E46 320d 2001 rok 136 km po nocy cieżko odpala
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2012-01-06, 15:11
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
U mnie tez w 3.0 mialem problem z odpalaniem ale tylko gdy był gorący,problemem okazał sie regulator cisnienia w pompie.Merfi1986 pisze:Witam. Podepne sie. Moje 530d e39 2001r rowniez ma problem z odpalaniem tyle ze nie ma na to reguły.... czasami odpala normalnie a czasem jakby juz chciala a tu psikus, nic. I potem moge krecic do wywalenia aku, a jak troche postoi na poczatku okolo15min teraz nawet okolo godziny albo i lepiej odpali odrazu. Nie kopci, pompa paliwowa wymieniona, filtr paliwa w zeszlym roku wymieniony, cisnienie ok.
Po kilku dniach diagnoz i innym robót . moje poszukiwania były blednę . wyjaśnię o co chodzi . jak napisałem auto miało rożnie raz lepiej paliło raz gorzej . spokoju nie dawał mi wentylator który chodził po zamknięciu auta . wymieniłem jeża i naładowałem porządnie akumulator i od tamtej pory Rano auto odpala aż miło . . dlatego też po wymianie świeć nie było aż takiego polepszenia . ostatnio stała 3 dni przyszedłem i od zegarka . Także mój problem został rozwiązany myślę że pomogłem i dziękuję tez za pomoc
adibas, sprawdził bym pompę pomocniczą pod progiem raz miałem takie auto z tymi samymi objawami . jak chciała tak paliła
adibas, sprawdził bym pompę pomocniczą pod progiem raz miałem takie auto z tymi samymi objawami . jak chciała tak paliła
Ostatnio zmieniony 2014-08-05, 19:58 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz e36 Touring indyvidual
Ja tak miałem, a masz powietrze w przewodach paliwowych? U mnie było słychać jak bulgocze kiedy sie przekręciło zapłon. Okazało się że pompa wtryskowa miała nieszczelności i sie zapowietrzała, po regeneracji wszystko ustało (ale droga zabawa ) Może u Ciebie jest też to, możesz ewentualnie poprubować czy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym coś pomoże.
[URL=http://www.fotosik.pl]
W pawłowicach u strasznie niekontaktowego typa, 1400albo 1600 nie pamiętam już
[URL=http://www.fotosik.pl]