BMW E30 325e by Alexof

Tutaj przedstawiamy galerie byłych autek użytkowników forum BTS
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

Alpiny to tylko srebro z czarnym środkiem lub dekielki srebrne jak masz, wiem że idziesz innym torem ale e30 to nie e36 tych aut się już nie modzi tylko restauruje :mrgreen:

na rdzę bez prześwitów to polecam CortaninF 9zł za butelkę 500ml i starczy na całe auto pokryte rdzą :), potem cynk w sprayu BOLL za 16zł to jest chyba 750 albo 1L styka na pół podwozia ale też zakładam że tyle rdzy nie masz :) no i na koniec masa bitumiczna również z BOLL 12zł. i rdza opanowana :)

Jak masz dziury a nie masz hajsu i tak proponuję Tobie to zrobić ponieważ sól w zime jeszcze bardziej ci to auto zje a taj przynajmniej nie będzie gorzej.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Mam nadzieję, że do pierwszych śniegów i cudownej soli uda mi się połatać podłogę i zakonserwować.

Wiem, naczytałem się już i nasłuchałem na temat e30, że tego już nie wolno, tego też nie. Tylko ja nie maluję auta w dwa kolory, czy nie zakładam ławki na bagażnik. Przyciemnienie szyb to raczej nie zbrodnia gdy zrobi się to dobrze i wszystkie szyby, z resztą ta kwestia jest kontrowersyjna dla wielu. Niestety trzeba będzie przeboleć sprawę wyglądu zewnętrznego na korzyść podzespołów i zdrowej budy.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

Alexof dłubaj, dłubaj będziesz miał styczność z fanatykami e30 to gwarantuję, że zmienisz zdanie.
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Obrazek

Dzisiaj przyszły nowe szkła w długie i zagubione gumy wahacza. Teraz czekam na szkła w mijania i mam nadzieję, że do października wpadnie BH. W poniedziałek walczymy z zawiasem. W niedziele szyby.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Mały UP.

Wpadły kompletne wahacze z Febi + guma wahacza z Lemfordera, łączniki i gumy stabilizatora Lemforder. Parę problemów było i okazało się, że mocowanie na sankach gumy stabi jest ułamane, jest wspawane jednak mimo wszystko sanki i tak są do wymiany bo jest fragment przegnite. Przy okazji zoczyliśmy przetarty przewód hamulcowy. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie zrobić na razie hamulce (przednie tarcze i klocki kwalifikują się też do wymiany) i inne sprawy mechaniczne a dopiero później zajmę się blacharką. Parę zdjęć z telefonu gdyż zapomniałem wziąć aparat.. :573:

Podziękowania dla Sebka i Majka :wink:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Sebek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-05-01, 07:38
Lokalizacja: SWD

Post autor: Sebek »

Niema za co :) dobrze ze bylo to podniesione, bo tego bys z poziomu lewarka nie zobaczyl, a tak wiesz na czym stoisz :) nad tymi sankami warto by sie bylo zastanowic bo ta jedna strona naprade dosc kiepska, zreszta sam widziales. Tarcze klocki i ten przewodzik elastyczny to pikus i fortuny kosztowac nie beda, ale dobrze mowisz, odarnij cala mechanike a potem dopiero martw sie o bude, takie tez moje zdanie :) lepiej zeby to jezdzilo niz wygladalo jak mialo by stac bo mechanicxnie byla by porazka ;) jak cos wiesz gdzie mnie szulac, wiec mozna dzialac jak cos kasy se znow na.to uszporujesz ;P
BYŁO - E36 318i SEDAN -> BYŁO - E36 323/325i SEDAN -> JEST E36 TOURING
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Niedługo wypłata, więc pewnie znów się zgłoszę z hamulcami, fajnie by było w tych samych warunkach co zawias :mrgreen:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Kolejny mały mod:


PRZED:

Obrazek

PO:

Obrazek

Dla mnie zdecydowanie lepiej. :bmw:
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Dla mnie na minus niestety.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

chrom mi tu bardziej pasował
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

Chrom lepsiejszy
Sebek
Zaawansowany forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-05-01, 07:38
Lokalizacja: SWD

Post autor: Sebek »

Tak naprawde nie chodzilo o nerki...tylko o podpis na RAMCE POD TABLICA!! hehehe" i ch..." cytujac Alexofa i jego podpis po tablica ;P

a tak na powaznie, tez bym zostawil chroma :)
BYŁO - E36 318i SEDAN -> BYŁO - E36 323/325i SEDAN -> JEST E36 TOURING
Awatar użytkownika
Alexof
Maniak forumowy
Posty: 1001
Rejestracja: 2009-04-23, 07:43
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Alexof »

Nie pasuje mi to do koncepcji BH, dymionego kierunku i mam nadzieję uda mi się w niedługim czasie odnowić listwy tak, aby nabrały głębokiego czarnego koloru. Do tego wpadnie mam nadzieję shadow line. Co do szyb to myślę nad nimi, gdyż nie wyszło to dobrze, porobiły się bomble i chyba pójdzie out albo zrobi się jeszcze raz. Stety, niestety nie przepadam za chromami, jedynie zostawię te na zderzaku. Nic innego. Czas na hejty.
BYŁO: E30 M20B27 -> M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 -> M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Narobisz dziadostwa tym shadowem. To jest wąska lampa, trzeba to szanowac i tego sie trzymac.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Daro Siem-ce
Zaawansowany forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Daro Siem-ce »

Zgodze sie z kolegami , czarna nerka tu nie pasi :/ . Co do modów to silnik na + ale reszte rób wszystko na ori i delikatnie niżej a bedzie kozak , koło tylko odśwież i pomaluj je tak samo . Ratuj blacharke bo wąskich już prawie nie ma :)

PS. kolega na Siemianowicach ma taką wąską w Twoim kolorze ori na glebie i z BH do tego M-technic II i jest naprawde bajka .
Zablokowany