[E46] ALPINWEISS 3 COUPE by Wilku
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Flar pisze:Moze sie nie znam ale czy nakład prac i kosztów nie bedzie droższy niż kupienie prawdziwej ?
nigdy w życiu druga kwestia szukam okazyjnie części np. przód błotniki z listwą i kierunkiem mi się udało wyrwać 200zł/szt. a zwykły seryjny do coupe chodzi 150zł więc myślę że było tanio na niektóre inne części też już mam okazyjne namiary swoje stare elementy po założeniu nowych też przecież sprzedam
M3 w sprzedaży zaczyna się od 50 tys... połowa z nich to angole a druga połowa bita... kupić to też nie problem weź to utrzymaj i jeździj tym na co dzień...
moje bmw jest bezwypadkowe (upewniłem się dokladnie przy kompletnym swapie) lecz oberwało rok temu gradem więc i tak miałem do wyboru albo oddać na wyciąganie wgniot albo zmieniać elementy... a że lubię modzić padło na zmianę karoserii taka pasja
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
no tak ale narazie skupiam sie na zrobieniu budy co do kwesti kompresora na stronie k64 piszą że można wrzucić eatona m62 i u nich kupić osprzęt do niego na którym silnik m52b28tu i m54b30 jest w stanie sie sam wysterować (z jakąś ich pomocą) po czy potrafi gonić m3 dodatkowo piszą ze spokojnie silnika nie trzeba odbrężać itd. uważam że fajna sprawa kompresor na guzik bo nie meczysz cały czas silnika tylko np. włącza się przy pełnym gazie lub na zwykły guzikFlar pisze:Jeśli faktycznie jest tak jak piszesz z polowaniami na okazje to moze faktycznie nie byc źle .
Choć jak piszesz o kompresora wstawianiu to to juz chyba droga zabawa.
Ale same mody spoko , powinno to ciekawie wyglądać
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
PRIMO, ale jaki problem? Na prostej z 2 razy pogoni. Pozniej dostanie tlokiem w pysk albo korba po lydkach.
Tak to jest jak sie ludzie nasluchaja bajek i marza o pogromcy m3 za 8k zł.
Tak to jest jak sie ludzie nasluchaja bajek i marza o pogromcy m3 za 8k zł.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Gonic M3 z 2.8 + M62 wątpliwe.
Fajnie się pisze gorzej będzie Ci to ogarnąc w normalych pieniądzach do 270 km
Fajnie się pisze gorzej będzie Ci to ogarnąc w normalych pieniądzach do 270 km
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab213120.gif[/img][/url]
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
Zestaw wahaczy BMW E39 + gałki kierownicze
Master Sport 420zł
Zestaw wahaczy BMW E46 + tuleje + gałki kierownicze
Master Sport 550zł
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
jak bedzie trzeba odprężyć silnik to się to zrobi napisalem co wyczytalem na stronie k64 a myslalem ze oni wiedzą co piszą tutaj link do ich dedykowanego koła pasowego pod m62 http://garage.k64.pl/kolapasoweeaton.html a tu cały "kompresor kit" pod m62 i to porównianie do m3 http://garage.k64.pl/kompresorkite46m54m52.html
Samo koło ma taki opis:
"W silnikach 2,5L 2,8L boost utrzymywany na poziomie 0,3 - 0,6 bara.
Jest to doładowanie soft , bezpieczne dla silnika, bez kucia,
bez koniecznego odprężania. Przyrost mocy na takim
doładowaniu kompresorem e. m62 oscyluje w granicach 40 - 70 KM . + -"
0,3 - 0,6 i faktycznie moje pytanie czy przy takim ciśnieniu nie trzeba odpręzać ? pytanie do doświadczonych w tym temacie w praktyce
Samo koło ma taki opis:
"W silnikach 2,5L 2,8L boost utrzymywany na poziomie 0,3 - 0,6 bara.
Jest to doładowanie soft , bezpieczne dla silnika, bez kucia,
bez koniecznego odprężania. Przyrost mocy na takim
doładowaniu kompresorem e. m62 oscyluje w granicach 40 - 70 KM . + -"
0,3 - 0,6 i faktycznie moje pytanie czy przy takim ciśnieniu nie trzeba odpręzać ? pytanie do doświadczonych w tym temacie w praktyce
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Radzilbym najpierw poczytac co nieco o doladowywaniu silnikow, o plusach i minusach kompresora itd. Bo z tego co widze przeczytales jedna stronke i chcesz kompresor klasc.
