[E34] 520i by Maff

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Maff
Małopiszący
Posty: 45
Rejestracja: 2014-02-11, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Maff »

zależy mi na profesjonalnym wykonaniu, które utrzyma sie przez długie lata ;) Póki co i tak takiej kasy nie mam, ale powoli gromadze informacje co i jak :P
Maff
Małopiszący
Posty: 45
Rejestracja: 2014-02-11, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Maff »

Witam, dawno tu nie zaglądałem, minęło sporo czasu i trochę się zmieniło. Do środka wpadły takie gadżety jak roleta tylnej szyby, głośniczki w drzwi, box na kasety, wymieniłem siedzisko kierowcy, które było już wytarte, po długim zwlekaniu wymieniłem też oryginalne radio na pioneera i jestem z tego bardzo zadowolony bo gra świetnie ;) Wymieniłem też tylne łożyska kół i szykuję się wymiana tarcz i klocków z tyłu. Wpadły nowe drzwi lewe przednie i tylne (już są na aucie ale narazie nie mam fotek :P) To chyba wszystko o czym pamiętam, poniżej fotki :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sorki, że trochę zaniedbałem temat, teraz postaram się aktualizować go na bierząco, pozdro :kolebka: :bmw:
Maff
Małopiszący
Posty: 45
Rejestracja: 2014-02-11, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Maff »

Dziś wpadły nowe drzwi, wielkie dzięki Daro Siem-ce za pomoc w ogarnięciu tematu ;) :bmw:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fotki robione na szybko, próg na błotniku też będzie niedługo ogarnięty.
Awatar użytkownika
Daro Siem-ce
Zaawansowany forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Daro Siem-ce »

Maff kein Problem :mrgreen:
Maff
Małopiszący
Posty: 45
Rejestracja: 2014-02-11, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Maff »

Witam, ostatnio dorwałem roletki tylnych szyb oraz wpadły zagłówki na tył :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia robione na szybko telefonem, mam nadzieję, że niedługo uda mi się ogarnąć jakąś fajniejszą sesje całego auta :) Oraz mam pytanie do znawców, chodzi mi ostatnio po głowie zwiększenie mocy, myślałem nad baranami do obecnego M50B20 albo nad swapem na M50B25. Problem jest taki, że mam bardzo zdrowy motor (jedyny problem to rechoczący vanos, norma) i obawiam się, że kupię trupa B25 i jak go wsadze to bedzie jezdzil niewiele lepiej, dlatego myśle czy nie lepiej pakować kasę w B20, a jak wy uważacie? Proszę o jakieś porady.
patrykowski
Zaawansowany forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2009-04-06, 19:11
Lokalizacja: chorzow

Post autor: patrykowski »

nawet niewiesz jak ci Zazdroszcze roletek :) dobry mod :)
Pablow
Zaawansowany forumowicz
Posty: 267
Rejestracja: 2011-09-24, 16:27
Lokalizacja: Chorzów/Częstochowa

Post autor: Pablow »

mody na + :) zaczyna samochodzik jak partykowski`ego nabierać kolorków :) będzie kolejne e34 brutal :D co do baranów (a żaden ze mnie znawca) to olej je i kup jakieś niższe zawieszenie :D i fele, potem martw się mocą :) motorownia jak jest zdrowa to dbać o nią nie zmieniać na nic większego. Następnego sobie kupisz 3.0 D. :)
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Same barany nic Ci nie daja. Musialbys zrobic do tego dolot, wydech i wrzucic program.
Za ta kase lepiej zaladowac B25. Bo co bys robil z B20 to ciezko bedzie uzyskac moc seryjna B25.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
Daro Siem-ce
Zaawansowany forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Daro Siem-ce »

