
[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Flar pisze:Moze sie nie znam ale czy nakład prac i kosztów nie bedzie droższy niż kupienie prawdziwej?
nigdy w życiu




M3 w sprzedaży zaczyna się od 50 tys... połowa z nich to angole a druga połowa bita...

moje bmw jest bezwypadkowe (upewniłem się dokladnie przy kompletnym swapie) lecz oberwało rok temu gradem więc i tak miałem do wyboru albo oddać na wyciąganie wgniot albo zmieniać elementy... a że lubię modzić padło na zmianę karoserii


- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
no tak ale narazie skupiam sie na zrobieniu budy co do kwesti kompresora na stronie k64 piszą że można wrzucić eatona m62 i u nich kupić osprzęt do niego na którym silnik m52b28tu i m54b30 jest w stanie sie sam wysterować (z jakąś ich pomocą) po czy potrafi gonić m3 dodatkowo piszą ze spokojnie silnika nie trzeba odbrężać itd.Flar pisze:Jeśli faktycznie jest tak jak piszesz z polowaniami na okazje to moze faktycznie nie byc źle .
Choć jak piszesz o kompresora wstawianiu to to juz chyba droga zabawa.
Ale same mody spoko , powinno to ciekawie wyglądać


- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
PRIMO, ale jaki problem? Na prostej z 2 razy pogoni. Pozniej dostanie tlokiem w pysk albo korba po lydkach.
Tak to jest jak sie ludzie nasluchaja bajek i marza o pogromcy m3 za 8k zł.
Tak to jest jak sie ludzie nasluchaja bajek i marza o pogromcy m3 za 8k zł.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Gonic M3 z 2.8 + M62 wątpliwe.
Fajnie się pisze gorzej będzie Ci to ogarnąc w normalych pieniądzach do 270 km
Fajnie się pisze gorzej będzie Ci to ogarnąc w normalych pieniądzach do 270 km

[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
jak bedzie trzeba odprężyć silnik to się to zrobi
napisalem co wyczytalem na stronie k64 a myslalem ze oni wiedzą co piszą tutaj link do ich dedykowanego koła pasowego pod m62 http://garage.k64.pl/kolapasoweeaton.html a tu cały "kompresor kit" pod m62 i to porównianie do m3 http://garage.k64.pl/kompresorkite46m54m52.html
Samo koło ma taki opis:
"W silnikach 2,5L 2,8L boost utrzymywany na poziomie 0,3 - 0,6 bara.
Jest to doładowanie soft , bezpieczne dla silnika, bez kucia,
bez koniecznego odprężania. Przyrost mocy na takim
doładowaniu kompresorem e. m62 oscyluje w granicach 40 - 70 KM . + -"
0,3 - 0,6 i faktycznie moje pytanie czy przy takim ciśnieniu nie trzeba odpręzać ? pytanie do doświadczonych w tym temacie w praktyce

Samo koło ma taki opis:
"W silnikach 2,5L 2,8L boost utrzymywany na poziomie 0,3 - 0,6 bara.
Jest to doładowanie soft , bezpieczne dla silnika, bez kucia,
bez koniecznego odprężania. Przyrost mocy na takim
doładowaniu kompresorem e. m62 oscyluje w granicach 40 - 70 KM . + -"
0,3 - 0,6 i faktycznie moje pytanie czy przy takim ciśnieniu nie trzeba odpręzać ? pytanie do doświadczonych w tym temacie w praktyce

- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Radzilbym najpierw poczytac co nieco o doladowywaniu silnikow, o plusach i minusach kompresora itd. Bo z tego co widze przeczytales jedna stronke i chcesz kompresor klasc.
Dlaczego nie zalozysz turbo?
Dlaczego nie zalozysz turbo?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Tak, masz racje moja wiedza na temat doładowań jest słaba i zanim się za to wezmę na poważne to troszkę się dokształcę w tym kierunkuMystic888 pisze:Radzilbym najpierw poczytac co nieco o doladowywaniu silnikow, o plusach i minusach kompresora itd. Bo z tego co widze przeczytales jedna stronke i chcesz kompresor klasc.
Dlaczego nie zalozysz turbo?


Czemu nie turbo? hmm bo wydaje mi się ze +50-70km by mnie satysfakcjonowało i że chyba to taniej i łatwiej osiągnąć na kompresorze... może się mylę tak jak mówię jeszcze się zagłębie w temat jak będę planował się już za to brać

- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Sam kombinuje teraz jak zalozyc kompresor do mojej nowej V12, ale przy Twoim silniku moim zdaniem lepsze bedzie turbo. Tym bardziej ze do Korony masz blisko, czesci tez dostepne i temat turbo w m52 jest rozgryziony na wszystkie sposoby. Zreszta poduczysz sie i sam zdecydujesz co Ci bardziej pasuje. Nie mniej kibicuje temu samochodowi i zycze powodzenia w dalszych modach.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
wszystko z body m3 już mam obecnie jestem po montażu wydechu z dopasowaniem do zderzaka teraz robię drobne konserwacje i auto leci do lakiernika na wspawanie tylnych błotników m3 oraz malowanie całości w kolor Alpinweiss 300
wrzucam kilka fotek z zabawy przy aucie...

^ montaż i sprawdzenie jak pasuje zderzak i błotniki
^ maska M3 z tworzywa od WOJTMAR jak ori z gwintami na zamki bardzo lekka tak samo tylna klapa CSL i dyfuzor CSL

^ ciężko upolowane ori europa lusterka m3 w idealnym stanie


^ montaż wydechu 2,5" Y-pipe rozdziela wydech, misa na dojazdówkę została podcięta i przyspawana wyżej tak ze dojazdówka wchodzi na styk, wszystko odpowiednio zakonserwowane i podmalowane. Dodatkowo jak widać klapa i dyfuzor CSL z tworzywa.
Tak chodzi obecnie wydech: https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater


^ a tutaj drobiazgi które zamkneły kompletowanie wszystkiego co potrzebne do body m3 kupione za jednym zamachem u gościa z Kielc u którego byłem po tylne błotniki a po taniości dorzucił mi kiere z m3 bo zaledwie za 500zł kompletna


^ takie felgi zakupiłem jest to Japan Racing JR-10 na przód 9,5" a tył 10,5" rozmiar 18"

^ opony Hankook Ventus Evo V12 na przód 225/35 a tył 245/35 Y do 300km/h myślę że dobrze się naciągną


^ montaż i sprawdzenie jak pasuje zderzak i błotniki

^ maska M3 z tworzywa od WOJTMAR jak ori z gwintami na zamki bardzo lekka tak samo tylna klapa CSL i dyfuzor CSL

^ ciężko upolowane ori europa lusterka m3 w idealnym stanie


^ montaż wydechu 2,5" Y-pipe rozdziela wydech, misa na dojazdówkę została podcięta i przyspawana wyżej tak ze dojazdówka wchodzi na styk, wszystko odpowiednio zakonserwowane i podmalowane. Dodatkowo jak widać klapa i dyfuzor CSL z tworzywa.
Tak chodzi obecnie wydech: https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater


^ a tutaj drobiazgi które zamkneły kompletowanie wszystkiego co potrzebne do body m3 kupione za jednym zamachem u gościa z Kielc u którego byłem po tylne błotniki a po taniości dorzucił mi kiere z m3 bo zaledwie za 500zł kompletna



^ takie felgi zakupiłem jest to Japan Racing JR-10 na przód 9,5" a tył 10,5" rozmiar 18"

^ opony Hankook Ventus Evo V12 na przód 225/35 a tył 245/35 Y do 300km/h myślę że dobrze się naciągną
