BMW E30 325e by Alexof
Alpiny to tylko srebro z czarnym środkiem lub dekielki srebrne jak masz, wiem że idziesz innym torem ale e30 to nie e36 tych aut się już nie modzi tylko restauruje
na rdzę bez prześwitów to polecam CortaninF 9zł za butelkę 500ml i starczy na całe auto pokryte rdzą , potem cynk w sprayu BOLL za 16zł to jest chyba 750 albo 1L styka na pół podwozia ale też zakładam że tyle rdzy nie masz no i na koniec masa bitumiczna również z BOLL 12zł. i rdza opanowana
Jak masz dziury a nie masz hajsu i tak proponuję Tobie to zrobić ponieważ sól w zime jeszcze bardziej ci to auto zje a taj przynajmniej nie będzie gorzej.
na rdzę bez prześwitów to polecam CortaninF 9zł za butelkę 500ml i starczy na całe auto pokryte rdzą , potem cynk w sprayu BOLL za 16zł to jest chyba 750 albo 1L styka na pół podwozia ale też zakładam że tyle rdzy nie masz no i na koniec masa bitumiczna również z BOLL 12zł. i rdza opanowana
Jak masz dziury a nie masz hajsu i tak proponuję Tobie to zrobić ponieważ sól w zime jeszcze bardziej ci to auto zje a taj przynajmniej nie będzie gorzej.
Mam nadzieję, że do pierwszych śniegów i cudownej soli uda mi się połatać podłogę i zakonserwować.
Wiem, naczytałem się już i nasłuchałem na temat e30, że tego już nie wolno, tego też nie. Tylko ja nie maluję auta w dwa kolory, czy nie zakładam ławki na bagażnik. Przyciemnienie szyb to raczej nie zbrodnia gdy zrobi się to dobrze i wszystkie szyby, z resztą ta kwestia jest kontrowersyjna dla wielu. Niestety trzeba będzie przeboleć sprawę wyglądu zewnętrznego na korzyść podzespołów i zdrowej budy.
Wiem, naczytałem się już i nasłuchałem na temat e30, że tego już nie wolno, tego też nie. Tylko ja nie maluję auta w dwa kolory, czy nie zakładam ławki na bagażnik. Przyciemnienie szyb to raczej nie zbrodnia gdy zrobi się to dobrze i wszystkie szyby, z resztą ta kwestia jest kontrowersyjna dla wielu. Niestety trzeba będzie przeboleć sprawę wyglądu zewnętrznego na korzyść podzespołów i zdrowej budy.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Dzisiaj przyszły nowe szkła w długie i zagubione gumy wahacza. Teraz czekam na szkła w mijania i mam nadzieję, że do października wpadnie BH. W poniedziałek walczymy z zawiasem. W niedziele szyby.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Mały UP.
Wpadły kompletne wahacze z Febi + guma wahacza z Lemfordera, łączniki i gumy stabilizatora Lemforder. Parę problemów było i okazało się, że mocowanie na sankach gumy stabi jest ułamane, jest wspawane jednak mimo wszystko sanki i tak są do wymiany bo jest fragment przegnite. Przy okazji zoczyliśmy przetarty przewód hamulcowy. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie zrobić na razie hamulce (przednie tarcze i klocki kwalifikują się też do wymiany) i inne sprawy mechaniczne a dopiero później zajmę się blacharką. Parę zdjęć z telefonu gdyż zapomniałem wziąć aparat..
Podziękowania dla Sebka i Majka
Wpadły kompletne wahacze z Febi + guma wahacza z Lemfordera, łączniki i gumy stabilizatora Lemforder. Parę problemów było i okazało się, że mocowanie na sankach gumy stabi jest ułamane, jest wspawane jednak mimo wszystko sanki i tak są do wymiany bo jest fragment przegnite. Przy okazji zoczyliśmy przetarty przewód hamulcowy. Doszedłem do wniosku, że lepiej będzie zrobić na razie hamulce (przednie tarcze i klocki kwalifikują się też do wymiany) i inne sprawy mechaniczne a dopiero później zajmę się blacharką. Parę zdjęć z telefonu gdyż zapomniałem wziąć aparat..
Podziękowania dla Sebka i Majka
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Niema za co dobrze ze bylo to podniesione, bo tego bys z poziomu lewarka nie zobaczyl, a tak wiesz na czym stoisz nad tymi sankami warto by sie bylo zastanowic bo ta jedna strona naprade dosc kiepska, zreszta sam widziales. Tarcze klocki i ten przewodzik elastyczny to pikus i fortuny kosztowac nie beda, ale dobrze mowisz, odarnij cala mechanike a potem dopiero martw sie o bude, takie tez moje zdanie lepiej zeby to jezdzilo niz wygladalo jak mialo by stac bo mechanicxnie byla by porazka jak cos wiesz gdzie mnie szulac, wiec mozna dzialac jak cos kasy se znow na.to uszporujesz ;P
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
Niedługo wypłata, więc pewnie znów się zgłoszę z hamulcami, fajnie by było w tych samych warunkach co zawias
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Nie pasuje mi to do koncepcji BH, dymionego kierunku i mam nadzieję uda mi się w niedługim czasie odnowić listwy tak, aby nabrały głębokiego czarnego koloru. Do tego wpadnie mam nadzieję shadow line. Co do szyb to myślę nad nimi, gdyż nie wyszło to dobrze, porobiły się bomble i chyba pójdzie out albo zrobi się jeszcze raz. Stety, niestety nie przepadam za chromami, jedynie zostawię te na zderzaku. Nic innego. Czas na hejty.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- Daro Siem-ce
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Zgodze sie z kolegami , czarna nerka tu nie pasi . Co do modów to silnik na + ale reszte rób wszystko na ori i delikatnie niżej a bedzie kozak , koło tylko odśwież i pomaluj je tak samo . Ratuj blacharke bo wąskich już prawie nie ma
PS. kolega na Siemianowicach ma taką wąską w Twoim kolorze ori na glebie i z BH do tego M-technic II i jest naprawde bajka .
PS. kolega na Siemianowicach ma taką wąską w Twoim kolorze ori na glebie i z BH do tego M-technic II i jest naprawde bajka .