Ksawer, odpowietrzałem już ją chyba z 20 razy na wszelkie sposoby i przelało się przez ten układ z 60 l płynu i wody nawet ściągałem węże i lałem bezpośrednio do nich
sorry a ot :_)
Z tego co piszesz nie ma siły wg. mnie w układ chłodzenia idą spaliny inaczej takie jaja by się nie działy, a płyn nie śmierdzi przypadkiem spalinami? Niekoniecznie musi to być uszczelka albo głowica, może to być chłodniczka spalin
TDS-ik, no mi też sie tak wydaję raczej ściągniecie głowicy będzie musem a tak się nogami rękami zapierałem żeby tego nie robić pazura, na samym początku pisałem że pompa jak nowa, obieg jest ale taki czasami przerywany
A jak jest połączona chłodnica z zbiorniczkiem wyrównawczym? Są razem czy jakiś wężyk idzie? Bo u mnie przyczyną przegrzania się silnika był zatkany przewód przelewowy pomiędzy chłodnicą a zbiorniczkiem wyrównawczym. Jakiś pan Heniek który wcześniej składał coś przy aucie dał za dużo sylikonu i pozatykał mi przewody