E34 2.0 M50 nie wkręca sie na obroty

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

karpiu12345 pisze:no podam Ci tylko wroce. Siedze w garazu i czekamy na czesci do innego auta i sobie przegladam fora itd. :P jak Ci go zmierzy to bedziesz juz wiedzial i mial pewnosc , tam jakos to bylo 1,5 Ohm on musial wskazywac , moj wskazywal 0,3 , ale dzialal czasami tylko :P tych czujnikow jest bardzo duzo , numery maja inne ale akresy te same , ja tak w mojej 5 szukalem a sie okazalo ze to wszystko jedno :)
Najlepsza robota "czekać" :D to dobrze wiedziec zeby nie szukac po numerach, byłem pewien ze numery muszą sie zgadzac a tu niespodzianka ; p
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
karpiu12345
Zaawansowany forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
Lokalizacja: SBL

Post autor: karpiu12345 »

sorki ze wczoraj nie napisałem ale przedłużyło się nam w garażu :P opór właściwy to 15 Ohm , mierzysz miedzy 1 i 2 pinem drugi pomiar miedzy 2 i 3, a jeżeli kolega ma oscyloskop to to częstotliwość sygnału to 120-150 kHz :)
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

karpiu12345 pisze:sorki ze wczoraj nie napisałem ale przedłużyło się nam w garażu :P opór właściwy to 15 Ohm , mierzysz miedzy 1 i 2 pinem drugi pomiar miedzy 2 i 3, a jeżeli kolega ma oscyloskop to to częstotliwość sygnału to 120-150 kHz :)
nic sie nie stało. Dzieki za te wartości :)
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Przyczyna: czujnik połorzenia wałka rozrządu ;]
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

To znowu ja... Problem powrócił, po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu auto jezdziło dwa dni bez zarzutu, lecz wczoraj problem powrócił z tym ze wczesniej dzialo sie tak tylko na benzynie teraz problem pojawił sie i na gazie... jak macie jeszcze jakies pomysły bede wdzieczny :) Ps. Przepływka wymieniona, guma przepływki wymieniona, czujnik położenia wałka rozrzadu wymieniony, przepustnica i krokowy czyste, czujnik położenia wału sprawny.
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

moze masz przebicie na kablach zaplonowych, albo jakas dziwigienka, popychacz- zmierz kompresję to będziesz wiedział.
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Kolebka pisze:moze masz przebicie na kablach zaplonowych, albo jakas dziwigienka, popychacz- zmierz kompresję to będziesz wiedział.
M50 ma cewki jak juz... ale sprawdze kable cewek
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Sebek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-05-01, 07:38
Lokalizacja: SWD

Post autor: Sebek »

może to i głupie może i nie...ale ja ostatnio się też borykałem z podobnym problemem, co się okazało ? alternator ładował 11V! więc wymieniłem rygler i nic...więc wpadł do mnie nowy alternator, ładowanie okazało się koło 12,5...auto dusiło strzelało z wydechu itd itp, na kompie zero błędów wszystko co szło podmieniałem od bracika i nic ciągle to samo...okazało się, że straciła się masa z silnika, wyczyściłem wszystkie kable zasilające na silnik rozrusznik wszystkie masy i auto zaczęło normalnie żyć jak wcześniej. może warto z głupoty zobaczyć czy czasem nie straciło się gdzieś ładowanie? czasem najprostsze sprawy utrudniają życie najbardziej
BYŁO - E36 318i SEDAN -> BYŁO - E36 323/325i SEDAN -> JEST E36 TOURING
Malaj
Zaawansowany forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 2010-10-21, 18:17
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Malaj »

Sebek pisze:może to i głupie może i nie...ale ja ostatnio się też borykałem z podobnym problemem, co się okazało ? alternator ładował 11V! więc wymieniłem rygler i nic...więc wpadł do mnie nowy alternator, ładowanie okazało się koło 12,5...auto dusiło strzelało z wydechu itd itp, na kompie zero błędów wszystko co szło podmieniałem od bracika i nic ciągle to samo...okazało się, że straciła się masa z silnika, wyczyściłem wszystkie kable zasilające na silnik rozrusznik wszystkie masy i auto zaczęło normalnie żyć jak wcześniej. może warto z głupoty zobaczyć czy czasem nie straciło się gdzieś ładowanie? czasem najprostsze sprawy utrudniają życie najbardziej
a to ciekawe, ja odpialem czujnik temperatury i auto chodzi normalnie zobaczymy po wymianie na razie nie mam kiedy tego zrobic i jezdze z odpietym
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
ODPOWIEDZ