BMW E30 325e by Alexof
Cieszy mnie ta wiadomość bo na pewno do Ciebie uderzę po parę taili ale to w późniejszym czasiedareke36 pisze:kiepsko olku no ale teraz masz okazję blacharkę ogarnąć a jak już będziesz na etapie szukania części to większość mam co ci jest potrzebna
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Korzystając z ładnego dnia w niedzielę rozebrałem cały przód.
To co widzę nie napawa mnie optymizmem:
Błotniki nigdy nie ruszane, nie ściągane... Szkoda, że musiałem to ruszyć. Przy okazji zrobiłem parę zdjęć kwadratów:
W bagażniku tragedii też nie ma - rdzawy nalot i woda ale to pewnie przez dziurawą uszczelkę. Standardowo wlew do bagu rdza, prawa kieszeń dziura lewa rdza.
Stoję teraz przed dość trudną decyzją co z nią robić... Napisałem plan - buda, wspawanie potrzebnych miejsc, konserwacja, malowanie... Hamulce trzeba całe zrobić bo i przewody nie są ciekawe. Silnik swym stanem również mnie nie zadowala w 100% A mimo to i tak będzie to e30 malowane, swapowane M50 z nie oryginalnym wnetrzem, nie zbyt wyróżniającym się VINem i po wypadku... Pozornie niegroźny a narobił dość dużo szkód. Muszę się przespać jeszcze parę nocy co z tym fantem zrobić.
To co widzę nie napawa mnie optymizmem:
Błotniki nigdy nie ruszane, nie ściągane... Szkoda, że musiałem to ruszyć. Przy okazji zrobiłem parę zdjęć kwadratów:
W bagażniku tragedii też nie ma - rdzawy nalot i woda ale to pewnie przez dziurawą uszczelkę. Standardowo wlew do bagu rdza, prawa kieszeń dziura lewa rdza.
Stoję teraz przed dość trudną decyzją co z nią robić... Napisałem plan - buda, wspawanie potrzebnych miejsc, konserwacja, malowanie... Hamulce trzeba całe zrobić bo i przewody nie są ciekawe. Silnik swym stanem również mnie nie zadowala w 100% A mimo to i tak będzie to e30 malowane, swapowane M50 z nie oryginalnym wnetrzem, nie zbyt wyróżniającym się VINem i po wypadku... Pozornie niegroźny a narobił dość dużo szkód. Muszę się przespać jeszcze parę nocy co z tym fantem zrobić.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
opcja 1
zrobisz - będziesz posiadaczem klasyka którego obecnie wartość rynkowa coraz bardziej rośnie. Fakt wykosztujesz się (i to nie mało), efekty początkowo będą mało widoczne ale za kilka lat będzie na co popatrzeć.
opcja 2
sprzedaż, nie dostaniesz zbyt wiele za nią zwłaszcza w takim stanie, kupisz jakiegoś IS'a E36 albo jakieś E34 - będziesz mieć mniej robot i wkładu w auto. Polecam E34 - idzie dorwać w dobrych pieniądzach z niezłym wyposażeniem (wiem, bo ostatnimi czasy sporo oglądałem tego na żywo i ogłoszeń)
Moja rada ? poskładaj do kupy, sprzedaj i kup coś co Cię będzie kosztowało mniej roboty, czasu i pieniędzy. Doprowadzanie E30 w takim staniej jak twoja wymaga sporo czasu i jeszcze więcej hajsu a niestety z tą kasą zawsze jest najwięcej problemu (przez to musiałem się pozbyć mojej kupeji).
zrobisz - będziesz posiadaczem klasyka którego obecnie wartość rynkowa coraz bardziej rośnie. Fakt wykosztujesz się (i to nie mało), efekty początkowo będą mało widoczne ale za kilka lat będzie na co popatrzeć.
opcja 2
sprzedaż, nie dostaniesz zbyt wiele za nią zwłaszcza w takim stanie, kupisz jakiegoś IS'a E36 albo jakieś E34 - będziesz mieć mniej robot i wkładu w auto. Polecam E34 - idzie dorwać w dobrych pieniądzach z niezłym wyposażeniem (wiem, bo ostatnimi czasy sporo oglądałem tego na żywo i ogłoszeń)
Moja rada ? poskładaj do kupy, sprzedaj i kup coś co Cię będzie kosztowało mniej roboty, czasu i pieniędzy. Doprowadzanie E30 w takim staniej jak twoja wymaga sporo czasu i jeszcze więcej hajsu a niestety z tą kasą zawsze jest najwięcej problemu (przez to musiałem się pozbyć mojej kupeji).
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Czy kupisz E34 czy E36 - nigdy nie wiesz co masz pochowane za niespodzianki do puki nie zaczniesz rozbierać samochodu do ostatniej śrubki
Jakoś mnie nie przeraża ten rdzawy nalot, czy przeżarte progi.... pas jest to część wymienna (nie mylę z odkręcaną)
Wiadomo - żadna inwestycja w samochód nie jest opłacalna, w szczególności w starego hebla...
Ale dla mnie odbudowanie starego hebla to coś więcej niż kupić samochód z salonu.
Kwestia zaparcia, konsekwencji oraz chęci...
