SWAP z 1.8 is na 3.2 M POWER

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

albo sprzedac 1.6 i kupic 2.8 :D :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

dokaldnie franz :D to najlepszy sposob :)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

no prostszego i szybszego nie widze :D bo cala przekladka nie ma sensu :D
Obrazek
zawias

Post autor: zawias »

franz3xxi pisze:no prostszego i szybszego nie widze :D bo cala przekladka nie ma sensu :D

zalezy dla kogo niema sensu wg. jesli kogos trzyma auto w moim przypadku trzyma , wiec wole zrobic swapa na 2.5 , badz 2.8 i wiedziec co i jak niz kupic 2.8 rozbita 15 razy , no ale jak kto woli kazdy ma swoje gusta , ja na 99% decyduje sie na swapa :wink:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

ale 3,2 to juz inna bajka ze swapem ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

no wlasnie 3.2 a 2.5 albo 2.8 to calkiem cos innego :P
Obrazek
pp100

Post autor: pp100 »

moji mechanicy montowali silnik z kozla m power 3.2 do e30 mpower nawet w gt kturyms czy innej gazecie bylo to opisane ,na necie tez gdzies to widzialem ,gosciu ich bardzo zachwalal,wszystko mu chodzilo git moze oni by ci doradzili???jak chcesz to ci dam nr tel
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

no wiesz ale montowali to do seryjnie przystosowanego samochadu :P bo w koncu do e30 MPower tylko silnik przelozyli skrzynie i wiazki :P a reszta mogla byc bo chyba e30 M3 ma wytrzymale zawieszenie :P i napewno bylo to duzo latwiejsze niz w e36 z 1.8 na 3.2
Obrazek
bociek

Post autor: bociek »

Jak ostatnio dowiadywalem sie u jednego mechanika to mowil mi ze nie ma problemu z przezuceniem z 1,6 na 2,5 i wlasnie tez nie weim czy sie dectdowac na swapa czy myslec o kupnie nowego auta :D Ale ponoc nie ma zbytnio problemow z tym przezucaniem tylko ze gosciu jest z otwocka pod warszawa.
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Sprzedaj i kup orginala........ Dobrze ci radze... Jak ci
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

nie ma problemu z przerzuceniem ale ile to kasy moze kosztowac...
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
bociek

Post autor: bociek »

Jak widac to jest odweiczny problem swap czy kupno nowego :D I na ten temat mozna gadac godzinami i tak sie do porozumienia nie dojedzie :P:D
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

w moim wypadku raczej by sie nie oplacalo kupic nowego auta zamiast swapa, no chyba ze bym za moj dostal ok 23tys co jest raczej niemozliwe ze wzgledu na wklad ktory ciagle sie powieksza. No chyba ze ktos by dal ok 18tys bez CA. A stracic kasy bym nie chcial wiec nie oplaca sie sprzedawac taniej ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
bociek

Post autor: bociek »

Hehe w twoim przypadku to sie zgodze ale jak ktos ma 1,6 albo 1,8 to juz musi sie zastanowic :D
adamwsb

Post autor: adamwsb »

i tak lepiej kupic oryginal M3 niz swapowac
ODPOWIEDZ