[E36] BMW 328is Mańka
Kłaniam się i składam szacunek.... Niezły mod mi też się marzy 2.8 tylko nie wiem czy wkładać zamiast 2.5 (170), powiedz czym czyściłeś silnik i czym malowałeś bo naprawdę nieźle Ci to wyszło. Układ wydechowy cały też zmieniasz na ten od M52B28?
I powiedz mi czy stabilizator z 325i Mtechnic pod R6 jest taki sam jak w M52, które posiada fabryczne m technikowe zawieszenie?
I powiedz mi czy stabilizator z 325i Mtechnic pod R6 jest taki sam jak w M52, które posiada fabryczne m technikowe zawieszenie?
-
- Małopiszący
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-05-11, 19:03
- Lokalizacja: Suszec
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- krzysiu134
- Małopiszący
- Posty: 39
- Rejestracja: 2010-04-29, 18:23
- Lokalizacja: ŚLĄSK
Pierwsza jazda niezapomniana , silnika wygląda super dużo pracy włożone jak rozbierałem swój to wiem ile to zajeło.
MOJE BMW 318i - przyspieszenie na K27 :
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
http://www.youtube.com/watch?v=fqZTpvXug5Q
GALERIA - http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=8655
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Witajcie,
Na dzień dzisiejszy samochód został już poskładany oraz odpalony... poniżej zdjęcie jeszcze bez maski
By zadbać o odpowiednie smarowanie zalałem silnik olejem, który idealnie spełnia moje wymagania, Castrol FST pełny syntetyk 10W60... trochę bolało ale co tam
Nie wytrzymałem również presji i nie mogłem się oprzeć modyfikacją B28
Dlatego odrazu wleciał kolektor z M50B25 o szerszych kanałach dolotowych - do tego remapa oraz odcinka przesunięta na 7000rpm
Ja w kolektorze nic nie ciąłem, nic nie spawałem, nic nie rzeźbiłem - wszystko zrobione jak w oryginalnym M50
Dla efektu wizualnego zakupiłem i zamontowałem nowe OEM podszybie
Zadbałem o odpowiednią masę dla silnika
Dodatkowe chłodzenie płynu do wspomagania
Oryginalny układ wydechowy z 328i na metalowych katalizatorach, x-pipe z tłumikiem ogniowym. Tymczasowo jest oryginalny wydech końcowy z 2.8 lecz czeka na montaż końcowy z M3 3.0 USA
Zabawa z kabelkami, EWS ostatecznie ogarnięty dla własnej satysfakcji - jednak i tak trafił sterownik se ściągniętym EWS
Do ogarnięcia jeszcze poszkodowani z czasów kiedy to zwiedziłem pole kukurydzy
Urwana półoś, oraz niepasująca z 2.5 - niekompetentni sprzedawcy
Na deser oryginalny licznik z 2.5 przedliftowy dla zachowania oryginalności - nie lubię mieszać epok - wyskalowany do 260km/h oraz czerwonym polem od 6500rpm
Oj... tego wszystkiego było meeega dużo
W samochodzie wszędzie wpadły nowe uszczelki, oringi, pierdół co nie miara o której ciężko mi spamiętać a tymbardziej wszystkie wypisać
Wrażenia po odpaleniu silnika?
Chyba wiem jak czuje się ojciec, któremu urodzi się długo wyczekiwane dziecko
Pozdrawiam i do następnego
Na dzień dzisiejszy samochód został już poskładany oraz odpalony... poniżej zdjęcie jeszcze bez maski
By zadbać o odpowiednie smarowanie zalałem silnik olejem, który idealnie spełnia moje wymagania, Castrol FST pełny syntetyk 10W60... trochę bolało ale co tam
Nie wytrzymałem również presji i nie mogłem się oprzeć modyfikacją B28
Dlatego odrazu wleciał kolektor z M50B25 o szerszych kanałach dolotowych - do tego remapa oraz odcinka przesunięta na 7000rpm
Ja w kolektorze nic nie ciąłem, nic nie spawałem, nic nie rzeźbiłem - wszystko zrobione jak w oryginalnym M50
Dla efektu wizualnego zakupiłem i zamontowałem nowe OEM podszybie
Zadbałem o odpowiednią masę dla silnika
Dodatkowe chłodzenie płynu do wspomagania
Oryginalny układ wydechowy z 328i na metalowych katalizatorach, x-pipe z tłumikiem ogniowym. Tymczasowo jest oryginalny wydech końcowy z 2.8 lecz czeka na montaż końcowy z M3 3.0 USA
Zabawa z kabelkami, EWS ostatecznie ogarnięty dla własnej satysfakcji - jednak i tak trafił sterownik se ściągniętym EWS
Do ogarnięcia jeszcze poszkodowani z czasów kiedy to zwiedziłem pole kukurydzy
Urwana półoś, oraz niepasująca z 2.5 - niekompetentni sprzedawcy
Na deser oryginalny licznik z 2.5 przedliftowy dla zachowania oryginalności - nie lubię mieszać epok - wyskalowany do 260km/h oraz czerwonym polem od 6500rpm
Oj... tego wszystkiego było meeega dużo
W samochodzie wszędzie wpadły nowe uszczelki, oringi, pierdół co nie miara o której ciężko mi spamiętać a tymbardziej wszystkie wypisać
Wrażenia po odpaleniu silnika?
Chyba wiem jak czuje się ojciec, któremu urodzi się długo wyczekiwane dziecko
Pozdrawiam i do następnego
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
I jak tu teraz zasnąć. Podejście mega profi, nic dodać, nic ująć. Można śmiało powiedzieć, że można cofnąć licznik o 100 tyś km patrząc na modyfikacje i podejście do tematu....
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT