[E36] Kubasiowe wozidełko
[E36] Kubasiowe wozidełko
Udało się! W końcu nabyłem swojego wymarzonego Compacta. Jest to 1.6 benzynka z 1998 roku. Zaskoczyło mnie dość bogate(jak na moje oko) wyposażenie, w skład którego wchodzą:
Składanie Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBACG11070KJ11952
Kod typu CG11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (5)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COMP
Układ kierowniczy LL
Drzwi 3
Silnik M43
Pojemność skokowa 1.60
Moc 75
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor AVUSBLAU METALLIC (276)
Tapicerka STOFF STRUKTUR/ANTHRAZIT (F1AT)
Data prod. 1998-10-29
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S297A LM RAEDER/STREAMLINE BMW LA wheel,forged wheel/multi-spoke
S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego
S315A HECKSCHEIBENWISCHER Wycieraczka tylnej szyby
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni lakierowany
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
S717A COMFORT EDITION Wydanie Comfort
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
P971A EXCLUSIV PAKET Pakiet Exklusiv
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
Składanie Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity
Autko oczywiście potrzebuje, aby się o nie zatroszczyć. Prawe tylne nadkole jest do pomalowania wraz z drzwiami pasażera, ponieważ były ratowane przed rdzą...na całe szczęście skutecznie.
W planach mam:
-założenie dwóch alusków które na to czekają
-przyciemnienie szyb
-pomalowanie wymagających tego elementów
-założenie ringów
-zakup estetycznych i ładnych pokrowców na siedzenia
I finito, uważam, że nic więcej jej nie trzeba. bo świetnie prezentuje się w oryginale
Wkrótce dorzucę więcej fotek, bo jeszcze nie miałem czasu jej umyć, nad czym boleję...
Składanie Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBACG11070KJ11952
Kod typu CG11
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E36 (5)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COMP
Układ kierowniczy LL
Drzwi 3
Silnik M43
Pojemność skokowa 1.60
Moc 75
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor AVUSBLAU METALLIC (276)
Tapicerka STOFF STRUKTUR/ANTHRAZIT (F1AT)
Data prod. 1998-10-29
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S297A LM RAEDER/STREAMLINE BMW LA wheel,forged wheel/multi-spoke
S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego
S315A HECKSCHEIBENWISCHER Wycieraczka tylnej szyby
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni lakierowany
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy
S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS
S690A CASSETTENHALTERUNG Uchwyt kasety
S717A COMFORT EDITION Wydanie Comfort
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
P971A EXCLUSIV PAKET Pakiet Exklusiv
Składanie Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automat. ukł. przeciwpoślizg. (ASC+T)
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
Składanie Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity
Autko oczywiście potrzebuje, aby się o nie zatroszczyć. Prawe tylne nadkole jest do pomalowania wraz z drzwiami pasażera, ponieważ były ratowane przed rdzą...na całe szczęście skutecznie.
W planach mam:
-założenie dwóch alusków które na to czekają
-przyciemnienie szyb
-pomalowanie wymagających tego elementów
-założenie ringów
-zakup estetycznych i ładnych pokrowców na siedzenia
I finito, uważam, że nic więcej jej nie trzeba. bo świetnie prezentuje się w oryginale
Wkrótce dorzucę więcej fotek, bo jeszcze nie miałem czasu jej umyć, nad czym boleję...
Ostatnio zmieniony 2013-09-25, 12:20 przez Kubas, łącznie zmieniany 1 raz.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Dlatego:Kubas pisze:bo świetnie prezentuje się w oryginale
-przyciemnienie szyb
-założenie ringów
-zakup estetycznych i ładnych pokrowców na siedzenia
To zły pomysł
A dobry to:
-założenie dwóch alusków które na to czekają
-pomalowanie wymagających tego elementów
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Dobrze mówisz - na twoje oko nie no jest bardzo przyzwoicie jak na compiego.Kubas pisze:Zaskoczyło mnie dość bogate(jak na moje oko) wyposażenie
Nie kombinuj tam z pokrowcami bo to remizą zajeżdża. Tak samo nie przyciemniaj szyb - jak nie chcesz żeby Co do środka zaglądali to sprzedaj auto Co do ringów to też nie jestem fanem ale to jeszcze ujdzie od biedy
Szkoda, że taki słabiutki silnik osobiście bał bym się tym rowerzysty wyprzedzić (z uwagi na to, że nie wiem czy bym zdążył w minutę ). Na przyszłość przydała by się jakaś lekka gleba i większe koło
estetyczne pokrowce to ja mam w aucie słuzbowym nigdy nie widzialem bawarki z pokrowcami
chyba ze fotele juz sie sypia w takim wypadku proponuje zakup uzywek w lepszym stanie wyjdzie podobnie jak dobrej jakosci pokrowce
ringami zajmij sie na końcu, skoro wiesz ze trzeb acos pomalowac to wez sie za to w pierwszej kolenosci bo ringi to wydatek max 100 pln a wiec drobazg
compot wyglada dupiato z ciemnymi szybami z tylu, albo wszystkie albo zadne
chyba ze fotele juz sie sypia w takim wypadku proponuje zakup uzywek w lepszym stanie wyjdzie podobnie jak dobrej jakosci pokrowce
ringami zajmij sie na końcu, skoro wiesz ze trzeb acos pomalowac to wez sie za to w pierwszej kolenosci bo ringi to wydatek max 100 pln a wiec drobazg
compot wyglada dupiato z ciemnymi szybami z tylu, albo wszystkie albo zadne
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
chcialem przyciemnic wszystkie procz przedniej
swapu raczej robic nie bede. temat ringów jeszcze przemysle, musicie mi dac czas na załapanie toku rozumowania prawdziwego beciarza. Fotele sa po prostu bardzo zbrudzone i srodki wywabiajace plamy na nic mi sie nie zdają. Gleby raczej nie zrobie, bo w okolicach mojego miejsca zamieszkania byloby to bardzo niepraktyczne a i ciężko miałbym do narzeczonej podjechać bo drogę ma w opłakanym stanie, ale większa felga...może na wakacje sprawię . Fajnie, że zainteresowała Was ta sztunia. Pytanko jeszcze, jak rozkodować VIN? Zdjęcie środka ciachnę wam jutro .
