BMW E30 325e by Alexof
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Potwierdzam. Odpalilo i chodzi bardzo rowno. Dzwiek jest ciekawy, ale na wysokich robi sie metaliczny przez te wydechy.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Na razie tak zostanie. Mam nadzieję, że w silnik pakować już nic nie będę musiał bo nie jest to mój silnik docelowy. Na wiosnę/lato przyszłego roku fajnie by było włożyć B25 a ostatnio wpadł mi do głowy nowy pomysł na docelowy silnik którego bym już nie zmieniał (a raczej będzie to jedna z ostatnich modyfikacji) to S38B38.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
To na razie naprawdę odległy plan liczony w latach, co nie zmienia faktu, że w pytę mi się ten silnik podoba, szczególnie jego dźwięk... Jest niesamowity. Koszta włożenia - jasne, drogie, ale fakt posiadania germańską wąska z S38? Dla mnie bezcenne. Myślałem nad Vką, dźwięk równie fajnie, na pewno tańsze we włożeniu, tylko... Już mnie tak Vki nie kręcą, wolę coś bardziej oryginalnego. Tylko tak jak piszę, zanim dojdzie do włożenia tego silnika sporo wody upłynie w rzekach
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Na drugim biegu szarpie chachorem
Ogolnie jak na b20 to calkiem fajnie to jezdzi. I dzwiek sie poprawil
Ogolnie jak na b20 to calkiem fajnie to jezdzi. I dzwiek sie poprawil
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Powstało małe niedomówienie z niczyjej winy powiedzmy i odbiór przeciągnie się na początek sierpnia. Co się odwlecze to nie uciecze. Wczoraj słuchałem, ładnie brzmi, mi się podoba a na pewno brzmi lepiej niż ETA (mimo końcowego nie najlepszego). Więcej jak odbiorę
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
W piątek auto odebrane. Dopiero teraz znalazłem czas aby zaktualizować. Auto jeździ bardzo fajnie, widać dużą różnicę po ecie (btw, prawie cała rozkręcona na części, jakby kto potrzebował - uderzać na pw / gg / fona). Mogę w 100% polecić robotę Darex'a. Konkretny i znający się na rzeczy, zrobione to co trzeba. Ja jestem zadowolony. Najbardziej dały mi się we znaki 3 rzeczy. Różnica w przyspieszeniu, w końcu nie muszę wrzucać wstecznego przy lewym kolanie i oczywiście dźwiek - ale do tego za chwilę Jestem bardzo zadowolony, teraz uporać się z ubezpieczeniem, przeglądem i jedziemy z zawiasem i podłogę. Mam nadzieję, że do zimy uda się ogarnąć. Teraz aby Was nie zanudzać lekturą, zdjęcia i filmik:
I filmik... Robiony telefonem więc szału nie ma... Na żywo usłyszeć będzie można raczej dopiero na SCP 7, 8 września
http://www.youtube.com/watch?v=390EoV55 ... jN8ZrUVX7g
I filmik... Robiony telefonem więc szału nie ma... Na żywo usłyszeć będzie można raczej dopiero na SCP 7, 8 września
http://www.youtube.com/watch?v=390EoV55 ... jN8ZrUVX7g
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Gratulować nowej motorowni dobra robota Darex
Jednak musisz wiedzieć Alexof że robiąc klasyka w tym momencie autko nie ma wartości kolekcjonerskiej i szkoda że robiac swap miałeś możliwość doprowadzenia komory silnika oraz samej motorowni chodzi mi o uwolnienie z syfu oraz zmęczenie materiału biegiem lat. W tej serii dbałość o szczegóły jest szczególnie ważne
Poza tym gratki i bezawaryjności
Jednak musisz wiedzieć Alexof że robiąc klasyka w tym momencie autko nie ma wartości kolekcjonerskiej i szkoda że robiac swap miałeś możliwość doprowadzenia komory silnika oraz samej motorowni chodzi mi o uwolnienie z syfu oraz zmęczenie materiału biegiem lat. W tej serii dbałość o szczegóły jest szczególnie ważne
Poza tym gratki i bezawaryjności
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Raczej nie idę w klasykę, o czym świadczą chodźby kubełki. Będę dążył do jak najbliższego zbliżenia się do Germana lecz z własnymi pomysłami. Mam swoją wizję i będę do niej dążył. Co do komory, zaglądałem do niej i szczerze powiedziawszy jeżeli chodzi o rdzę to nic tam nie widziałem, z komory mogę być zadowolony. Co do wyczyszczenia, będzie się to robiło przy kolejnym swapie na B25 mam już nadzieję na wiosnę. Pożyjemy - zobaczymy. Na razie walczę z ubezpieczeniem a we wrześniu zawias bo auto musi jeździć a sworzeń nie wiem czy tam w ogóle jeszcze istnieje.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Fota z dzisiejszego "spotu". Tylko B20 ale przelot sprawia ogromną frajdę i uśmiech nawet podczas normalnej jazdy. W prawdzie Mystic powiedział, ze jego fajka ma większą średnicę od tych rurek ale mi się podoba, fajnie zgrany z budą a przynajmniej nie ma dupnego komina nie pasującego do niczego tak jak to było wcześniej. Mogłby być większe ale nie narzekam
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Jako, że ogólnie wiadomo, że targa chachorem nieziemsko, pojechałem sprawdzić samemu - JEST MOC!
http://www.youtube.com/watch?v=9aeXudPohsk
http://www.youtube.com/watch?v=Mr5DYZgy12Y
Ogólnie fajna noc, co więcej bez konsekwencji
http://www.youtube.com/watch?v=9aeXudPohsk
http://www.youtube.com/watch?v=Mr5DYZgy12Y
Ogólnie fajna noc, co więcej bez konsekwencji
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT