[E93] 325i cabrio by Vonski
Wiosna, nadszedł czas na następne modyfikacje. Miałem szyć nowy dach ale jak narazie próbuje rozpoznać temat uszczelek i warsztatu który może to profesjonalnie wykonać. I tak "niechcący" umówiłem na swapa W połowie maja wkładam nowe serce do mojej etrzydziechy. Wybór padł na m54b30 Jesli macie jakieś uwagi lub doświadczenie w tym temacie chętnie wysłucham waszych opini
Mi się mat na tym aucie bardzo podoba. Nie ma tego zbyt wiele i napewno da się zauważyć to auto na zlocie czy na co dzień i nie zmieniał bym tego. Felga też jest spoko. Dach tak jak pisałeś OUT bo szpeci strasznie. W tym złotym kolorze pokusił bym się jeszcze o jakieś dodatki ale takie bardzo dyskretne, nadały by smaczku. Po swapie zapewne będzie świetnie latać. Szerokości
BMW E46 320d by Kanar
/viewtopic.php?t=16634
/viewtopic.php?t=16634
m54b30 pod maską Ten silnik robi swoją robotę Wkrótce wrzucę jakieś fotki Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek I jest jeszcze kilka elementów do ogarnięcia ale małymi krokami do celu.
Sama jednostka w tej budzie urywa beret Miałem problem z ews ale Paweł z Łodzi poradził sobie z tym tematem Trochę nerwów kosztował mnie dyfer Kupiłem używkę o przełożeniu 3,91 i to była porażka do odcinki na 5 leciała 195 Dodatkowo kolega z Warszawy sprzedał mi dyfer ze szperą zaciśniętą tak że jedziło się jak na zespawanym na 100% Michał z Łodzi zregenerował dyfer i zmienił przełożenie na 3,23 Prawdę mówiąc w ostatniej chwili bo jak się okazało po rozebraniu dyfra dwie zębatki krzyżaka były pęknięte na pół. Pierwsza jazda z nowym przełożeniem i przy 210 km/h ta niebieska szmata zastępująca dach wydała z siebie straszny odgłos rozdzierania Kolejny wydatek nieunikniony Dach podarty Szyba w dachu pęknięta Zanim przystąpię do następnych modyfikacji muszę pojechać do Lublina na szycie dachu.
Sama jednostka w tej budzie urywa beret Miałem problem z ews ale Paweł z Łodzi poradził sobie z tym tematem Trochę nerwów kosztował mnie dyfer Kupiłem używkę o przełożeniu 3,91 i to była porażka do odcinki na 5 leciała 195 Dodatkowo kolega z Warszawy sprzedał mi dyfer ze szperą zaciśniętą tak że jedziło się jak na zespawanym na 100% Michał z Łodzi zregenerował dyfer i zmienił przełożenie na 3,23 Prawdę mówiąc w ostatniej chwili bo jak się okazało po rozebraniu dyfra dwie zębatki krzyżaka były pęknięte na pół. Pierwsza jazda z nowym przełożeniem i przy 210 km/h ta niebieska szmata zastępująca dach wydała z siebie straszny odgłos rozdzierania Kolejny wydatek nieunikniony Dach podarty Szyba w dachu pęknięta Zanim przystąpię do następnych modyfikacji muszę pojechać do Lublina na szycie dachu.
wybierasz sie na hamownie ? jak tak daj znac ile wyszlo :)tez planuje wkladac ta jednostke iii duuuuuuzo czytalem pytalem itd to 3/4ludzia po swapach zdziwili sie ile pokazalo na hamowni pouciekalo po 10-20KM ! ! ! swap jest banalnie prosty zeby odpalal i jezdzil ale zeby mialo swoje koniki to 2 strona medalu ale i tak szacun jest gut tak czy siak Pozdro
meeega zglebione
whucrew nie ma żadnych tajemnic Koszty zależą od tego co zrobisz Za takiego swapa żeby auto odpaliło i pojechało trzeba minimum 7000 - 9000 Ale jak chcesz to zrobić porządnie to i drugie tyle można dołożyć Pozatym Swap to dopiero początek wydatków które nigdy sie nie kończą Teraz auto jeździ i jest zrobione porządnie Ogień który robił swapa wykonał swoją robotę jak należy Jednak już wiem że czekają na mnie następne modyfikacje Kebab 325 ma racje że ten silnik lubi mieć wszystko dobrze poukładane żeby utrzymać właściwą mu moc Dlatego ja muszę popracować w pierwszej kolejności nad wydechem i dolotem a potem zobaczymy czy to coś zmieni i warto będzie jechać na hamownię. Na dzień dzisiejszy wydaje mi się że Auto nie trzyma serii We wrześniu planuje wizytę u Michała z Łodzi który spasuje wydech z nierdzewki a do tego czasu ja opanuje dolot. Następnie hamulce i zawias i tak dalej i tak dalej a może uda mi się osiągnąć chociaż połowę tego co zrobił gamek2 ze swoją e36
Po blisko trzech latach znajomości oddałem w inne ręce moje E30
Nadszedł czas zmian i pojawiło się coś takiego
E93 325I CABRIO
Vehicle information
VIN long WBAWN31070PR39534
Type code WN31
Type 325I UL (EUR)
Dev. series E93 ()
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine N53
Cubical capacity 3.00
Power 160
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BARBERAROT METALLIC (A39)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. date 2007-05-24
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
387 WIND DEFLECTOR
4AC FINE-WOOD TRIM POPLAR GRAIN
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
4UT THROUGH-LOAD.W.INT.TRANSPORT BAG
423 FLOOR MATS, VELOUR
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
6FL USB-/AUDIO INTERFACE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
7RS COMFORT PACKAGE
8SP COP CONTROL
8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY
843 ENGINE DESIGN
854 LANGUAGE VERSION FRENCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
1CB CO2 CONTENT
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
Auto od wyjazdu z fabryki przeszło kilka modyfikacji zanim trafiło do mnie. Dołożony M pakiet zewnętrzny i wewnętrzny, Felgi 19” oraz wydech BMW Performance. Reszta w moich rękach
Panowie i Panie pomocy Nie wiem tylko jak zmienić tytuł tego tematu na [E93] 325i cabrio by Vonski
Nadszedł czas zmian i pojawiło się coś takiego
E93 325I CABRIO
Vehicle information
VIN long WBAWN31070PR39534
Type code WN31
Type 325I UL (EUR)
Dev. series E93 ()
Line 3
Body type CABRIO
Steering LL
Door count 2
Engine N53
Cubical capacity 3.00
Power 160
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour BARBERAROT METALLIC (A39)
Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)
Prod. date 2007-05-24
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
387 WIND DEFLECTOR
4AC FINE-WOOD TRIM POPLAR GRAIN
4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE
4UT THROUGH-LOAD.W.INT.TRANSPORT BAG
423 FLOOR MATS, VELOUR
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
6FL USB-/AUDIO INTERFACE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
7RS COMFORT PACKAGE
8SP COP CONTROL
8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY
843 ENGINE DESIGN
854 LANGUAGE VERSION FRENCH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
1CB CO2 CONTENT
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
520 FOGLIGHTS
522 XENON LIGHT
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
Auto od wyjazdu z fabryki przeszło kilka modyfikacji zanim trafiło do mnie. Dołożony M pakiet zewnętrzny i wewnętrzny, Felgi 19” oraz wydech BMW Performance. Reszta w moich rękach
Panowie i Panie pomocy Nie wiem tylko jak zmienić tytuł tego tematu na [E93] 325i cabrio by Vonski