Drogi Mystic888, -ku , JA mam "barany'' w swojej M50B20 nie wiem czy był zmieniany dolot czy nie , nie wiem też czy było robione coś z programem ale dowiem sie wkrótce bo pomału dojde do tego co auto było jego i on to robił . Powiem tak : mam Barany + wydech w nierdzewce i jedzie mi to napewno jak B25 kto wie czy nie lepiej . POdobno jak była Hamowana to miała te 20 KM wiecej ale sam ją wstawie na hamownie i sie dowiem prawdy . Tak że barany dużo dają bo zbiera sie od samego dołu i to czuć :)
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

jakie dokladnie masz barany?
Gdzie hamowales auto?
Nawet jesli pokazala 20km wiecej, to i tak do M50b25 brakuje jej jeszcze 22.
Czekam na wykres z porzadnej hamowni.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Maff
Małopiszący
Posty: 45
Rejestracja: 2014-02-11, 16:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Maff »

Pablow, 3.0D, śmiechłem, poza tym ja nie kupiłem tego auta na 2 tygodnie tak jak niektórzy i nie zamierzam go prędko sprzedawać,
Mystic888, wiem, że nie uzyskam mocy takiej jak B25, ale tak jak napisałem obawiam się, że nie kupie tak zdrowego B25 jak mam to B20 i w tym tkwi cały problem, a powiedz mi skoro już mówisz o przekładce, czy przy zmianie na M50B25 musiałbym zmieniać dyfer i/albo skrzynie? Czy te mogą zostać z B20 oraz jak wygląda sprawa hamulców, musiałbym zmieniać czy te mogą zostać?
Awatar użytkownika
Daro Siem-ce
Zaawansowany forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Daro Siem-ce »

Mystic888 pisze:jakie dokladnie masz barany?
Gdzie hamowales auto?
Nawet jesli pokazala 20km wiecej, to i tak do M50b25 brakuje jej jeszcze 22.
Czekam na wykres z porzadnej hamowni.
Nie wiem czy to realne żeby go dostać bo pewnie koleś od którego kupiłem auto to już nie trzymie takich papierów . Ale stane na wysokości zadania i pokaże Ci wykres z teraz jak jest w moim posiadaniu . Tylko pytanie , czy koła i rozmiar opon nie przeszkadzają w pomiarach ? Mam 17" i opony 235/45/17 , wiem wiem ciut za szerokie ale bieżnik igła wiec szkoda wywalić czy lepiej mieć seryjne 15 cali ? A fote Baranów wyśle Ci na PW .
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Maff, na poczatek skrzynia, dufer i hamulce moga zostac.
Daro Siem-ce, opony nie maja nic do pomiaru. I powtorze to co Ci napisalem na PW, twierdzisz ze barany daly Ci tyle mocy, ze robisz zdrowe B25? A z tego co widze to masz barany z TaTesco.
Zaloz jeszcze wydech z MG, mapy od Darexa i łoisz wszystkie V8 na miescie :P
Najwiecej ile udalo sie ugrac (zhamowanych koni) to bylo u Macka_m30. Dolot, wydech, mapy, barany, strojenie i cos tam jeszcze. Z 193 na 235.
Rafał, Wrazle, ma w 2.8 barany z s50, porzadny wydech, mapy od Daria, naprawde mega zdrowy silnik i watpie zeby przy to wszytko dalo mu 50 koni.
Wiec moim zdaniem nie ma fizycznej mozliwosci, abys samymi baranami zrobil ponad 40 koni, zeby gonic B25. To jest wrecz absurdalne.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
PINIU
Zaawansowany forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2012-04-16, 18:48
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PINIU »

barany naprawde dobrej firmy daja ok2-3 koni na cylinder policz sobie i wszystko ci wyjdzie,
bo kazdy facet z widlami to posejdon
Awatar użytkownika
Daro Siem-ce
Zaawansowany forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2010-09-27, 19:13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: Daro Siem-ce »

Koniec zaśmiecania tematu kolegi , wjade na hamownie jak bedzie na SCP i wkleje wydruk , zobaczymy ile naprawde jest . A barany jak są TaTesco , to są naprawde dobrze zrobione :mrgreen:


PS: Jestem Ciekaw jakbyśmy sie ustawili z kreski kto by lepiej poszedł na starcie :P , Moze bedzie kiedyś okazja :br:
ODPOWIEDZ