BMW E30 325e by Alexof

Tutaj przedstawiamy galerie byłych autek użytkowników forum BTS
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Potwierdzam. Odpalilo i chodzi bardzo rowno. Dzwiek jest ciekawy, ale na wysokich robi sie metaliczny przez te wydechy.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Na razie tak zostanie. Mam nadzieję, że w silnik pakować już nic nie będę musiał bo nie jest to mój silnik docelowy. Na wiosnę/lato przyszłego roku fajnie by było włożyć B25 a ostatnio wpadł mi do głowy nowy pomysł na docelowy silnik którego bym już nie zmieniał (a raczej będzie to jedna z ostatnich modyfikacji) to S38B38.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Ambitne plany :) Wlozenie S38 to jakies 20 000 minimum ;)
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

S38b38 to silnik cholernie drogo we wlozeniu i utrzymaniu nie wiem czy nie lepiej wpakowac V8 z manualem. Co do tego silnika ktory teraz wkladasz napewno bedziesz zadowolony jest to silnik odemnie ktory znam od 6-7 lat i wiem jak smiga takze nic tylko cieszyc sie jazda ;)
:)
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

To na razie naprawdę odległy plan liczony w latach, co nie zmienia faktu, że w pytę mi się ten silnik podoba, szczególnie jego dźwięk... Jest niesamowity. Koszta włożenia - jasne, drogie, ale fakt posiadania germańską wąska z S38? Dla mnie bezcenne. Myślałem nad Vką, dźwięk równie fajnie, na pewno tańsze we włożeniu, tylko... Już mnie tak Vki nie kręcą, wolę coś bardziej oryginalnego. Tylko tak jak piszę, zanim dojdzie do włożenia tego silnika sporo wody upłynie w rzekach ;)
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Na drugim biegu szarpie chachorem :br:

Ogolnie jak na b20 to calkiem fajnie to jezdzi. I dzwiek sie poprawil :D
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
DAREX
Zaawansowany forumowicz
Posty: 166
Rejestracja: 2012-07-28, 22:53
Lokalizacja: Żory

Post autor: DAREX »

Obrazek

:)
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Powstało małe niedomówienie z niczyjej winy powiedzmy i odbiór przeciągnie się na początek sierpnia. Co się odwlecze to nie uciecze. Wczoraj słuchałem, ładnie brzmi, mi się podoba a na pewno brzmi lepiej niż ETA (mimo końcowego nie najlepszego). Więcej jak odbiorę :wink:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

W piątek auto odebrane. Dopiero teraz znalazłem czas aby zaktualizować. Auto jeździ bardzo fajnie, widać dużą różnicę po ecie (btw, prawie cała rozkręcona na części, jakby kto potrzebował - uderzać na pw / gg / fona). Mogę w 100% polecić robotę Darex'a. Konkretny i znający się na rzeczy, zrobione to co trzeba. Ja jestem zadowolony. Najbardziej dały mi się we znaki 3 rzeczy. Różnica w przyspieszeniu, w końcu nie muszę wrzucać wstecznego przy lewym kolanie i oczywiście dźwiek - ale do tego za chwilę :mrgreen: Jestem bardzo zadowolony, teraz uporać się z ubezpieczeniem, przeglądem i jedziemy z zawiasem i podłogę. Mam nadzieję, że do zimy uda się ogarnąć. Teraz aby Was nie zanudzać lekturą, zdjęcia i filmik:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I filmik... Robiony telefonem więc szału nie ma... Na żywo usłyszeć będzie można raczej dopiero na SCP 7, 8 września :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=390EoV55 ... jN8ZrUVX7g
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Gratulować nowej motorowni dobra robota Darex :razz:

Jednak musisz wiedzieć Alexof że robiąc klasyka w tym momencie autko nie ma wartości kolekcjonerskiej i szkoda że robiac swap miałeś możliwość doprowadzenia komory silnika oraz samej motorowni chodzi mi o uwolnienie z syfu oraz zmęczenie materiału biegiem lat. W tej serii dbałość o szczegóły jest szczególnie ważne :wink:

Poza tym gratki i bezawaryjności :bmw:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Raczej nie idę w klasykę, o czym świadczą chodźby kubełki. Będę dążył do jak najbliższego zbliżenia się do Germana lecz z własnymi pomysłami. Mam swoją wizję i będę do niej dążył. Co do komory, zaglądałem do niej i szczerze powiedziawszy jeżeli chodzi o rdzę to nic tam nie widziałem, z komory mogę być zadowolony. Co do wyczyszczenia, będzie się to robiło przy kolejnym swapie na B25 mam już nadzieję na wiosnę. Pożyjemy - zobaczymy. Na razie walczę z ubezpieczeniem a we wrześniu zawias bo auto musi jeździć a sworzeń nie wiem czy tam w ogóle jeszcze istnieje.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Obrazek


Fota z dzisiejszego "spotu". Tylko B20 ale przelot sprawia ogromną frajdę i uśmiech nawet podczas normalnej jazdy. W prawdzie Mystic powiedział, ze jego fajka ma większą średnicę od tych rurek ale mi się podoba, fajnie zgrany z budą a przynajmniej nie ma dupnego komina nie pasującego do niczego tak jak to było wcześniej. Mogłby być większe ale nie narzekam :mrgreen:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Jako, że ogólnie wiadomo, że targa chachorem nieziemsko, pojechałem sprawdzić samemu - JEST MOC!

http://www.youtube.com/watch?v=9aeXudPohsk

http://www.youtube.com/watch?v=Mr5DYZgy12Y

Ogólnie fajna noc, co więcej bez konsekwencji :mrgreen:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Kaper
Maniak forumowy
Posty: 2620
Rejestracja: 2010-06-09, 17:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kaper »

pomijając to, że gówno widać na tych filmikach to nie ma to jak zabawa na deszczu :razz:
Obrazek
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Kaper pisze:pomijając to, że gówno widać na tych filmikach to nie ma to jak zabawa na deszczu :razz:
Następnym razem wywal balast niech kręci z pobocza bo tak jak Kaper, mówi poza sprawnymi wycieraczkami nic nie widać :wink:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Zablokowany