[E46] 320d 150ps.

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Awatar użytkownika
Honik
Maniak forumowy
Posty: 1050
Rejestracja: 2009-10-06, 20:16
Lokalizacja: Gliwice/Kołobrzeg

Post autor: Honik »

Chcesz to Ci mogę sprzedać moje 19'stki :DDD
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Panowie. Jak kupiłem auto dostałem 2 kluczyki, jeden zniszczony drugi jak nowy (nie wiem czy nie jest jakiś 'lewy'). Sęk w tym, że ten zniszczony otwiera i zamyka auto z pilota, a ten nowy już nie. Odpale nim samochód, ale nie otworze drzwi. Co moge z tym robić ? trzeba to jakoś programować czy coś ?


Zdjęcie kluczyków :

Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

A bateria jest dobra prubowales go troche podladowac ??



No i jakies wypociny skopiowane ze sporta ;)

W większości BMW jest tak samo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22461
Lub inny opis z Autodaty.
"Kodowanie kluczyka (inicjalizacja pilota) w przypadku, gdy wymiana baterii w kluczyku trwała dluzej niż 1 min - cop spowodowało rozkodowanie kluczyka- obowiązuje rownież przed użyciem nowego nadajnika (kiedy np. poprzedni miał usterkę):
1. Wsiasc do samochodu i zamknac drzwi
2. Wlozyc kluczyk do stacyjki i przekrecic na pozycje nr1 (zapala sie kontrolka AIRBAG) maxymalnie na 5 sek. i wyjac kluczyk z powrotem
3. Nacisnac i przytrzymac przycisk otwierania. Nie puszczajac tego przycisku nacisnac krotko, trzykrotnie w ciagu 10 sek przycisk zamykania
4. Puscic przycisk otwierania jesli proba sie udala to centralny zamknie sie i otworzy zaraz.

W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota.
Jeżeli posiadacie inne kluczyki z pilotem (łącznie do 4 szt. do tego auta!!), trzeba je równiez inicjalizować, każdy w ciągu 30 sekund po poprzednim. Nie wolno przy tym poruszyć zamka kierownicy!! "
Ostatnio zmieniony 2013-12-18, 14:21 przez M E R O, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Serdeczne dzięki MERO ! Zaprogramowałem i kluczyk działa :mrgreen:
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Co myślicie na temat tego gwintu ? Jest to warto wziąć ?





http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 44566.html
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Uzywany gwint gownianej firmy w cenie złomu! To musi byc okazja zycia.
Obnizenie do -65mm tez niczego sobie.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Rozumiem, ok. Czyli sie w to nie pcham :) Uruchomiłem sobie DRL, a co jeśli chciałbym je wyłączyć ? trzeba zmienić te wpisy w .man na takie jakie były czy coś innego ? :)
Tomek
Maniak forumowy
Posty: 3965
Rejestracja: 2006-10-16, 20:57
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomek »

Sebek#13 pisze:Rozumiem, ok. Czyli sie w to nie pcham :) Uruchomiłem sobie DRL, a co jeśli chciałbym je wyłączyć ? trzeba zmienić te wpisy w .man na takie jakie były czy coś innego ? :)
Dokładnie :)

A co do gwintu to odpuść sobie taki szajs... Lepiej szukaj okazji albo wyrzuć 2k na AP :P Już jakiś sensowny jest przynajmniej ;)
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Wiesz, nie mam tyle kasy jak narazie, jestem uczniem. Planuje kupić nowy gwint niestety ta tesco, pare osób go użytkuje i nie jest to jakiś mega szajs (wiadomo, nie ma podejścia do AP ani żadnych innych) ale myśle, że rok bym na tym przejeździł, a potem moge rozglądać sie za czymś porządnym ;)
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

Sebek#13 pisze:Wiesz, nie mam tyle kasy jak narazie, jestem uczniem. Planuje kupić nowy gwint niestety ta tesco, pare osób go użytkuje i nie jest to jakiś mega szajs (wiadomo, nie ma podejścia do AP ani żadnych innych) ale myśle, że rok bym na tym przejeździł, a potem moge rozglądać sie za czymś porządnym ;)
ja bym wolał rok jeszcze przetrzymac w takim razie, niz kupowac gwint przejsciowy... Jezdzij jeszcze tak i zbieraj kase...
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Michalik
Przyjaciel klubu
Posty: 266
Rejestracja: 2012-10-21, 19:15
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: Michalik »

a nie myślałeś o wymianie samych sprigów Eibach pro kit albo sportline??
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Chyba jednak wole ten gwint, zobaczymy jak to zrobię. Tymczasem szukam zmieniareczki z wiązką, mam pytanko czy ta zmieniarka i wiązka spasują ? :)

http://allegro.pl/zmieniarka-cd-magazyn ... 14364.html
Awatar użytkownika
przymo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 440
Rejestracja: 2008-01-01, 19:22
Lokalizacja: Skrzyszów

Post autor: przymo »

Zmieniarka podpasuje na 100%.
Wiązka także powinna.

Pozdro
Obrazek
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

przymo Dziękuję bardzo za odpowiedź, pozdrawiam! :)
Sebek#13
Zaawansowany forumowicz
Posty: 276
Rejestracja: 2013-06-16, 11:17
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Sebek#13 »

Panowie jeszcze mam takie pytanko, założenie eibach sportline na seryjne amorki może mnie zabić, tak ? :D
ODPOWIEDZ