E46 320d 2001 rok 136 km po nocy cieżko odpala

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Frost
Zaawansowany forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2012-12-11, 22:54
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Frost »

Ciężko samemu coś zdiagnozować. U mnie puszczała powietrze i pojawiało się w przewodach paliwowych. Po prostu wszystko inne wykluczyłem wcześniej.
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

Merfi1986 pisze:Witam. Podepne sie. Moje 530d e39 2001r rowniez ma problem z odpalaniem tyle ze nie ma na to reguły.... czasami odpala normalnie a czasem jakby juz chciala a tu psikus, nic. I potem moge krecic do wywalenia aku, a jak troche postoi na poczatku okolo15min teraz nawet okolo godziny albo i lepiej odpali odrazu. Nie kopci, pompa paliwowa wymieniona, filtr paliwa w zeszlym roku wymieniony, cisnienie ok.
U mnie tez w 3.0 mialem problem z odpalaniem ale tylko gdy był gorący,problemem okazał sie regulator cisnienia w pompie.
Gremlin
Zaawansowany forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-01-02, 00:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gremlin »

Po kilku dniach diagnoz i innym robót . moje poszukiwania były blednę . wyjaśnię o co chodzi . jak napisałem auto miało rożnie raz lepiej paliło raz gorzej . spokoju nie dawał mi wentylator który chodził po zamknięciu auta . wymieniłem jeża i naładowałem porządnie akumulator i od tamtej pory Rano auto odpala aż miło . :br: . dlatego też po wymianie świeć nie było aż takiego polepszenia . ostatnio stała 3 dni przyszedłem i od zegarka . Także mój problem został rozwiązany myślę że pomogłem i dziękuję tez za pomoc :smile: :grin:


adibas, sprawdził bym pompę pomocniczą pod progiem raz miałem takie auto z tymi samymi objawami . jak chciała tak paliła
Ostatnio zmieniony 2014-08-05, 19:58 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz e36 Touring indyvidual :D
adibas
Zaawansowany forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: adibas »

problem juz dawno rozwiązany,napisalem tylko co u mnie było przyczyną :)
Penek_18
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-01-18, 22:50
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Penek_18 »

Wracając do dziwnego odpalania zauwazyłem że jeśli mam cały bak do połowy to samochód odpala z problemami po 5 6 sekundach krecenia a jeśli zejde tak do 1/4 braku kreci i nieodpala wtedy niestety musze psikonąc samostartem ;/ na kompie niema juz zadnych błedów ;/
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

Ja tak miałem, a masz powietrze w przewodach paliwowych? U mnie było słychać jak bulgocze kiedy sie przekręciło zapłon. Okazało się że pompa wtryskowa miała nieszczelności i sie zapowietrzała, po regeneracji wszystko ustało (ale droga zabawa :cry: ) Może u Ciebie jest też to, możesz ewentualnie poprubować czy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym coś pomoże.
Penek_18
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2013-01-18, 22:50
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Penek_18 »

KoNiK, Hej z ciekawości ile Cie wyszła regeneracja pompy wtryskowej i gdzie robiłeś???
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

W pawłowicach u strasznie niekontaktowego typa, 1400albo 1600 nie pamiętam już
ODPOWIEDZ