[E39] TDS Zgasł podczas jazdy
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
[E39] TDS Zgasł podczas jazdy
Witam mam taki problem mianowicie rano odpaliłem od strzała bez problemu, dziś po pracy wsiadłem do auta przekręcam kluczyk kontrolka od świec zgasła chce zapalić i efekt taki jak by paliwo nie dochodziło lub świece nie grzały ale po 3-5sek auto odpaliło i na wolnych obrotach normalnie pracowało. Jadąc po przejechaniu ok 15 km poczółem delikatny spadek mocy ale po sek dwóch moc wróciła i jechałem normalnie podjeżdzając pod blok auto zgasło ( a jechałem na dwójce ) doczłapałem się na luzie by zaparkować spróbowałem jeszcze raz i po 3 sek auto odpaliło i później jak zgasiłem odczekałem chwile i auto znowu odpaliło. Obroty nie falują nie kopci.
Pompa była robiona pod koniec Października. pompka w baku pracuje i podaje paliwo filtr paliwa i oleju zmieniony w Październiku jedyny filtr nie wymieniony to powietrza ale jak by to był ten filtr to auto było by mułowate i zwiększyło by się spalanie co to może być za przyczyna?
Jeśli już był ten temat to przepraszam ale nie znalazłem
Pompa była robiona pod koniec Października. pompka w baku pracuje i podaje paliwo filtr paliwa i oleju zmieniony w Październiku jedyny filtr nie wymieniony to powietrza ale jak by to był ten filtr to auto było by mułowate i zwiększyło by się spalanie co to może być za przyczyna?
Jeśli już był ten temat to przepraszam ale nie znalazłem
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
no więc tak komp podpięty i wyskoczyły dwa błędy:
- sterowanie recyrkulacji gazów wydechowych
(nie chciał sie skasować przypuszczam zawór EGR lub wężyk podciśnienia)
drugiego nie pamiętam jak to było
- typ ...trybuc. pompy wtryskowej
(pompa była robiona ale błąd nie był kasowany i teraz został skasowany )
- sterowanie recyrkulacji gazów wydechowych
(nie chciał sie skasować przypuszczam zawór EGR lub wężyk podciśnienia)
drugiego nie pamiętam jak to było
- typ ...trybuc. pompy wtryskowej
(pompa była robiona ale błąd nie był kasowany i teraz został skasowany )
MARIUSZO86 pisze:sterowanie recyrkulacji gazów wydechowych
(nie chciał sie skasować przypuszczam zawór EGR lub wężyk podciśnienia)
Zatkaj dziada przez to sa tylko problemy sam zatykałem w każdym TDS i nie było dodatkowych kłopotów mało tego każdy kto to zrobił potwierdzi że silniczek odżywa
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
Odepnij wężyk podciśnienia na zimnym silniku wkręć w niego śrubę żeby nie dmuchał w powietrze niepotrzebnie następnie zwykłym kapslem od butelki z piwa monetą 50gr lub 1 zł bo z 2zł jest ryzyko że wypadnie środek poza tym 1 zl i 50 gr zawsze taniej JOK
Zatykasz cienką rurkę która wędruje od kolektora ssącego na łączeniu przy EGR
Zatykasz cienką rurkę która wędruje od kolektora ssącego na łączeniu przy EGR
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
autko po wyczyszczeniu EGR odżyło zdj dodam później bo jeszcze nie zgrywałem zdj z Lumi 800 na dysk i muszę to rozkminić jak się to robi . te święta nie będą spokojne
Pojawił się kolejny mały (jak dla mnie problem) co prawda zajmie to cały dzień ale rozpracuję to na dwa dni bo nie lubię świąt jakie by nie były.
1 dzień to zlokalizowanie nieszczelności w układzie paliwowym, nie brakuje mocy ale widać małe pęcherzyki powietrza czasami są większe, autko równo na jałowych pracuje i nie gaśnie (filtra paliwa i tak kupuje kupię bo to nie wielkie koszty a po zimie nowy filterek i tak się przyda choć zakładany w październiku oraz nowe oringi ) jakiej średnicy są oringi? bo nie wiem
2 dzień to dalsze czyszczenie układu dolotowego oraz zaślepienie EGR bo dziś o 5.40 rano montowałem go pod blokiem na szybko bo do pracy na 7
kolejne pytanko gdzie znajduje się zawór podciśnienia co dochodzi do EGR bo nie mogę go zlokalizować?
Najlepiej fotki jak by ktoś mogł pokazać oraz co warto przeczyścić jeszczę skoro auto i tak będzie rozebrane bo ostatnio co był rozebrany to gościowi ewidentnie nie chciało się tych rzeczy przeczyścić pomimo tego że go poprosiłem o to, a cemu sam tego nie zrobiłem? bo miałem ok 40 km do gościa
Winna była pomkpa paliwa w baku
Pojawił się kolejny mały (jak dla mnie problem) co prawda zajmie to cały dzień ale rozpracuję to na dwa dni bo nie lubię świąt jakie by nie były.
1 dzień to zlokalizowanie nieszczelności w układzie paliwowym, nie brakuje mocy ale widać małe pęcherzyki powietrza czasami są większe, autko równo na jałowych pracuje i nie gaśnie (filtra paliwa i tak kupuje kupię bo to nie wielkie koszty a po zimie nowy filterek i tak się przyda choć zakładany w październiku oraz nowe oringi ) jakiej średnicy są oringi? bo nie wiem
2 dzień to dalsze czyszczenie układu dolotowego oraz zaślepienie EGR bo dziś o 5.40 rano montowałem go pod blokiem na szybko bo do pracy na 7
kolejne pytanko gdzie znajduje się zawór podciśnienia co dochodzi do EGR bo nie mogę go zlokalizować?
Najlepiej fotki jak by ktoś mogł pokazać oraz co warto przeczyścić jeszczę skoro auto i tak będzie rozebrane bo ostatnio co był rozebrany to gościowi ewidentnie nie chciało się tych rzeczy przeczyścić pomimo tego że go poprosiłem o to, a cemu sam tego nie zrobiłem? bo miałem ok 40 km do gościa
Winna była pomkpa paliwa w baku