BMW e36 coupe by dk0000
dk0000, Jak jesteś wędkarzem to wogle kupiłeś niepraktyczne auto - coupe i to jeszcze małe e36 - jak chciałeś praktyczne,wygonde itd to jakiegoś e34 touringa mogłeś kupić...
Praktyczne lub nie - ludzie wolą oglądać galerię zglebionych furek, wypchanych szerokimi felami itd. Nie jest to praktyczne ale wygląda.
Praktyczne lub nie - ludzie wolą oglądać galerię zglebionych furek, wypchanych szerokimi felami itd. Nie jest to praktyczne ale wygląda.
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
myślę, że zdjęcie zaprezentowane przez dk0000 oraz potwierdzone - mówi wszystko
No kaper rzeczywiście -jaram się tak że się chyba spale na widok druciarstwaKaper pisze:Praktyczne lub nie - ludzie wolą oglądać galerię zglebionych furek, wypchanych szerokimi felami itd. Nie jest to praktyczne ale wygląda.
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
-
- Małopiszący
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-05-11, 19:03
- Lokalizacja: Suszec
e36 coupe podobało mi się zawsze i marzenie się spełniło tyle tylko że tak jak mówiłem zawieszenie seria. Jedyne co to dołożę mu jakieś fajne aluski na lato i będzie ok auto na serii ma pewien swój komfort lepszy niż na usztywnionym zawieszeniu. A z tego co mi się wydaje to chyba najważniejsze jest żeby auto się podobało jego właścicielowi i spełniało jego wymagania prawda ??
sam wędkuję hobbystycznie i wiem jaki potrafi być dojazd na łowisko... o dojeździe na miejsce na "glebie" nie ma mowy, chaszcze, krzaki, nierówności, koleiny i różnego rodzaju pozostałe przeszkody stanowią niezłe wyzwanie dla samochodu.
Szkoda ze coupe będzie doznawać takiego rodzaju wypraw, wynikną z tego wgnioty, rysy itp. itd. No ale czego nie robi się dla pasji...
Szanuję Twoją decyzję tłumacząc sobie ją stanem poprzednch, obniżających sprężyn oraz mam cichą nadzieję, iż na lato wpadną jakieś aluski i polecam gwinta, jedziesz na rybki to myk myk i auto w górze
Szkoda ze coupe będzie doznawać takiego rodzaju wypraw, wynikną z tego wgnioty, rysy itp. itd. No ale czego nie robi się dla pasji...
Szanuję Twoją decyzję tłumacząc sobie ją stanem poprzednch, obniżających sprężyn oraz mam cichą nadzieję, iż na lato wpadną jakieś aluski i polecam gwinta, jedziesz na rybki to myk myk i auto w górze
Dlatego ja zawsze mam 2 auta... Jedno Beem a drugie byle jakie tzw. gnojowóz i nie szkoda mi go na takie wyjazdyKOWAL pisze:Szkoda ze coupe będzie doznawać takiego rodzaju wypraw, wynikną z tego wgnioty, rysy itp. itd. No ale czego nie robi się dla pasji...
Lepiej wyłożyć na Fiatka CC 1000zł niż co rok wkładać ten 1000zł w lakier i blacharkę w BMW zniszczoną przez takie wojaże
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
dk0000, ile w ogole zaplaciles za to auto?
A dwa auta to podstawa. jedno normalne do jezdzenia i dbania i drugie na ciezkie wyprawy.
A dwa auta to podstawa. jedno normalne do jezdzenia i dbania i drugie na ciezkie wyprawy.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Panowie nie przesadzajmy bo w teren się tym autem nie wybieram. Po prostu mam domek na wsi prowadzi do niego normalna droga bez chaszczy głazów czy innych rzeczy tyle tylko że droga wygląda tak ładne i równiutkie, szerokie dwie koleiny a środkiem biegnie pas trawy no i niestety już już był problem bo haczyłem. A co do lakieru to nie zamierzam go poniszczyć w żaden sposób. Dla mnie za równo jak i dla was BMW jest pasją i zamierzam szanować te auto pod każdym względem.
A co do obniżonego zawieszenia to powiem szczerze że nie stać mnie na razie na montaż gwintu gdyż porządny gwint kosztuje a myślę że nie warto robić gwintu firmy kogucik tak ?? O glebie auta pomyślimy.
Jak na razie wpadną na lato fajne aluski z BMW na niższym profilu żeby balonów nie było. Delikatna polerka lakieru żeby się błyszczał. Odnowienie środka:
-obszycie lub wymiana kierownicy na inną gdyż nosi już ślady użytkowania.
-wymiana boczków drzwi (może na skórę) lub odświeżenie bo na starych już materiał się odkleja.
-konserwacja podwozia i naprawa ewentualnych oznak rudej po zimie.
Także wydaje mi się że przez to że nie bd obniżone nie straci na efekcie a kasę który wydał bym na gwint lepiej wykorzystać na inne rzeczy.
Jak na razie seria mi odpowiada w 100% a jeśli innym się nie podoba to trudno każdy robi auto jak lubi i co mu się podoba
A co do obniżonego zawieszenia to powiem szczerze że nie stać mnie na razie na montaż gwintu gdyż porządny gwint kosztuje a myślę że nie warto robić gwintu firmy kogucik tak ?? O glebie auta pomyślimy.
Jak na razie wpadną na lato fajne aluski z BMW na niższym profilu żeby balonów nie było. Delikatna polerka lakieru żeby się błyszczał. Odnowienie środka:
-obszycie lub wymiana kierownicy na inną gdyż nosi już ślady użytkowania.
-wymiana boczków drzwi (może na skórę) lub odświeżenie bo na starych już materiał się odkleja.
-konserwacja podwozia i naprawa ewentualnych oznak rudej po zimie.
Także wydaje mi się że przez to że nie bd obniżone nie straci na efekcie a kasę który wydał bym na gwint lepiej wykorzystać na inne rzeczy.
Jak na razie seria mi odpowiada w 100% a jeśli innym się nie podoba to trudno każdy robi auto jak lubi i co mu się podoba