[E36] Dziwne zachowanie po przekroczeniu 100km
[E36] Dziwne zachowanie po przekroczeniu 100km
A więc tak
Wczoraj jadąc do Rybnika z Katowic za uwarzyłem że samochód dziwnie się zachowuje po przekroczeniu 100km ,
uczucie jest takie jak by wiatr dmuchał izaraz ucieka na inny pas ,cały czas trzeba kontrowac kierownicą by jechał prosto ,
tak samo jest jak się wyprzedza Tira to czuc jak samochód ucieka
zawieszenie z przodu mam zrobione
tyłu jeszcze nie robiłem
Obawiam się że może to byc Maglownica ,
miał ktos taki przypadek
Wczoraj jadąc do Rybnika z Katowic za uwarzyłem że samochód dziwnie się zachowuje po przekroczeniu 100km ,
uczucie jest takie jak by wiatr dmuchał izaraz ucieka na inny pas ,cały czas trzeba kontrowac kierownicą by jechał prosto ,
tak samo jest jak się wyprzedza Tira to czuc jak samochód ucieka
zawieszenie z przodu mam zrobione
tyłu jeszcze nie robiłem
Obawiam się że może to byc Maglownica ,
miał ktos taki przypadek
No właśnie byłemKsawer pisze:A byłeś na geometrii kół???
zapłaciłem 150zl za przd i tył ,a dalej sciaga delikatnie ,chyba po niedzieli zajadę jeszcze raz na geometrie ,
Powiedzieli mi tak
bo miałem fele Przód 8,5et13 opona 205/40/17
felga 10j et15 ,opona 225/47/17
jak mam takie rozmiary to może mnie sciagac ,nie dało im powiedziec że tak chece
oni po swojemu ,skasowali a dalej sciaga
może to byc przyczyną
- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Nie może ściągać!!! Jeśli zrobili geometrie tak jak trzeba to powinno być wszystko dobrzeGłodek pisze:No właśnie byłemKsawer pisze:A byłeś na geometrii kół???
zapłaciłem 150zl za przd i tył ,a dalej sciaga delikatnie ,chyba po niedzieli zajadę jeszcze raz na geometrie ,
Powiedzieli mi tak
bo miałem fele Przód 8,5et13 opona 205/40/17
felga 10j et15 ,opona 225/47/17
jak mam takie rozmiary to może mnie sciagac ,nie dało im powiedziec że tak chece
oni po swojemu ,skasowali a dalej sciaga
może to byc przyczyną
No właśnie ciągnie w prawo ,nawet jak soje na parkingu i kierownice ustawiam prostoKsawer pisze:Nie może ściągać!!! Jeśli zrobili geometrie tak jak trzeba to powinno być wszystko dobrze
to lewe koło pokazuje prosto a prawe widac jak kręci w prawo ,
Zauważyłem też jak zmieniałem koła na zimowe to Letnie prawe koło przednie było ścinane od środka
Wymienię jeszcze całe drążki kierownicze ,bo wymieniałem same końcówki może na tej kulce są luzy i auta jeżdzi po całej drodze
Ostatnio zmieniony 2013-11-11, 11:40 przez Glodek, łącznie zmieniany 1 raz.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
jak masz różną wysokość kół oraz szerokość to ich maszyna może tego nie ogarniać i wychodzi na maszynie dobrze, nawet pokażą Ci wykresy a w rzeczywistości zbieżność może być bardzo rozjechana...
Jedź do specialisty od zbieżności
Albo przyjedź na zbieżność na 4x identycznych zimówkach
Jedź do specialisty od zbieżności
Albo przyjedź na zbieżność na 4x identycznych zimówkach
Ostatnio zmieniony 2013-11-11, 22:28 przez ManiekCSL, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Ja mialem też w stary e36 walnięta piaste, nie było słychać łożyska ani stukania a autko pływało... W jednym kole piasta była maksymalnie zjechana, wytarta i kołem można było ruszać na boki z 1cm luzami a to bardzo dużo !
Wiec podnieś auto na lewarku i sprawdz czy kóła nie mają luzów, no i czy fela ma dobre osadzenie. Jak nie to pierścienie centrujące.
Wiec podnieś auto na lewarku i sprawdz czy kóła nie mają luzów, no i czy fela ma dobre osadzenie. Jak nie to pierścienie centrujące.
Mam teraz zimówki juz na aucie ,wszystkie te sameManiekCSL pisze:jak masz różną wysokość kół oraz szerokość to ich maszyna może tego nie ogarniać i wychodzi na maszynie dobrze, nawet pokażą Ci wykresy a w rzeczywistości zbieżność może być w rozjechana...
Jedź do specialisty od zbieżności
Albo przyjedź na zbieżność na 4x identycznych zimówkach
zajadę na geometrie i zobaczymy ,
Tak pierścienie mam wszystkie 4 sztŚpiewek pisze:a pierscienie centrujace masz do feli?
W Sobotę byłem na podnośniku u kolegi żadnych luzów na piaście niem anic anic ,sworznie ,tuleje wymienione ,końcówki układu kierowniczego też ,ale nie zmieniłem całych ,wymienię jeszcze raz na całe razem z tymi kulowymi koncówkami
Z mojej strony moge powiedziec ze w 5er gdy przerzucalem zimowki na letnie oraz odwrotnie zawsze ustawialem na nowo geometrie a letnie lacze mialem szerokie uwierz mi. podjedz na zimowkach i ustaw geometrie powinno byc wszystko ok,moze byc tak jak ManiekCSL pisze z ta maszyna... Jesli by byla to maglownica to przy skrecie czułbys na kierownicy stuki z tego ze drazek mialby luz na gniezdzie magliwnicy... wejdz pod auto i poruszaj drakiem czy nie ma luzów i na zmiane kiera w prawo w lewo bedziesz czuł czy jest luz czy nie ma...