franz3xxi pisze:no prostszego i szybszego nie widze bo cala przekladka nie ma sensu
zalezy dla kogo niema sensu wg. jesli kogos trzyma auto w moim przypadku trzyma , wiec wole zrobic swapa na 2.5 , badz 2.8 i wiedziec co i jak niz kupic 2.8 rozbita 15 razy , no ale jak kto woli kazdy ma swoje gusta , ja na 99% decyduje sie na swapa
moji mechanicy montowali silnik z kozla m power 3.2 do e30 mpower nawet w gt kturyms czy innej gazecie bylo to opisane ,na necie tez gdzies to widzialem ,gosciu ich bardzo zachwalal,wszystko mu chodzilo git moze oni by ci doradzili???jak chcesz to ci dam nr tel
no wiesz ale montowali to do seryjnie przystosowanego samochadu bo w koncu do e30 MPower tylko silnik przelozyli skrzynie i wiazki a reszta mogla byc bo chyba e30 M3 ma wytrzymale zawieszenie i napewno bylo to duzo latwiejsze niz w e36 z 1.8 na 3.2
Jak ostatnio dowiadywalem sie u jednego mechanika to mowil mi ze nie ma problemu z przezuceniem z 1,6 na 2,5 i wlasnie tez nie weim czy sie dectdowac na swapa czy myslec o kupnie nowego auta Ale ponoc nie ma zbytnio problemow z tym przezucaniem tylko ze gosciu jest z otwocka pod warszawa.
w moim wypadku raczej by sie nie oplacalo kupic nowego auta zamiast swapa, no chyba ze bym za moj dostal ok 23tys co jest raczej niemozliwe ze wzgledu na wklad ktory ciagle sie powieksza. No chyba ze ktos by dal ok 18tys bez CA. A stracic kasy bym nie chcial wiec nie oplaca sie sprzedawac taniej
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE