[e36] Metaliczny odglos zerwania czegos i blokada kola

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

[e36] Metaliczny odglos zerwania czegos i blokada kola

Post autor: Matt87 »

Witam, jestem jakies 2tyg po wymianie hamulcow tylnich byly robione cale i dzis jade nagle cos strzelilo z tylu i przyblokowalo mi tylne prawe kolo po kilkunastu probach zaciagania i spuszczania recznego puscilo jednak pozniej wracalem do domu i znow to samo wlacznie z tym metalicznym strzalem to odglos taki jakby sie cos zerwalo. co to moze byc? pewne ze cos w hamulcach ale co?;/
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

sam sobie odpowiedziales na pytanie - pewnie cos z hamulcem recznym...a co to sie zobaczy po sciagnieciu tarczy
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Na 90% oberwało szczęki od ręcznego i one blokują się w tarczo-bębnie.
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Matt87 »

jutro z Tata beda probowal cos z tym zrobic sam troche sie obawiam za to brac a Tata zlota raczka wiec bedzie duzo lepiej, jakby bylo tak jak piszecie tzn. ze mechanik cos zawalil podczas montazu? nie mam jak do niego teraz jechac to ok 10km a auto jest teraz nie do jazdy. Zapomnialem dodac ze wlasnie po tej przygodzie albo mi sie zdaje ale mam wrazenie ze nie mam recznego w tym kole, trzyma tylko na lewe.
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Skoro rozpadły się szczęki to ręcznego nie będzie, może być tak że mechanik wszystko dobrze poskładał ale tarcza kotwiczna była już podrdzewiała, w momencie zaciągnięcia ręcznego wyrwało kołek i przez to później np. na wyboju zblokowało Ci koło. Miałem to samo w e34. Po wszystkim pozbawiłem ją całkowicie szczęk od ręcznego i było po problemie. :)

Możesz zdemontować zawartość tarczo-bębna (szczęki, kołki, sprężynki, samo regulator) i tak jechać do mechanika.
ODPOWIEDZ