[e46] ACS3 Touring -> daily car by MERO
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Zaciski sa z E38 750iL. Tarcza do tego 334x32mm. Moge miec takie zaciski w kazdej chwili razem z klockami i uzywanymi tarczami. Pozdro
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Bylem pierwszy ;PKsawer pisze:MERO to co?Zakładasz słoneczka?
Po drugie odpowiedzi sa 2 . R32 ma ten sam zacisk i tarcze 334x32
Kiedy moge wpasc z moimi zaciskami z e46 porownac rozstaw dziur itp ??Mystic888 pisze:Zaciski sa z E38 750iL. Tarcza do tego 334x32mm. Moge miec takie zaciski w kazdej chwili razem z klockami i uzywanymi tarczami. Pozdro
Kurcze tak patrze, i jakby wpadł taki brake kit to ładnie by się prezentował przy 19'stu calach
Srać te słoneczka, fajnie się prezentują ale są na co 2-gim e46 już teraz.
Po 2 żeby to spasować to też potrzebujesz wielu kombinacji
Wiadomo jak ma to zrobione Raadman
p.s
ty już kiedyś nie miałeś kompletu tych s67 na poprzednim coupe?
Srać te słoneczka, fajnie się prezentują ale są na co 2-gim e46 już teraz.
Po 2 żeby to spasować to też potrzebujesz wielu kombinacji
Wiadomo jak ma to zrobione Raadman
p.s
ty już kiedyś nie miałeś kompletu tych s67 na poprzednim coupe?
Wszystko fajnie ale czy spasuje to pod ori jarzma czy trzeba będzie dorobić? Bo rozmawiałem z korona na ten temat i powiedział mi że dorobienie jarzm to koszt ok 600zł Więc czy taki zestaw się opłaca? Jak brake kit z Porsche kosztuje na allegro 2000zł Tutaj licząc dorobienie jarzm, zaciski, renowacja ich, nowe tarcze = 2000zł
jak Ci tak MERO zależy na lepszych hamulcach a niechcesz wkładać jakieś ogromnej kasy... To ja bym założył jarzam z 330 do tego porzadne tarcze i klocki z EBC i myśle żebys był zadowolony... z tego co wiem to nawet oferte EBC maja chlopaki z Silesia Parts... Tak jak pisal Tomek nie bedziesz raczej kilka razy dziennie hamowal z 200 do 0
NO SPEED NO FUN
3dni szperania w necie i znow jestem madrzejszy o pare wiadomosci .
Jezeli chodzi o e90/91/92 to mozna grubo isc z hamulcem za doslownie 1999plnow
350mm tarcza i do tego zacisk 6 tloczkow z prosiaka
W e46 jest duzo gorzej . Na raze znalazlem tarcze 335mm i do tego 6tlokow z prosiaka koszt ok 1500-1800pln albo budzetowo fest czyli w 1000pln sie mozna zamknac
330mm i 4 tloczki brembo
To tyle jesl chodzi o hamulec .
Co do ACSa to mam dylemat czy nie isc w wydech na 2 strony
2x koncowa sznycla
Przemo proponuje
Ale boje sie , ze bedzie troche za duzo 4ry rurki do ropniaka 2.0. Choc ta opcja jest najlatwiejsza do wykonania
Jezeli chodzi o e90/91/92 to mozna grubo isc z hamulcem za doslownie 1999plnow
350mm tarcza i do tego zacisk 6 tloczkow z prosiaka
W e46 jest duzo gorzej . Na raze znalazlem tarcze 335mm i do tego 6tlokow z prosiaka koszt ok 1500-1800pln albo budzetowo fest czyli w 1000pln sie mozna zamknac
330mm i 4 tloczki brembo
To tyle jesl chodzi o hamulec .
Co do ACSa to mam dylemat czy nie isc w wydech na 2 strony
2x koncowa sznycla
Przemo proponuje
Ale boje sie , ze bedzie troche za duzo 4ry rurki do ropniaka 2.0. Choc ta opcja jest najlatwiejsza do wykonania