Podsumowując - to zależy tylko i wyłącznie od Ciebie... czy chcesz oldschoolowe E30 odbudować od podstaw czy coś nowszego do "pojeżdżenia"
Zrób sobie bilans ekonomiczny i a przedewszystkim zastanów się co jest dla Ciebie prawdziwym Hobby
Jeśli kręci Cię tylko gwint i felga - czyli wersja dla leniuszków to wiadomo - coś nowego
Jeśli pasją dla Ciebie jest odrestaurowanie i wszystko co z tym związane - masz dobrą bazę
Jakoś mnie nie przeraża ten rdzawy nalot, czy przeżarte progi.... pas jest to część wymienna (nie mylę z odkręcaną)
Wiadomo - żadna inwestycja w samochód nie jest opłacalna, w szczególności w starego hebla...
Ale dla mnie odbudowanie starego hebla to coś więcej niż kupić samochód z salonu.
Kwestia zaparcia, konsekwencji oraz chęci...
Podsumowując - to zależy tylko i wyłącznie od Ciebie... czy chcesz oldschoolowe E30 odbudować od podstaw czy coś nowszego do "pojeżdżenia"
Zrób sobie bilans ekonomiczny i a przedewszystkim zastanów się co jest dla Ciebie prawdziwym Hobby
Jeśli kręci Cię tylko gwint i felga - czyli wersja dla leniuszków to wiadomo - coś nowego
Jeśli pasją dla Ciebie jest odrestaurowanie i wszystko co z tym związane - masz dobrą bazę
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Od samego początku, gdy kupiłem te auto nie liczyłem na prostą drogę, nie oczekiwałem igły za 3000 ale skusił mnie ori silnik, ori lakier. Podłoga okazała się w ciut gorszym stanie niż oceniłem - trudno. Eta padła po miesiącu a lakier wymaga i tak całego malowania. Chcąc nie chcąc, spójrzcie na to z tej strony, że gdybym władował kasę i masę czasu to i tak będzie to swapowane, malowane, po wypadku biedne e30. W dodatku wnętrze trzeba doprowadzić do ładu i suma summarum przestaję widzieć sens odbudowy e30 z moimi aktualnymi możliwościami $$. Mam kartkę - za i przeciw, wszystko rozpisane od 2 dni - baa w myślać w dniu wypadku myślałem czy to ma sens. Ale zrobiłem sobie plan a żeby go zrealizować to nie wiem czy by te 10 tyś starczyło... A obawiam się, że bym musiał pomnożyc. Nie da się ukryć, że za 3, 4 lata i tak myślałem najdalej, że sprzedam i kupię co innego... Cały czas gdzieś tam w myślach przeplata się moje marzenie i co jakiś czas badam rynek i myślę nad zmianą... I biję się z myślami.
Edit:
Zapomniałem dopisać, iż ta podłużnica nie wygląda tak ładnie jak to mi się i wszystkim zdawało na początku, może i jestem przewrażliwiony, ale ja bym nie był pewien czy przy nawet takim małym strzale nie pokrzywiło jej. Warto zauważyć, że ma 27 lat - czyt. konstrukcja mówi samo za siebie. Uderzenie poszło prosto na nią no i motor odbił się od chłodnicy tak, że zrobił się z niej banan i wisko łącznie z łopatkami odbite. Widziałem już parę sztuk tak uderzonych, baa nawet lżej a kończyły na szrocie bo dostały pechowo.
Edit:
Zapomniałem dopisać, iż ta podłużnica nie wygląda tak ładnie jak to mi się i wszystkim zdawało na początku, może i jestem przewrażliwiony, ale ja bym nie był pewien czy przy nawet takim małym strzale nie pokrzywiło jej. Warto zauważyć, że ma 27 lat - czyt. konstrukcja mówi samo za siebie. Uderzenie poszło prosto na nią no i motor odbił się od chłodnicy tak, że zrobił się z niej banan i wisko łącznie z łopatkami odbite. Widziałem już parę sztuk tak uderzonych, baa nawet lżej a kończyły na szrocie bo dostały pechowo.
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
German, z całym szacunkiem, nie obraź się, ale nie upadłem na głowę, żeby z wąskiej rata robić
Podjąłem decyzję i niestety ale od dnia dzisiejszego całe e30 jest wystawione na części... Trochę smutno, że tak wyszło ale trudno... Mam nadzieję, że nowy projekt będzie szczęśliwszy.
[center]Takie tam wspomnienie...[/center]
[center]21.05.2013 - 6.03.2014[/center]
[center]WSZYSTKIE CZĘŚCI DOSTĘPNE SĄ W DZIALE GIEŁDA, JEŻELI KTOŚ CZEGOŚ POTRZEBUJE PISAĆ PW, DZWONIĆ 790252930, GG: 9185564!![/center]
[center]Części będą wisieć do początku sierpnia aż skończy się oc - później złom.[/center]
Podjąłem decyzję i niestety ale od dnia dzisiejszego całe e30 jest wystawione na części... Trochę smutno, że tak wyszło ale trudno... Mam nadzieję, że nowy projekt będzie szczęśliwszy.
[center]Takie tam wspomnienie...[/center]
[center]21.05.2013 - 6.03.2014[/center]
[center]WSZYSTKIE CZĘŚCI DOSTĘPNE SĄ W DZIALE GIEŁDA, JEŻELI KTOŚ CZEGOŚ POTRZEBUJE PISAĆ PW, DZWONIĆ 790252930, GG: 9185564!![/center]
[center]Części będą wisieć do początku sierpnia aż skończy się oc - później złom.[/center]
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT