Alternator ?
Alternator ?
Dzisiaj byłem rano w Rybniku - wróciłem i wszystko ok. Wieczorem po 22 chciałem jechać do kina. Wsiadłem w auto, zapalił za 1 strzałem odrazu włączyłem ksenony, i przeciwmgielne bo mgła i jadę około 2-3 kilometrów po kumpla. Wsiada w auto i patrzę na liczniku świeci mi się kontrolka trakcji i abs... - wyłączyłem silnik i chciałem włączyć ponownie ale nie chciał złapać (tak jak by aku był słaby) kumpel mnie na pych wziął i złapał... odjechałem dosłownie 200-300 metrów kontrolki abs i asc znów świecą a ksenony zaczły mrugać, radio przestało działać i kontrolki stanu butli z gazem ... - zjechałem na bok. Sprawdziłem na aku kable nie były luźne. Auto zaczęło falować na obrotach aż umarło... Podjechał kumpel, na kablach po kilku próbach zapalił. odłączyliśmy kable znowu zaczął umierać...
Alternator ? Co może być przyczyną ?
Alternator ? Co może być przyczyną ?
Dokładnie jak Marcin pisze
chodz ja miałem podobnie jak piszesz ,spakowany z rodzinką w aucie ,odpaliłem normalnie ,wszystko dziala ,radio,światła ,wyjechałem ide zamknąc brame ,chcę ruszyc i nagle światła zgasły ,Disco na zegarach ,odstawiłem auto z powrotem ,jak sie okazało przerwał sie kabel przy alternatorze nie było ładowania ,
Może u ciebie jst podobnie ,
weś miernik w łapy i sprawdz ładowanie
chodz ja miałem podobnie jak piszesz ,spakowany z rodzinką w aucie ,odpaliłem normalnie ,wszystko dziala ,radio,światła ,wyjechałem ide zamknąc brame ,chcę ruszyc i nagle światła zgasły ,Disco na zegarach ,odstawiłem auto z powrotem ,jak sie okazało przerwał sie kabel przy alternatorze nie było ładowania ,
Może u ciebie jst podobnie ,
weś miernik w łapy i sprawdz ładowanie
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Test09 na OBC. Mi 550 łąduje około 14 ciagle i nie ma problemu z odpaleniem, a swoje pradu silnik bierze.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Masa i aku są ok. Padł regulator napięcia alternatora ze szczotkami (szczotki już prawie tam nie istnieją) i wszystko było by prawie ok ale szczotki wyżłobiły rowek na tulejce alternatora:
Cyba tak nie powinna ona wyglądać co nie ?
1. Jest gdzieś opis (najlepiej z fotorelacją) jak wyciągnąć alternator w E34 ?
2. Zna ktoś kogoś z okolic Wodzisławia, Rybnika, Rydułtów kto regeneruje takie rzeczy ? (wiem, że jest jeden gościu w Rybniku na Budowlanych 99)
3. Ile mnie to może pociągnąć po portfelu - taka regeneracja tej tulejki ?
Cyba tak nie powinna ona wyglądać co nie ?
1. Jest gdzieś opis (najlepiej z fotorelacją) jak wyciągnąć alternator w E34 ?
2. Zna ktoś kogoś z okolic Wodzisławia, Rybnika, Rydułtów kto regeneruje takie rzeczy ? (wiem, że jest jeden gościu w Rybniku na Budowlanych 99)
3. Ile mnie to może pociągnąć po portfelu - taka regeneracja tej tulejki ?