Uderzenie przy zmianie biegu E34
Uderzenie przy zmianie biegu E34
Witam, mam drobny problem a mianowicie podczas zmiany biegu i puszczenia sprzęgła w mojej e34 dochodzi do trzasku tak jakby wał miał luz lecz nie dzieje sie to przy każdej zmianie najczęściej przy zmianach 1-2 i 3-4. Macie jakieś pomysły? Ja obstawiałem tłumik drgań ale może jest coś co jeszcze warto sprawdzić czekam na pomysły. Z góry dzieki i pozdro
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
przyczyną trzasków nie był wał ani jego podpora nie były to tez gumy tylnej belki tylko tylny most, bo sie wysypał dzieki za propozycje rozwiązania problemów jak napisałem wczesniej rozwiązał sie sam teraz musze szukac dyfra do e34 2.0i 24v ; p
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Kolego a napisz może jakie to trzaski bo ja miałem podobnie u siebie że przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3 i 3-4 było słychać trzask a zarazem taki jakby luz w przeniesieniu napędu i wymieniłem skrzynię biegów i teraz już nie mam tych trzasków, może u ciebie też skrzynia ma duże luzy między trybowe?Malaj pisze:przyczyną trzasków nie był wał ani jego podpora nie były to tez gumy tylnej belki tylko tylny most, bo sie wysypał dzieki za propozycje rozwiązania problemów jak napisałem wczesniej rozwiązał sie sam teraz musze szukac dyfra do e34 2.0i 24v ; p
Na bank to nie skrzynia bo ruszając energicznie z pierwszego biegu wysypały sie tryba w tylnym moście teraz jak wrzucam bieg to cały wał sie obraca normalnie a dyfer i półosie ni drgnąMario330d pisze:Kolego a napisz może jakie to trzaski bo ja miałem podobnie u siebie że przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3 i 3-4 było słychać trzask a zarazem taki jakby luz w przeniesieniu napędu i wymieniłem skrzynię biegów i teraz już nie mam tych trzasków, może u ciebie też skrzynia ma duże luzy między trybowe?Malaj pisze:przyczyną trzasków nie był wał ani jego podpora nie były to tez gumy tylnej belki tylko tylny most, bo sie wysypał dzieki za propozycje rozwiązania problemów jak napisałem wczesniej rozwiązał sie sam teraz musze szukac dyfra do e34 2.0i 24v ; p
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Teraz to wyjaśnia całą sprawę a jaki masz przebieg?Malaj pisze:Na bank to nie skrzynia bo ruszając energicznie z pierwszego biegu wysypały sie tryba w tylnym moście teraz jak wrzucam bieg to cały wał sie obraca normalnie a dyfer i półosie ni drgnąMario330d pisze:Kolego a napisz może jakie to trzaski bo ja miałem podobnie u siebie że przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3 i 3-4 było słychać trzask a zarazem taki jakby luz w przeniesieniu napędu i wymieniłem skrzynię biegów i teraz już nie mam tych trzasków, może u ciebie też skrzynia ma duże luzy między trybowe?Malaj pisze:przyczyną trzasków nie był wał ani jego podpora nie były to tez gumy tylnej belki tylko tylny most, bo sie wysypał dzieki za propozycje rozwiązania problemów jak napisałem wczesniej rozwiązał sie sam teraz musze szukac dyfra do e34 2.0i 24v ; p
Czy wcześniej jakieś inne objawy występowały.
Jaki jest przebieg ci nie powiem bo piksele w liczniku popalone, jest to 90rok ale jak siedzenia nie byly wymieniane to jest przed 300tyś bo jeszcze stan tapicerki jest bardzo dobry, wczesniej nie dzialo sie nic od dwoch tygodni były te stuki przy zmianie biegu no i w koncu sie posypałoMario330d pisze:Teraz to wyjaśnia całą sprawę a jaki masz przebieg?Malaj pisze:Na bank to nie skrzynia bo ruszając energicznie z pierwszego biegu wysypały sie tryba w tylnym moście teraz jak wrzucam bieg to cały wał sie obraca normalnie a dyfer i półosie ni drgnąMario330d pisze: Kolego a napisz może jakie to trzaski bo ja miałem podobnie u siebie że przy zmianie biegów z 1-2 i 2-3 i 3-4 było słychać trzask a zarazem taki jakby luz w przeniesieniu napędu i wymieniłem skrzynię biegów i teraz już nie mam tych trzasków, może u ciebie też skrzynia ma duże luzy między trybowe?
Czy wcześniej jakieś inne objawy występowały.
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...