[E36] BOSTONGRUEN METALLIC (275) by Soki
- Soki
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 503
- Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Przebywanie w waszym towarzystwie grozi obniżeniem auta miało tego nie być a już na tył wpadły żółte amorki. Walory jezdne znacznie się poprawiły, przestało tyłem huśtać i co najważniejsze nie wielka strata na komforcie, bardzo dobrze wybierają nie równości.GERMAN pisze:Eeeetammm Łopowiadosz Air się zepsuł brak opcji down [JOK]Marcin pisze:Fajny stan, ale kozidło przeokrutne
Nom Soki, wiem że lubisz takie klasyczne bity ale troszku by mu się przydalo choćby nawet ze względu na boczne podmuchy na autobanie bo ci go poderwie jak Dragstera
Kolejny krok to wymiana przodu na żółte.
Ps. German podoba mi się rozpórka u ciebie.
- Soki
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 503
- Rejestracja: 2008-12-16, 20:27
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Przyszedł czas na wymianę oleju postanowiłem zmienić z Liqui Moly Longlife 5W30
na Motul 5W30 olej o tej samej lepkości co poprzedni równie dobrze zachwalany a przede wszystkim sprawdzony. Motul jest o tych samych parametrach co liqui Moly z tym że ten drugi ma dłuższą żywotność i jest 40zł droższy od Motula.
Na liqui Moly przewidywana wymiana jest po 15.000tyś natomiast na Motul po 10.000tyś stąd nieco niższa cena 155zł. jeden i drugi jak można się domyśleć to pełne syntetyki.
Przed wymianą zastosowałem standardowo płukankę, po wlaniu do silnika oczywiście rozgrzanego odpalić silnik i dać mu popracować około 10min. Płukanka z Liqui Moly na załączonej fotografi wraz z olejem.
Do tego filtr oleju Knecht oraz filtr powietrza
Paliwa filtr kabinowy oraz świece były zmieniane przy poprzedniej wymianie oleju. Więc jeszcze mogą długo polatać
na Motul 5W30 olej o tej samej lepkości co poprzedni równie dobrze zachwalany a przede wszystkim sprawdzony. Motul jest o tych samych parametrach co liqui Moly z tym że ten drugi ma dłuższą żywotność i jest 40zł droższy od Motula.
Na liqui Moly przewidywana wymiana jest po 15.000tyś natomiast na Motul po 10.000tyś stąd nieco niższa cena 155zł. jeden i drugi jak można się domyśleć to pełne syntetyki.
Przed wymianą zastosowałem standardowo płukankę, po wlaniu do silnika oczywiście rozgrzanego odpalić silnik i dać mu popracować około 10min. Płukanka z Liqui Moly na załączonej fotografi wraz z olejem.
Do tego filtr oleju Knecht oraz filtr powietrza
Paliwa filtr kabinowy oraz świece były zmieniane przy poprzedniej wymianie oleju. Więc jeszcze mogą długo polatać
Ostatnio zmieniony 2013-08-02, 09:20 przez Soki, łącznie zmieniany 3 razy.
- michal87sc
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
- Lokalizacja: Będzin
- michal87sc
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2013-07-25, 14:31
- Lokalizacja: Będzin