[E39] Problem traci moc , gaśnie
wiec tak ... kupiłem kabel i połączyłem się z bmw w końcu ...
więc tak jakiś błąd jest na obrazku a był jeszcze taki
16 puls width modulated signal for input air condition compresor
.....
Auto w tym momencie tylko i wyłącznie kręci, nie zapala ( wczoraj załapało na 30 sek )
dziś nie zapaliło w ogóle coś tam chciało załapać ale jednak nie ....
dodam obrazki z INPY co mi tam się wyświetlało .... i nic wiecej ;/ ....
więc tak jakiś błąd jest na obrazku a był jeszcze taki
16 puls width modulated signal for input air condition compresor
.....
Auto w tym momencie tylko i wyłącznie kręci, nie zapala ( wczoraj załapało na 30 sek )
dziś nie zapaliło w ogóle coś tam chciało załapać ale jednak nie ....
dodam obrazki z INPY co mi tam się wyświetlało .... i nic wiecej ;/ ....
nie dokłądnie mi chodziło o to w tym pytaniu czy przez ten błąd auto moze nie odpalaćlukaszSP pisze:spolszczenie nic nie ma do tego . Tak zapytałem bo widzę że nie masz PLYYari pisze:No właśnie nie mam spolszczenia akurat do e39... ale to byłby problem ze auto nie odpala ?
dotego dodam ze ten błąd jest w " shadow " a wyczytałem na wielu forach zeby na niego nie zwracac uwagi dlaczego? nie wiem tez do końca pozdrawiam
i szukam dalej kogos kto pomoze mi z tym autem
tak. u kolegi problem był w pompie. To że jas słychac nie znaczy że daje odpowiednie ciśnienie.technolo pisze:i co problem rozwiązany???
u szwagra podobne objawy w e39 520i
zero błędów ale nie odpala
jednak pompę słychać podczac adaptacji na inpie
wcześniej pokazywało błąd czujnika położenia wału (wymieniliśmy dzisiaj)
i autko dalej nie odpala - załamka
nie mam zielonego pojecia. kiedys miałem E36 320i i tak samo miałem walnitą pompę paliwa. skoro nie błędów to ma 90% masz walnieta pompę. nie jest to duży koszt a może się udać.technolo pisze:Wiesz może jakie ciśnienie powinno tam być? Poszukam kogoś z manometrem i sprawdzę czy jest właściwe. Po mojemu może to być jeszcze regulator ciśnienia paliwa lub "pompka vacum" która steruje regulatorem
Dobry panowie, nie było mnie chwilkę za co przepraszam...
z autem kombinowałem jak koń pod górkę aż w pewnym momencie wyjąłem pompę Paliwa z baku no ale chodzi( sprawdziłem wcześniej czujniki itp itd ... ) już miałem kopnąć w to auto i na złom je wieść ale sprawdzam pompę raz, drugi, trzeci ( oczywiście nie na sucho ) i w pewnym momencie nie pompuje mówię i tu cie mam ! Potrząsłem ją i znów chodzi trochę znów potrząsłem i znów się zacięła ... tak więc znalazłem winowajcę
z autem kombinowałem jak koń pod górkę aż w pewnym momencie wyjąłem pompę Paliwa z baku no ale chodzi( sprawdziłem wcześniej czujniki itp itd ... ) już miałem kopnąć w to auto i na złom je wieść ale sprawdzam pompę raz, drugi, trzeci ( oczywiście nie na sucho ) i w pewnym momencie nie pompuje mówię i tu cie mam ! Potrząsłem ją i znów chodzi trochę znów potrząsłem i znów się zacięła ... tak więc znalazłem winowajcę