[E46] Touring 325i by bujelek
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Od zakupu zrobiłeś mega progres, przynajmniej sądząc po zdjęciach 
Malowanie felgi ciekawe, jednak czekam jak to wyjdzie z oponą i na aucie... Mam obawy że rant w kolorze opony optycznie pomniejszy koło a rotor da wrażenie felgi 16"...
Wiec ciekawość mnie zżera jak to wyjdzie w rzeczywistości. Trzymam kciuki
Ale kij z tym...
Dystans 2mm czy 3mm... et 20 czy et 21... Profil opony 35 czy 40
Działasz z autem coś mechanicznie
?

Malowanie felgi ciekawe, jednak czekam jak to wyjdzie z oponą i na aucie... Mam obawy że rant w kolorze opony optycznie pomniejszy koło a rotor da wrażenie felgi 16"...
Wiec ciekawość mnie zżera jak to wyjdzie w rzeczywistości. Trzymam kciuki

Ale kij z tym...
Dystans 2mm czy 3mm... et 20 czy et 21... Profil opony 35 czy 40

Działasz z autem coś mechanicznie

ManiekCSL, Mechanicznie auto zrobiłem na początku.
Zaczynałem od rozebrania całego auta tak jak zielonej. Stopniowo konserwacja czyszczenie i malowanie wszystkich elementów podwozia połączone z wymiana wszystkiego co jest zmęczone (tuleje, poduszki, łączniki, podpory, itp).
Wsadziłem kompletnie nowe caluśkie zawieszenie wraz z drążkami, wahaczami, łącznikami stabi, poduszkami amortyzatorów itp).
Wszystko zakończyłem standardowo kompletną wymianą płynów ustrojowych
Jak dobrze pójdzie to gdzieś od czerwca już pomału będę przygotowywał turka do zmiany motorowni na m54b30 bo to chyba najrozsądniejsza opcja.
Chętnie odpowiem na kolejne pytania
Zaczynałem od rozebrania całego auta tak jak zielonej. Stopniowo konserwacja czyszczenie i malowanie wszystkich elementów podwozia połączone z wymiana wszystkiego co jest zmęczone (tuleje, poduszki, łączniki, podpory, itp).
Wsadziłem kompletnie nowe caluśkie zawieszenie wraz z drążkami, wahaczami, łącznikami stabi, poduszkami amortyzatorów itp).
Wszystko zakończyłem standardowo kompletną wymianą płynów ustrojowych

Jak dobrze pójdzie to gdzieś od czerwca już pomału będę przygotowywał turka do zmiany motorowni na m54b30 bo to chyba najrozsądniejsza opcja.
Chętnie odpowiem na kolejne pytania

Śpieszmy się odgrzewać kotlety, bo usychają tak szybko 
Witam was po dłuższej przerwie
Co prawda stara bida ale co nieco się zmieniło. Odwiedziliśy w tym roku parę zlotów jakieś tam nielegalne modyfikacje też mają miejsce
GF Osieck 2013:
ASTW:
Zajrzałem również na Raceism Event, VAG EVENT, Mapet tuning show, Rock&Low, ale niestety Touring został w garażu.
Nawet moje urodziny się przewinęły gdzieś po drodze
Co do modów, wpadły:
- Bride K700
- Kiera + multi + Manetka BC
- rozpórka od nakrętki
W najbliższym czasie:
- wymiana wszystkich tulei w tylnych sankach
- stabilizatory z M3
- rollbar + szelki sparco
- nowa gałka zmiany biegów + mieszki z alcantary
- cupholder
- ori gumowe dywaniki
To co będzie grało w aucie jest narazię zagadką, na pewno będzie to ori radio Alpine'a.
Koła na przyszły sezon również zostają zagadką
Na chwilę obecną ładujemy szalone m54b25.
A zaraz wybieram się do inter-carsu po:
- Pompa wody
- Paski wielorowkowe
- Rolki napinaczy
- Uszczelka pod pokrywę zaworów
- Uszczelka pod świece
- Simmering na wał, skrzynie, uszczelniacz wybieraka
- Olej Liqui Moly 5w30
- Świece NGK BKR6EQUP VL30
- Visco
- filtr paliwa, oleju, kabinowy
Potem garaż i biorę się za robotę
Nie mogę się doczekać, bo ja chciałbym już wszystko na raz 
Mam nadzieję, że tchnę w końcu w ten temat trochę życia bo bardzo mało się tu dzieje od samego początku

Witam was po dłuższej przerwie


GF Osieck 2013:


ASTW:

Zajrzałem również na Raceism Event, VAG EVENT, Mapet tuning show, Rock&Low, ale niestety Touring został w garażu.
Nawet moje urodziny się przewinęły gdzieś po drodze


Co do modów, wpadły:
- Bride K700

- Kiera + multi + Manetka BC

- rozpórka od nakrętki
W najbliższym czasie:
- wymiana wszystkich tulei w tylnych sankach
- stabilizatory z M3
- rollbar + szelki sparco
- nowa gałka zmiany biegów + mieszki z alcantary
- cupholder
- ori gumowe dywaniki
To co będzie grało w aucie jest narazię zagadką, na pewno będzie to ori radio Alpine'a.
Koła na przyszły sezon również zostają zagadką

Na chwilę obecną ładujemy szalone m54b25.

A zaraz wybieram się do inter-carsu po:
- Pompa wody
- Paski wielorowkowe
- Rolki napinaczy
- Uszczelka pod pokrywę zaworów
- Uszczelka pod świece
- Simmering na wał, skrzynie, uszczelniacz wybieraka
- Olej Liqui Moly 5w30
- Świece NGK BKR6EQUP VL30
- Visco
- filtr paliwa, oleju, kabinowy
Potem garaż i biorę się za robotę


Mam nadzieję, że tchnę w końcu w ten temat trochę życia bo bardzo mało się tu dzieje od samego początku

-
- Małopiszący
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-05-11, 19:03
- Lokalizacja: Suszec