BMW e36 coupe by dk0000
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
możesz mieć staga 900000000000 - instalacja to nie tylko komputer
Ale jak założysz wtryski z valteca i reduktor w stylu AC to będzie to słaba instalacja
NA gazie poroznie się oszczędza - wiem co mówię
Jestem tym co miał gaz i po 2 latach oraz okazji swapa wywaliłem go w pizdu - szatańskie nasienie ;P
Nigdy więcej
Ale jak założysz wtryski z valteca i reduktor w stylu AC to będzie to słaba instalacja
NA gazie poroznie się oszczędza - wiem co mówię
Jestem tym co miał gaz i po 2 latach oraz okazji swapa wywaliłem go w pizdu - szatańskie nasienie ;P
Nigdy więcej
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- Flar
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 224
- Rejestracja: 2013-09-24, 22:41
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Miałem gaz w kilku autach, potem w kilku nie miałem.
I wróciłem do gazu. Różnica w kosztach jazdy jest naprawdę drastyczna. Oczywiście pod warunkiem dobrej instalacji i fachowego montażu. Niestety 90% zakładów to partacze.
Wolę jeździć na tym paliwie szatana i cieszyć się jazdą niż liczyć czy na pewno stać mnie na przejażdżkę.
A ropniaków nie uznaję, nie ta frajda.
Także dk0000, nie przejmuj się "poradami" tylko rób tak by móc jeździć - bo do tego BMW jest stworzone
I wróciłem do gazu. Różnica w kosztach jazdy jest naprawdę drastyczna. Oczywiście pod warunkiem dobrej instalacji i fachowego montażu. Niestety 90% zakładów to partacze.
Wolę jeździć na tym paliwie szatana i cieszyć się jazdą niż liczyć czy na pewno stać mnie na przejażdżkę.
A ropniaków nie uznaję, nie ta frajda.
Także dk0000, nie przejmuj się "poradami" tylko rób tak by móc jeździć - bo do tego BMW jest stworzone
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Może jak rozbierzesz kilka silników po gazie to sie wypowiesz jeszcze raz... nic więcej nie dodam.
Tak czy siak, cieszę się, że auto zostało w "rodzinie" i mam nadzieję że będziesz o nie dbał tak samo jak poprzedni właściciel
Tak czy siak, cieszę się, że auto zostało w "rodzinie" i mam nadzieję że będziesz o nie dbał tak samo jak poprzedni właściciel
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Chcieć to móc. Ja pracuję i uczę się, baa nawet dziennie do szkoły dojeżdżam 30km i mam R6 bez gazu. Kto co lubi, ja gazu na pewno sam bym nie założył.dk0000 pisze:Wiecie łatwo się mówi jak się pracuje. Ale mi jako uczniowi ciężko utrzymać auto a na gazie zawsze taniej z dorywczej roboty utrzymać. A instalacja wiadomo nie dam byle czego ze stodoły tylko STAG-300
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Witam nowego forumowicza tym bardziej że z moją byłą jak będziesz o nią dbal tak jak mi obiecałeś jeszcze długo ci posłuży bo bardzo wdzięczna Coupetka szkoda że felga idzie na sel bo ładnie sie komponowała i troszkę pracy z nimi było ale twój wybór
Co do zwolenników i mniej zainteresowanych LPG przypominam że dyskusje proponuje przenieść do wyznaczonych lub wcześniej wałkowanych tematów
PS. Tak na marginesie umył byś ja bo sam przyjadę i ci pokaże na czym to polega
Co do zwolenników i mniej zainteresowanych LPG przypominam że dyskusje proponuje przenieść do wyznaczonych lub wcześniej wałkowanych tematów
PS. Tak na marginesie umył byś ja bo sam przyjadę i ci pokaże na czym to polega
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle