[E39] Problem traci moc , gaśnie

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
YYari
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2010-04-03, 08:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: YYari »

wiec tak ... kupiłem kabel i połączyłem się z bmw w końcu ...
więc tak jakiś błąd jest na obrazku a był jeszcze taki

16 puls width modulated signal for input air condition compresor

.....
Auto w tym momencie tylko i wyłącznie kręci, nie zapala ( wczoraj załapało na 30 sek )
dziś nie zapaliło w ogóle coś tam chciało załapać ale jednak nie ....
dodam obrazki z INPY co mi tam się wyświetlało ....Obrazek Obrazek Obrazek i nic wiecej ;/ ....
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

błąd 16 sprężarka klimy
błąd 215 Lambda Czujnik bank 1 lub ASC / MSR / EML Interfejs nie jest wiarygodny

i już wiesz co wymieniać. nie masz polskiej Inpy? :zdziwko:
YYari
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2010-04-03, 08:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: YYari »

No właśnie nie mam spolszczenia akurat do e39... ale to byłby problem ze auto nie odpala ?
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

YYari pisze:No właśnie nie mam spolszczenia akurat do e39... ale to byłby problem ze auto nie odpala ?
spolszczenie nic nie ma do tego . Tak zapytałem bo widzę że nie masz PL
YYari
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2010-04-03, 08:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: YYari »

lukaszSP pisze:
YYari pisze:No właśnie nie mam spolszczenia akurat do e39... ale to byłby problem ze auto nie odpala ?
spolszczenie nic nie ma do tego . Tak zapytałem bo widzę że nie masz PL
nie dokłądnie mi chodziło o to w tym pytaniu :) czy przez ten błąd auto moze nie odpalać

dotego dodam ze ten błąd jest w " shadow " a wyczytałem na wielu forach zeby na niego nie zwracac uwagi dlaczego? nie wiem tez do końca :) pozdrawiam

i szukam dalej kogos kto pomoze mi z tym autem ;)
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

SHADOW do śmieci. nie patrz na to . a poza tym żadnych błędów nie ma? po wejsciu w inpe wybierasz E39 silnik potem F5 czyli błędy potem F1. A F3 to Smieci. masz neta przy aucie? bo mogę sprawdzić ci zdalnie.
aha i skasuj adaptacje F6 i spróbuj odpalic
YYari
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2010-04-03, 08:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: YYari »

wiec tak nie ma nic żadnych błędów tylko jak mówię nie mogę go odpalić .... rozrusznik kręci i tyle nic poza tym ( mam około 15l paliwa w zbiorniku ) zaraz zejde na dół napisałem CI PW jak coś odpisz :)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

YYari gdzie dokladnie masz to auto w katowicach ?
...tak znowu sie czepiam...
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

BeleX pisze:YYari gdzie dokladnie masz to auto w katowicach ?
Problem wydaje mi się być rozwiązany, YYari kupi nową pomp i będzie autko jak nowe. :lol:
technolo
Małopiszący
Posty: 20
Rejestracja: 2011-06-21, 22:29
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: technolo »

i co problem rozwiązany???
u szwagra podobne objawy w e39 520i
zero błędów ale nie odpala
jednak pompę słychać podczac adaptacji na inpie
wcześniej pokazywało błąd czujnika położenia wału (wymieniliśmy dzisiaj)
i autko dalej nie odpala - załamka
Nie wa¿ne gdzie, wa¿ne ¿e bokiem :)
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

technolo pisze:i co problem rozwiązany???
u szwagra podobne objawy w e39 520i
zero błędów ale nie odpala
jednak pompę słychać podczac adaptacji na inpie
wcześniej pokazywało błąd czujnika położenia wału (wymieniliśmy dzisiaj)
i autko dalej nie odpala - załamka
tak. u kolegi problem był w pompie. To że jas słychac nie znaczy że daje odpowiednie ciśnienie.
technolo
Małopiszący
Posty: 20
Rejestracja: 2011-06-21, 22:29
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: technolo »

Wiesz może jakie ciśnienie powinno tam być? Poszukam kogoś z manometrem i sprawdzę czy jest właściwe. Po mojemu może to być jeszcze regulator ciśnienia paliwa lub "pompka vacum" która steruje regulatorem
Nie wa¿ne gdzie, wa¿ne ¿e bokiem :)
lukaszSP
Małopiszący
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-04, 21:04
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: lukaszSP »

technolo pisze:Wiesz może jakie ciśnienie powinno tam być? Poszukam kogoś z manometrem i sprawdzę czy jest właściwe. Po mojemu może to być jeszcze regulator ciśnienia paliwa lub "pompka vacum" która steruje regulatorem
nie mam zielonego pojecia. kiedys miałem E36 320i i tak samo miałem walnitą pompę paliwa. skoro nie błędów to ma 90% masz walnieta pompę. nie jest to duży koszt a może się udać.
technolo
Małopiszący
Posty: 20
Rejestracja: 2011-06-21, 22:29
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: technolo »

Hehe tylko która bo są 2. Jedna która podaje paliwo na silnik a druga która wyrównuje poziom paliwa w baku (są 2 komory w baku)
Nie wa¿ne gdzie, wa¿ne ¿e bokiem :)
YYari
Zaawansowany forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2010-04-03, 08:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: YYari »

Dobry panowie, nie było mnie chwilkę za co przepraszam... ;)
z autem kombinowałem jak koń pod górkę aż w pewnym momencie wyjąłem pompę Paliwa z baku no ale chodzi( sprawdziłem wcześniej czujniki itp itd ... ) już miałem kopnąć w to auto i na złom je wieść ale sprawdzam pompę raz, drugi, trzeci ( oczywiście nie na sucho :lol: ) i w pewnym momencie nie pompuje mówię i tu cie mam ! Potrząsłem ją i znów chodzi trochę znów potrząsłem i znów się zacięła ... tak więc znalazłem winowajcę :)
ODPOWIEDZ