Dlaczego nie zalozysz turbo?
Dlaczego nie zalozysz turbo?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
Tak, masz racje moja wiedza na temat doładowań jest słaba i zanim się za to wezmę na poważne to troszkę się dokształcę w tym kierunku ale obecnie jestem na etapie tzw. modyfikacji wizualnych a na temat kompresora tylko wcześniej napomknąłem jakie mam plany i rozwinął się temat ale to dobrze przynajmniej widać ze to forum ktoś czyta i chce doradzićMystic888 pisze:Radzilbym najpierw poczytac co nieco o doladowywaniu silnikow, o plusach i minusach kompresora itd. Bo z tego co widze przeczytales jedna stronke i chcesz kompresor klasc.
Dlaczego nie zalozysz turbo?
Czemu nie turbo? hmm bo wydaje mi się ze +50-70km by mnie satysfakcjonowało i że chyba to taniej i łatwiej osiągnąć na kompresorze... może się mylę tak jak mówię jeszcze się zagłębie w temat jak będę planował się już za to brać
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Sam kombinuje teraz jak zalozyc kompresor do mojej nowej V12, ale przy Twoim silniku moim zdaniem lepsze bedzie turbo. Tym bardziej ze do Korony masz blisko, czesci tez dostepne i temat turbo w m52 jest rozgryziony na wszystkie sposoby. Zreszta poduczysz sie i sam zdecydujesz co Ci bardziej pasuje. Nie mniej kibicuje temu samochodowi i zycze powodzenia w dalszych modach.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
- wilku
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 2011-10-04, 13:14
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
wszystko z body m3 już mam obecnie jestem po montażu wydechu z dopasowaniem do zderzaka teraz robię drobne konserwacje i auto leci do lakiernika na wspawanie tylnych błotników m3 oraz malowanie całości w kolor Alpinweiss 300 wrzucam kilka fotek z zabawy przy aucie...
^ montaż i sprawdzenie jak pasuje zderzak i błotniki
^ maska M3 z tworzywa od WOJTMAR jak ori z gwintami na zamki bardzo lekka tak samo tylna klapa CSL i dyfuzor CSL
^ ciężko upolowane ori europa lusterka m3 w idealnym stanie
^ montaż wydechu 2,5" Y-pipe rozdziela wydech, misa na dojazdówkę została podcięta i przyspawana wyżej tak ze dojazdówka wchodzi na styk, wszystko odpowiednio zakonserwowane i podmalowane. Dodatkowo jak widać klapa i dyfuzor CSL z tworzywa.
Tak chodzi obecnie wydech: https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater
^ a tutaj drobiazgi które zamkneły kompletowanie wszystkiego co potrzebne do body m3 kupione za jednym zamachem u gościa z Kielc u którego byłem po tylne błotniki a po taniości dorzucił mi kiere z m3 bo zaledwie za 500zł kompletna
^ takie felgi zakupiłem jest to Japan Racing JR-10 na przód 9,5" a tył 10,5" rozmiar 18"
^ opony Hankook Ventus Evo V12 na przód 225/35 a tył 245/35 Y do 300km/h myślę że dobrze się naciągną
^ montaż i sprawdzenie jak pasuje zderzak i błotniki
^ maska M3 z tworzywa od WOJTMAR jak ori z gwintami na zamki bardzo lekka tak samo tylna klapa CSL i dyfuzor CSL
^ ciężko upolowane ori europa lusterka m3 w idealnym stanie
^ montaż wydechu 2,5" Y-pipe rozdziela wydech, misa na dojazdówkę została podcięta i przyspawana wyżej tak ze dojazdówka wchodzi na styk, wszystko odpowiednio zakonserwowane i podmalowane. Dodatkowo jak widać klapa i dyfuzor CSL z tworzywa.
Tak chodzi obecnie wydech: https://www.facebook.com/video.php?v=78 ... =2&theater
^ a tutaj drobiazgi które zamkneły kompletowanie wszystkiego co potrzebne do body m3 kupione za jednym zamachem u gościa z Kielc u którego byłem po tylne błotniki a po taniości dorzucił mi kiere z m3 bo zaledwie za 500zł kompletna
^ takie felgi zakupiłem jest to Japan Racing JR-10 na przód 9,5" a tył 10,5" rozmiar 18"
^ opony Hankook Ventus Evo V12 na przód 225/35 a tył 245/35 Y do 300km/h myślę że dobrze się naciągną