CLOSED :P
Panowie! Awaria =/ od paru dni bije mi strasznie kierownica, dziś po przejechaniu ok. 8km wpadłem na pomysł że sprawdzę czy śruby od kół są dobrze dokręcone ale wszystko wporządku, natomiast po prawej stronie od koła biło straszne ciepło.. Rzuciłem troszkę sniegu na kolo i tarczę a śnieg wyparował w mgnieniu oka. I teraz moje pytanie co to może być? Krzywa tarcza czy co? ostatnio jak sprawdzałem klocki to było na nich jeszce jakies 6mm więc to raczej nie klocki..
Na sześciu kontynentach reprezent KATOWICE!
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Teraz to juz napewno jest krzywa. Swietny plan.Hardcorowy pisze:Rzuciłem troszkę sniegu na kolo i tarczę a śnieg wyparował w mgnieniu oka.
Po wywrozeniu z fusow i kart stwierdzam, ze driftowales na sniegu i zaliczyles kraweznik. Masz do wymiany wahacz, felge do prostowania i bije piasta. Do tego z lewej strony masz nizsze cisnienie.Hardcorowy pisze:I teraz moje pytanie co to może być? Krzywa tarcza czy co?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Podjedz na stacje kontroli pojazdow, na ktorej robiles przeglad. Maja obowiazek za darmo sprawdzic Ci samochod. Mowisz ze bije kiery i chcesz na szarpaki wjechac. Pan wpełznie pod auto i ladnie Ci powie, ze masz wywalony wahacz. Pozniej podjedz do opniarza, ktory powie Ci, ze masz krzywa felge. Kupisz wahacz, wyprostujesz felge i odechce Ci sie udawania Puzow na sniegu.
Co do sily uderzenia.
Dalem kiedys sie przejechac 540i pewnemu typowi. Nie sluchal, ze trzeba uwazac na zakretach i na drugim czy trzecim "winklu" przy 60-70 uderzylismy tylem w kraweznik. Po tym jak karetka zabrala go do szpitala (złamany nos, powybijane zeby, pare zeber. oczywiscie nie przez uderzenie) stwierdzilem ze wszystko wyglada w aucie normalnie. Po wizycie na podnosniku stwierdzilem: uszkodzony wahacz, pekniete i wykrzywione jarzmo hamulca, uszkodzenie elementow zawieszenia i delikatnie krzywa felga. Wiec nie mow, ze uderzyles lekko i nic nie widac, bo u mnie tez nic "na oko" nie bylo widac.
Co do sily uderzenia.
Dalem kiedys sie przejechac 540i pewnemu typowi. Nie sluchal, ze trzeba uwazac na zakretach i na drugim czy trzecim "winklu" przy 60-70 uderzylismy tylem w kraweznik. Po tym jak karetka zabrala go do szpitala (złamany nos, powybijane zeby, pare zeber. oczywiscie nie przez uderzenie) stwierdzilem ze wszystko wyglada w aucie normalnie. Po wizycie na podnosniku stwierdzilem: uszkodzony wahacz, pekniete i wykrzywione jarzmo hamulca, uszkodzenie elementow zawieszenia i delikatnie krzywa felga. Wiec nie mow, ze uderzyles lekko i nic nie widac, bo u mnie tez nic "na oko" nie bylo widac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Ja zaliczyłem (tylnym kułem) w krawężol właśnie przy nie większej prędkości niż 10km/h i też na oko wszystko ok itd a coś mi z tyłu lekko trze Trzeba teraz lekcje wyciągnąć i na następny raz uspokoić testosteronHardcorowy pisze:tyle że przy 10-15km/h na godzinę to wątpię .. Ale posłucham Cie i podjadę tu i tam dzieki za rady:)
Hardcorowy fajne masz to autko. Dla mnie biel na plus, także nerki bardziej niż pod kolor. Może na lusterkach skoro będą białe to wyścigowa szachownica?
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..