whucrew pisze:No Mańku to kiedy chrzciny tego dziecka

?
Nie wiem co rozumiesz przez chrzciny

Ale ja mam na nie taką wizję, że wybiorę się na sporą kilkudniową przejażdżkę w góry - tylko ja i moje maleństwo
Moloch pisze:Maniek kiedy mnie na jakieś rondo zabierasz?

Oszalałeś? Są ciekawsze miejsca - np. zakręty w istebnej za kubalonką
Zrozumcie że moją ulubioną dyscypliną sportu jest HILLCLIMB!!!
Zychu. pisze:a mnie już dopadł ten zaszczyt, przejażdzki

Potwierdzam, choć nie miałeś okazji jeszcze przejechać się w pełni odblokowanym sterownikiem:D
Na dzień dzisiejszy sprawa ma się tak:
Silnikiem steruje sterownik ze zmodyfikowaną mapą przez firmę Bavaria Racing Power pod kolektor dolotowy z 2.5l o większej przepustowości powietrza oraz przesuniętym odcięciem zapłonu na 7100obr/min. (autentycznie do tylu się kręci)
Samochód czeka na wizytę na hamowni
Żeby wszystko było jasne - bo nie chce mi się wymieniać po kolei wszystkich części - nawet taka rzecz jak linka gazu jest nowa, oryginalna.
Oraz nie została pominięta najdrobniejsza uszczelka - poniżej uszczelki wtryskiwaczy wielkości jednogroszówki - by nie było ŻADNYCH nieszczelności
Na podkręcenie atmosfery
Gdy już wyczyszczę dokładnie komorę - oczywiście wrzucę zdjęcie
Temat swapa uważam kategorycznie za zamknięty, co dalej?
Teraz czas na tylne zawieszenie
-szpera 3,45 + przetoczone flansze dyfra z 2,5
-półosie 2.5
-poliuterany
-piaskowanie zawieszenia
-malowanie proszkowe
-obspawanie punktów mocowania wózka tylnego
-szportowe amoryzatory - jakieś koni z reg. twardości