[e46] ACS3 Touring -> daily car by MERO

Tutaj przedstawiamy galerie byłych autek użytkowników forum BTS
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Zaciski sa z E38 750iL. Tarcza do tego 334x32mm. Moge miec takie zaciski w kazdej chwili razem z klockami i uzywanymi tarczami. Pozdro
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Sebek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-05-01, 07:38
Lokalizacja: SWD

Post autor: Sebek »

Mero nie jest to do E46 ACS C30 Sedan?
BYŁO - E36 318i SEDAN -> BYŁO - E36 323/325i SEDAN -> JEST E36 TOURING
Awatar użytkownika
Ksawer
Maniak forumowy
Posty: 1608
Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk

Post autor: Ksawer »

MERO to co?Zakładasz słoneczka? :razz: :mrgreen: :bmw:
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Ksawer pisze:MERO to co?Zakładasz słoneczka? :razz: :mrgreen: :bmw:
Bylem pierwszy ;P

Po drugie odpowiedzi sa 2 . R32 ma ten sam zacisk i tarcze 334x32
Mystic888 pisze:Zaciski sa z E38 750iL. Tarcza do tego 334x32mm. Moge miec takie zaciski w kazdej chwili razem z klockami i uzywanymi tarczami. Pozdro
Kiedy moge wpasc z moimi zaciskami z e46 porownac rozstaw dziur itp ??
Obrazek
Awatar użytkownika
Honik
Maniak forumowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-10-06, 20:16
Lokalizacja: Gliwice/Kołobrzeg

Post autor: Honik »

Kurcze tak patrze, i jakby wpadł taki brake kit to ładnie by się prezentował przy 19'stu calach :)

Srać te słoneczka, fajnie się prezentują ale są na co 2-gim e46 już teraz.
Po 2 żeby to spasować to też potrzebujesz wielu kombinacji :)
Wiadomo jak ma to zrobione Raadman ;)


p.s
ty już kiedyś nie miałeś kompletu tych s67 na poprzednim coupe?
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Wszystko fajnie ale czy spasuje to pod ori jarzma czy trzeba będzie dorobić? :) Bo rozmawiałem z korona na ten temat i powiedział mi że dorobienie jarzm to koszt ok 600zł :) Więc czy taki zestaw się opłaca? Jak brake kit z Porsche kosztuje na allegro 2000zł :) Tutaj licząc dorobienie jarzm, zaciski, renowacja ich, nowe tarcze = 2000zł :) :bmw:
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Najwiekszy problem to tarcze :/ . chodzi o grubosc. Jak nic nie wymysle to wsadze 330 i tyle
Obrazek
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

No to jest problem a dać za tarczę 600-700zł za sztukę tylko po to żeby były, bo jak by nie patrząc to z jakiś mega prędkości nie będziesz hamował tylko w miejskiej jeździe będą używane to bez sensu według mnie :) :bmw: No ale to Ty modzisz swój samochód a ja mogę tylko podziwiać :D :bmw:
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

jak Ci tak MERO zależy na lepszych hamulcach a niechcesz wkładać jakieś ogromnej kasy... To ja bym założył jarzam z 330 do tego porzadne tarcze i klocki z EBC i myśle żebys był zadowolony... z tego co wiem to nawet oferte EBC maja chlopaki z Silesia Parts... Tak jak pisal Tomek nie bedziesz raczej kilka razy dziennie hamowal z 200 do 0 ;)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Mialem juz 330 w coupe i fajnie ten hamulec sie sprawdza, ja mam u siebie jeszcze pomodzona pompe przez acsa + oplot , to juz z seryjnymi 300 hamuje fajnie ' . Szukam duzego hamulca bo chodzi mi o wypelnienie przestrzeni w 19.
Najwidoczniej tanio sie nie da ;P
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

3dni szperania w necie i znow jestem madrzejszy o pare wiadomosci .

Jezeli chodzi o e90/91/92 to mozna grubo isc z hamulcem za doslownie 1999plnow
350mm tarcza i do tego zacisk 6 tloczkow z prosiaka

W e46 jest duzo gorzej . Na raze znalazlem tarcze 335mm i do tego 6tlokow z prosiaka koszt ok 1500-1800pln albo budzetowo fest czyli w 1000pln sie mozna zamknac

330mm i 4 tloczki brembo :razz:

To tyle jesl chodzi o hamulec .


Co do ACSa to mam dylemat czy nie isc w wydech na 2 strony

2x koncowa sznycla

Obrazek


Przemo proponuje

Obrazek

Ale boje sie , ze bedzie troche za duzo 4ry rurki do ropniaka 2.0. Choc ta opcja jest najlatwiejsza do wykonania
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

Podoba mi się opcja z 2rórką :bmw:
Obrazek
Kaszalot
Zaawansowany forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2012-05-09, 11:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Kaszalot »

Sory, ale czy to ja mam jakąś wadę wzroku?
MERO, za przeproszeniem, ale ja nie widzę na Twoim zdjęciu tych dwóch sznycli :O

Ps. Na tej niebieskiej wygląda to kozacko fest, ale wydaje mi się,
że w Twoim wypadku może być to przesyt formy nad treścią i szedłbym raczej w fajną dwururkę :)
Awatar użytkownika
SebaE36
Maniak forumowy
Posty: 1405
Rejestracja: 2010-05-18, 19:21
Lokalizacja: Radlin

Post autor: SebaE36 »

Ja jestem za opcją 2x2 :) Bardzo mi się podoba :D Moze i silnik mały ale na glebie i tak szybko nie bedziesz jezdzil po naszych drogach :mrgreen:
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

opcja 2x2 wyglada super... dobrze jeszcze jak taki wydech szedlby w parze z dobra motorownia...Bo jest wyglad i osiagi...
Ja bym zrobił jakas porzadna dwu rurke i tyle ;)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Zablokowany