[E34] wskaźnik doładowania- problem

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
diobol50
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-04, 23:46
Lokalizacja: Rydułtowy

[E34] wskaźnik doładowania- problem

Post autor: diobol50 »

siemka, potrzebuję pomocy kupiłem wskaźnik doładowania producenta AUTOGAUGE+ smoke
podłączyłem pod wężyk co idzie od kolektora od spodu i działa mi tylko doładowanie a vacuum nie, moje pytanie brzmi czy prawidłowo mi to działa? proszę o pilną odpowiedź bo nie daje mi to spokoju ;p z góry dzięki
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

W zestawie do gajgera powinien być trójnik przecinasz wężyk który biegnie od spodu kolektora ssącego wkładasz trójnik w miejscu najbardziej dogodnym dla siebie i wszystko śmiga tak jak powinno :wink: :bmw:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
diobol50
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-04, 23:46
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: diobol50 »

tak właśnie zrobiłem i po zapaleniu wskazówka jest na 0 pomiedzy boost a vaccum
diobol50
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-04, 23:46
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: diobol50 »

czyli vaccum wogole nie będzie mi działać na wskaźniku ? pytam bo sie totalnie na tym nie znam .
Awatar użytkownika
LuQ
Zaawansowany forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 2011-11-30, 21:17
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: LuQ »

German pisze:W zestawie do gajgera powinien być trójnik przecinasz wężyk który biegnie od spodu kolektora ssącego wkładasz trójnik w miejscu najbardziej dogodnym dla siebie i wszystko śmiga tak jak powinno :wink: :bmw:
Raczej tak to podłączył bo nie ma innej opcji :P Jemu chodzi raczej o wskazana podciśnienia.

Kolego, tam gdzie podłączyłeś zegar wytwarza się tylko i wyłącznie nadciśnienie wytworzone przez turbosprężarkę, więc wskaźnik nie pokaże Ci podciśnienia, bo takowe tam nie występuje (i dobrze jakby nie występowało, bo to by świadczyło o uszkodzonym turbo ;p ).

Z drugiej strony, po co Ci monitorować podciśnienie?
Obrazek
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

tak właśnie zrobiłem i po zapaleniu wskazówka jest na 0 pomiedzy boost a vaccum
Czyli jest ok tak ma być :grin:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
diobol50
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-04, 23:46
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: diobol50 »

myslałem skoro jest to i to w tym zegarku to bedzie tez to działać, chciałem wczoraj o tym pogadać z tobą LuQ ale bylem x5 i jakos tak zapomniałem
dareke36
Zaawansowany forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2013-01-15, 20:24
Lokalizacja: Rydy

Post autor: dareke36 »

w dieslu masz pompę vakum w kolektorze ssącym nie występuje podciśnienie
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab239316.gif[/img][/url]
diobol50
Małopiszący
Posty: 39
Rejestracja: 2013-03-04, 23:46
Lokalizacja: Rydułtowy

Post autor: diobol50 »

juz wszystko wiem temat zakończony wielkie dzięki ;)
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Miło że mogliśmy pomóc :wink:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
ODPOWIEDZ