ile kosztuje przeróbka na manuala? jak narazie planuje oddać bestie do blacharza by wszystko zrobił na cacy , pozniej lekki tuning i malowanie na Oxford green jak sie uda
Witam po dłuższej przerwie pisze znowu. Blacharka zrobiona na razie tłumik zmieniony oddany do czyszczenia środek więc zaniedługo będą foty, mam strasznie duży dylemat co do swapa chce wsadzić m54b30 tylko czy auto nie straci że tak powiem na wartości? przecież to nie będzie już za bardzo oryginał i tutaj moje rozmyślenia pozbyć sie oryginalnej wąskiej z naprawdę dobrą blachana poczatek dobrego swapa czy trzymać w garażu 20 lat i wyjedzie e30 w pełnym oryginale daje wam się wypowiedzieć co o tym uważacie.
Pozdrawiam
Ja marzę o m54b30 w mojej e30 Tylko że taki motor będzie wymagał dalszych zmian. Zaraz okaże się że hamulce trzeba zmienić potem zawias a to wpłynie pewnie na utratę klasycznego ducha. Jednak ja jestem zdecydowany na takie zabiegi. Użytkuje auto na codzień i brakuje mi mocy w moim klasyku. Czekam na fotki z remontu blacharki.
Dobra panowie auto zostawia z m20b20 wczoraj została oddana do mechanika mam nadzieje że w dobre ręce u Pana Wojciechowskiego w Raciborzu , przy okazji napisze ci ile mnie kosztowało.
Vonski ja też maże o m54b30 dobry mało palący silnik który ciągnie od dołu tylko zadaj sobie jedno ważne pytanie czy chcesz zniszczyć coś klasycznego na poczet szybkiej jazdy to ja już wole kupić jakies e36 2,8 w najgorszym wypadku druga e30 ale w gorszym stanie do swapa
Kupiłem oryginalną z fajnymi dodatkami i chce ja trzymać jak najdłużej w garażu. 2 kupić mogę w byle jakim stanie i tam zrobić swapa do zapier....
edit
no ale w ostateczności to już nie musi być m54