Pozdrówka
swapu raczej robic nie bede. temat ringów jeszcze przemysle, musicie mi dac czas na załapanie toku rozumowania prawdziwego beciarza. Fotele sa po prostu bardzo zbrudzone i srodki wywabiajace plamy na nic mi sie nie zdają. Gleby raczej nie zrobie, bo w okolicach mojego miejsca zamieszkania byloby to bardzo niepraktyczne a i ciężko miałbym do narzeczonej podjechać bo drogę ma w opłakanym stanie, ale większa felga...może na wakacje sprawię . Fajnie, że zainteresowała Was ta sztunia. Pytanko jeszcze, jak rozkodować VIN? Zdjęcie środka ciachnę wam jutro .
Pozdrówka
Szyby sobie odpusc, jak koledzy wyzej albo wszystkie albo wcale...
Pokrowce, zapomnij o tym, poszukaj siedzenia typu sportsize w półskórce napewno odświeża wnetrze Compacta
załóż alusy zadbaj o lakier , jak juz pomalujesz , nawoskuj...
Zajmij sie tez mechanika napewno jest cos do ogarniecia,a na samym koncu zabiegami stylistycznymi daj VIN to ci rozkoduje
Kaper zbedna uwaga kazdy jedzi tym na co go stac , gosc ma kupic 2.5/2.8? i ogladac jak stoi w garazu ?
a co do rowerzysty , mówia że " Co z tego że maszyna gwizda, jak kierowca p^%&a"
jakbys chcial wiedziec to nawet Musk zaczynal od 1.6 i juz tym upalał...
Pokrowce, zapomnij o tym, poszukaj siedzenia typu sportsize w półskórce napewno odświeża wnetrze Compacta
załóż alusy zadbaj o lakier , jak juz pomalujesz , nawoskuj...
Zajmij sie tez mechanika napewno jest cos do ogarniecia,a na samym koncu zabiegami stylistycznymi daj VIN to ci rozkoduje
Kaper pisze:Szkoda, że taki słabiutki silnik osobiście bał bym się tym rowerzysty wyprzedzić (z uwagi na to, że nie wiem czy bym zdążył w minutę )
Kaper zbedna uwaga kazdy jedzi tym na co go stac , gosc ma kupic 2.5/2.8? i ogladac jak stoi w garazu ?
a co do rowerzysty , mówia że " Co z tego że maszyna gwizda, jak kierowca p^%&a"
jakbys chcial wiedziec to nawet Musk zaczynal od 1.6 i juz tym upalał...
Ostatnio zmieniony 2013-09-24, 22:14 przez PRIMO, łącznie zmieniany 1 raz.
NO SPEED NO FUN
Kolego tu masz opis zaporzyczony z syndykatu bo uciekam spac i już nie chce mi się tego robić tak że masz poradniczek.
wchodzisz na ta stronke :
https://www.parts.bmwgrou...ervlet?sp=pl_PL
wpisujesz login i hasło :
identyfikator : eu111111
hasło : bmwetk1
następnie pod napisem "Aftersales Marketing" klikasz "start",
otwiera się nowa stronka i...
wpisujesz 7 ostatnich zankow
klikasz na "strzaleczki" (czyli dalej)
i na samej gorze strony masz opcje "Wyposazenie",
wchodzisz i masz rozkodowany VIN (po polsku)
Co do gleby, uwież nie chciał byś wiedzieć wjazdu do mojej kobity a jednak da się, liczy się technika
wchodzisz na ta stronke :
https://www.parts.bmwgrou...ervlet?sp=pl_PL
wpisujesz login i hasło :
identyfikator : eu111111
hasło : bmwetk1
następnie pod napisem "Aftersales Marketing" klikasz "start",
otwiera się nowa stronka i...
