Wady zalety wycinania katalizatora e36 2,8...
Wady zalety wycinania katalizatora e36 2,8...
Jako ze mam wydech z 2 katalizatorami to chce je wyciąć:) Co zyskam co stracę znawcy do tablicy
wydech mam taki o podobny albo taki sam http://www.super-bmw.pl/12521735478-uch ... ambda.html
wydech mam taki o podobny albo taki sam http://www.super-bmw.pl/12521735478-uch ... ambda.html
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Masz jakies dowody na to? Czy opowiadasz bajki, bo kolega kolegi powiedzial?Kamilbc pisze:Zacznei Ci o polowe wiecej palic
Masa teoretykow, co w zyciu nie widzieli auta od spodu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Rozmawiamy o Audi w gnoju czy BMW w benzynie?
Nigdy w zadnym samochodzie nie mialem katow. Czy to 320, 518, 540 czy obecne 550. Bylem rowniez przy wycinaniu katow z 740, 750, 328, 745 i masie innych. Nigdy samochod nie palil "o polowe" wiecej. Metaliczny dzwiek owszem pojawia sie, ale nie zawsze. Kata trzeba wyciac umiejetnie, sondy to rowniez nie problem. Sa emulatory itd.
Tryb awaryjny rowniez mozna ominac.
Samochody o ktorych gadamy maja po 15-20 lat, sadzisz ze po takim czasie reaktor katalityczny dalej spelnia swoja funkcje? Nie sadze. Co zreszta bylo widac na wielu przykladach, gdzie po jego usunieciu zawartosc doslownie wysypala sie ze srodka.
Nigdy w zadnym samochodzie nie mialem katow. Czy to 320, 518, 540 czy obecne 550. Bylem rowniez przy wycinaniu katow z 740, 750, 328, 745 i masie innych. Nigdy samochod nie palil "o polowe" wiecej. Metaliczny dzwiek owszem pojawia sie, ale nie zawsze. Kata trzeba wyciac umiejetnie, sondy to rowniez nie problem. Sa emulatory itd.
Tryb awaryjny rowniez mozna ominac.
Samochody o ktorych gadamy maja po 15-20 lat, sadzisz ze po takim czasie reaktor katalityczny dalej spelnia swoja funkcje? Nie sadze. Co zreszta bylo widac na wielu przykladach, gdzie po jego usunieciu zawartosc doslownie wysypala sie ze srodka.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Wad wywalenia kata nie ma. Ma on za zadanie zmniejszyc ilosc szkodliwych zwiazkow chemicznych w gazach wydechowych. jedyna wada to taka, ze zginie jeden lub 2 dwa misie polarne wiecej. No i metaliczny dzwiek, ale jak pisalem zalezy to od wielu czynnikow.
Wszystkie kosmiczne teorie z internetu (spadek NM, mniejsza moc na niskich obrotach itd), biora sie z nieumiejetnego wyciecia katalizatora. Wydech musi byc odpowiednio skonstruowany. Po to sa wlasnie x-pipe, h-pipe, strumienice i inne wynalazki. W silniku wolnossacym musi sie robic odpowiednie cisnienie w wydechu. Przelot to dobry patent, ale do turbo.
Zalety sa takie, ze usuniecie starego, zapchanego kata odmuli samochod. I mozna go sprzedac i za te pieniazki kupic sobie powiekszony w McDonaldzie albo kilka powiekszonych.
Wszystkie kosmiczne teorie z internetu (spadek NM, mniejsza moc na niskich obrotach itd), biora sie z nieumiejetnego wyciecia katalizatora. Wydech musi byc odpowiednio skonstruowany. Po to sa wlasnie x-pipe, h-pipe, strumienice i inne wynalazki. W silniku wolnossacym musi sie robic odpowiednie cisnienie w wydechu. Przelot to dobry patent, ale do turbo.
Zalety sa takie, ze usuniecie starego, zapchanego kata odmuli samochod. I mozna go sprzedac i za te pieniazki kupic sobie powiekszony w McDonaldzie albo kilka powiekszonych.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
jak juz jestesmy przy dzwiekach.
V12 z x-pipe bez tlumikow i katow:
http://www.youtube.com/watch?v=hCojnYNEc9g
V8 bez katow, tylko koncowy:
https://www.youtube.com/watch?v=80GUi2t7tGE
V12 z x-pipe bez tlumikow i katow:
http://www.youtube.com/watch?v=hCojnYNEc9g
V8 bez katow, tylko koncowy:
https://www.youtube.com/watch?v=80GUi2t7tGE
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Moim skromnym zdaniem metaliczny dzwiek wystepuje czesciej przy silnikach R4,R6. Ale to tylko moja opinia. Przy Vkach nigdy nie zaobserwowalem takiego zjawiska.
Antek, Dzieki
Antek, Dzieki
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.