[E46] Sprężyny obniżające Lowtec -60mm, -30mm

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
patryk.olszar
Małopiszący
Posty: 23
Rejestracja: 2013-08-20, 22:25
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

[E46] Sprężyny obniżające Lowtec -60mm, -30mm

Post autor: patryk.olszar »

Witam, od jakiegoś czasu przymierzam się do posadzenia mojego bmw coupe niżej, miałem okazję zakupić sprężyny obniżające firmy lowtec -60 przód , -30 tył. http://darstuning.com.pl/sprezyny-obniz ... --60-30mm/

Czy przy takim obniżeniu długo pojeżdżą oryginalne amory, będzie dobijać? jak się będzie auto zachowywało np na dziurach? I czy wejdzie felga 18cali opona profil 40, dystans 15mm..
Czy może lepiej jest zainwestować w gwint MTSa lub FK?
pioneer85
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2012-08-31, 14:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: pioneer85 »

Ja bym stawiam na gwinta, szkoda amorów moim zdaniem😎
Pioneer
patryk.olszar
Małopiszący
Posty: 23
Rejestracja: 2013-08-20, 22:25
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: patryk.olszar »

A jeżelibym założył te sprężyny na ori amorki 78% długo na nich pojeżdżę? Pół roku? Miesiąc? Z przodu przy takim obniżeniu będzie amor dobijać na większych dziurach? Miał ktos takie obniżenie?
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

długo nie pojezdzisz na takim obnizeniu i seryjnych amorach , jak chcesz zejsc tak nisko kup gwint, ewentualnie do tych sprezyn dokup skrocone twarde amory z AP albo SuperSport'a. Z tym że nie kupuj najtanszego gwintu :/ w okolicach 2tys. PLN brałbym gwint z tych firm co wymienilem do amorów :) Michalik ma założone -55/-30 na serie i nie jest zadowolony już szuka amorów krótszych :)
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
patryk.olszar
Małopiszący
Posty: 23
Rejestracja: 2013-08-20, 22:25
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: patryk.olszar »

Moglby mi ktos poslac linki do tych anorkow? Czyli lepiej zalozyc te sprezyny z amorami sportowymi czy gwint ta lub mts? Prosilbym rowniez o fotki jak to siadzie na kole 18 cala
Gabrielo
Maniak forumowy
Posty: 1019
Rejestracja: 2011-11-11, 15:22
Lokalizacja: Rudnik
Kontakt:

Post autor: Gabrielo »

Tu masz gwint Ta-technix z przed roku u mnie na 18" felgach.

Obrazek
Obrazek

Ja robie rocznie ok.10tyś km, więc na taką ilość zakupiłem nowe zawieszenie gwintowane firmy Tuning-Art od Marleya z RACEism i jak narazie nie narzekam. Kupuj gwinta, moim zdaniem masz wówczas lepszą "kontrolę" nad zawieszeniem... :razz:
nommad86
Małopiszący
Posty: 44
Rejestracja: 2014-01-18, 09:39
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: nommad86 »

Mialem u siebie w e39 sprezyny 50/30 na seryjnym amorze jest to jedno wielkie nieporozumiene. Auto skacze jak ping pong. Teraz mam sprezyny eibach pro kit i jest ok. Licze sie z tym, ze amory moga z czasem poleciec ale wtedy kupie mts o skroconym skoku i bedzie ok. Co do gwintu wielki plus ze na zime mozesz auto podniesc a 60/30 to juz sporo. Brat mial w e36 gwint FK i fajnie sie jezdzilo na tym, jednakze nie mam odniesienia do innych firm . Pewnie drozsze gwinty za ponad 2 tys to bedzie inna bajka, ten FK był dosyc miekki.
AMI E46
Zaawansowany forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-16, 16:19
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: AMI E46 »

podepne sie pod temat, mam pytanko seria amortyzator da rade na sprezynach mts -40/-40 czy tez bedzie jak do wyebani za pare chwil ??
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

mam pytanko seria amortyzator da rade na sprezynach mts -40/-40 czy tez bedzie jak do wyebani za pare chwil ??
_________________
-40mm to jest max do seryjnego amora ,
sam ma takie tylko w e36 Eibach prokit -40mm
jak chcesz niżej to gwint ,albo amorki skrócone
Obrazek
AMI E46
Zaawansowany forumowicz
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-16, 16:19
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: AMI E46 »

Głodek, czyli da rade na seryjnym ?? jak sie jezdzi ???
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

Głodek pro kit są do -40, najczesciej wychodzi ok. -30 dlatego można je mieć na seryjnych amorach
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Glodek
Maniak forumowy
Posty: 1794
Rejestracja: 2009-11-24, 20:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Glodek »

PRIMO pisze:Głodek pro kit są do -40, najczesciej wychodzi ok. -30 dlatego można je mieć na seryjnych amorach
Primo tak dokładnie zgadzam się z tobą ,o to mi chodziło :wink:
jak juz -60mm to trzeba krótszy amorek
Obrazek
egon2610
Małopiszący
Posty: 26
Rejestracja: 2014-01-30, 22:54
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: egon2610 »

Witam panowie też mam pytanko, czy w e46 320d przed liftem na felgach 17 przy oponach 225/50 da rade obniżyć o -40, -50 przódi tył ? :bmw:
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

zalezy jeszcze jakie masz ET i szerokość felgi...
Skad wzioles pomysl na takie balony jak 225/50 ? takich opon sie wogole nie zaklada do e46 :p
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

PRIMO pisze:Skad wzioles pomysl na takie balony jak 225/50 ? takich opon sie wogole nie zaklada do e46
u mnie przy feldze 8,5 cala et10 opona 225/45/18 przycierala przy sprezynach -40 ;p
:)
ODPOWIEDZ