wpisujesz 7 ostatnich zankow
klikasz na "strzaleczki" (czyli dalej)
i na samej gorze strony masz opcje "Wyposazenie",
wchodzisz i masz rozkodowany VIN (po polsku)
Co do gleby, uwież nie chciał byś wiedzieć wjazdu do mojej kobity a jednak da się, liczy się technika
Jak zbędna ? Powiedziałem swoje zdanie. Nie zganiłem ani nic tylko mówię, że szkoda, że tylko 1.6... Nikoniecznie mniejszy silnik to tańsze auto (a nawet jeśli to jest to kwestia "groszowa" jeśli chodzi o stare auta) To, że musk zaczynał od 1.6 no i dobrze. A teraz co ma ? no właśnie, wszyscy wiedzą co ma. Ja jestem pewien, że Kubas jak zmieni samochód to na pewno już nie na 1.6PRIMO pisze:Kaper zbedna uwaga kazdy jedzi tym na co go stac , gosc ma kupic 2.5/2.8? i ogladac jak stoi w garazu ?
Witam w rodzinie compaktów idealne zgrabne, miejskie auta ... Zeby nie powiedziec babskie ;p takze posiadam 1.6 i powiem szczerze.. Meczy mnie ten silnik. Myslalam ze bedzie ekonomiczny i co? Jajco. Pod moja nogą wciaga tyle co mojego taty e39 520.. a z tym rowerzysta co kolega wyzej pisal .. Mylisz sie !!!!!!! Spokojnie rowerzyste wyprzedzisz.. O ile prowadzi ten rower a nie jedzie na nim
Ale wracajac.. Faktycznie z pokrowcami dala bym sobie spokoj bo po paru miechach beda wygladac jak z starego merca na taxi ;D
Ale wracajac.. Faktycznie z pokrowcami dala bym sobie spokoj bo po paru miechach beda wygladac jak z starego merca na taxi ;D
Pomysł z pokrowcami odrzucony, fajnie ściągnąć krytyczne oko kobiety na swój wóz . Powiem szczerze, że mnie póki co owe 1.6 nie męczy, za to bardzo męczyło mnie spalanie w poprzednim wozie, gdzie miałem 126 konny 2.0i w benzynie (Citroen Xantia) i potrafiła mi spalić nawet 13 litrów benzyny. Nie wspominając o Maździe 323F, której się coś pochrzaniło i wpieprzała autentycznie 17 litrów benzyny. Z przeprowadzonych preze mnie obliczeń wynika, że moja betka spala 8.9 litra. Stwierdzam to po przejechaniu 100km w cyklu mieszanym, gdzie samochód zatankowałem do pełna i po 100 dotankowałem paliwko które upłynęło. To samo wskazuje mi średnie spalanie. Pytanko do znawców: w jakim stopniu mogę zaufać komputerowi w kwestii zasięgu(kilometrów które mogę przejechać na paliwie pozostałym w baku?). Foteczki wnętrza już czekają na zrzucenie .
Ale mam dar przekonywania ;p
Mnie srednie spalanie jak zakupilam kanarka na komputerze pokazywalo 7.5 - 8.5 l / 100. Pozniej cos mi sie pochrzanilo z sondą i teraz najmniej jak potrafie zejsc to 8l . Nie wiem na ile mozna temu ufac. Apropo kilometrow do stacji... to u mnie sie to sprawdza 15 km do tankowania i licznik sie zeruje. Korci mnie wyjezdzic do zera i to sprawdzic ale nie chce igrac z moja pompą. Tak kilometry ubywaja mi zgodnie z licznikiem pod warunkiem jezdzenia w miare jednym trybem .
Mnie srednie spalanie jak zakupilam kanarka na komputerze pokazywalo 7.5 - 8.5 l / 100. Pozniej cos mi sie pochrzanilo z sondą i teraz najmniej jak potrafie zejsc to 8l . Nie wiem na ile mozna temu ufac. Apropo kilometrow do stacji... to u mnie sie to sprawdza 15 km do tankowania i licznik sie zeruje. Korci mnie wyjezdzic do zera i to sprawdzic ale nie chce igrac z moja pompą. Tak kilometry ubywaja mi zgodnie z licznikiem pod warunkiem jezdzenia w miare jednym trybem .
-
- Maniak forumowy
- Posty: 900
- Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ty masz m43 tak ze nie powinienes sie martwic o silnik jesli bedziesz dbal o standardowe przeglady. Ja jezdze m40b16 i sobie chwale. Zadbaj o stan techniczny i bedzie igla. Co di gleby to nie musisz odrazu gwinta kupywac a wystarczy jakies -40 springi albo cos. Mam na zbyciu jak chcesz czerwone springi.
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !