie mówiąc) paliwo ON to 1.5 roku i pompy padały także nie wmawiajcie sobie że jak coś jest nie możliwe do zniszczenia to że blacha odpadnie a niezniszczalne będzie działać
Kolego ostatnimi czasy jakość paliwa skię poprawiła ale zbiornik zasyfione i sposób tankowania z zasyfionych baniek i innyhch możliwych sposobów pozostał, ciesz się kolego że u was tankują bezkropelkowo bo u nas notorycznie tankowane jest jak komu pauje, akurat przy tych maszynach robię i wiem co piszę i jest to temat rzeka akurat ten wątek ma inny temat, peace, pozdrawiam i życzę wszystkikm forumwiczom i użytkownikom BMW i nie tylko Wesołych Świąt.pazura pisze:Ty szarfiarz widziałeś w ogóle kolor tego paliwa? Gdzie Ty robisz, że dziadostwo tankujecie...? Ropa do kolejek spalinowych jest bardzo wysokiej jakości...Mario330d pisze:na kopalni tankują z wszelkiego dziadostwa
Sorka za OT
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam,wybaczcie ze nie pisałem ale miałem troche na głowie a później sprawa ta zeszła na dalszy plan. Wiec odstawiłem dzis auto do pompiarza i po sprawdzeniu wstepna diagnoza" w pierwszej kojeności trzeba zrobić wtryski,jest za duża strata ciśnienia na nich. cena od 425 szt." Opłaca sie ryzykować i pchać sie w używki ? albo zna ktos miejsce gdzie zrobią to taniej ?
Witaj.adibas pisze:Witam,wybaczcie ze nie pisałem ale miałem troche na głowie a później sprawa ta zeszła na dalszy plan. Wiec odstawiłem dzis auto do pompiarza i po sprawdzeniu wstepna diagnoza" w pierwszej kojeności trzeba zrobić wtryski,jest za duża strata ciśnienia na nich. cena od 425 szt." Opłaca sie ryzykować i pchać sie w używki ? albo zna ktos miejsce gdzie zrobią to taniej ?
Niestety nie mieliśmy okazji się spotkać a pewnie po sprawdzeniu korekcji wtryskiwaczy dawno byłoby wiadome że wtryski już niedomagają, jezeli chodzi o wtryski to lepiej nie pchać się w używki nigdy nie wiesz co kupisz, zrób regenerację i masz jeszcze za to gwarancję, wiadomo że najlepsze byłyby nowe wtryski ale regenerowanie powinno wystarczyć w przyszłym tygodniu mam wolne może się spotkamy, wreszcie