sprawdzanie cewki zapłonowej
sprawdzanie cewki zapłonowej
Witam. Może zaczne od tego, że posiadam BMW e36 z silnikiem M50B20. W ramach wolnej chwili powyciągałem cewki zapłononowe aby je ,,przemierzyć'' miernikiem. na 3 cewkach pokazło mi wartość 0.8 oma. Na pozostałych 3 pokazało po 0.7 oma. I tu się pojawie moje pytanie. Czy te wartości zaniżone mają jaki kolwiek wpływ na pracę silnika? czy może mieści sie to w jakiejś tolerancji?? a może mierzenie miernikiem to nie jest sposób na taki pomiar?? Prosił bym o odpowiedzi, rady itp;)
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 267
- Rejestracja: 2011-09-24, 16:27
- Lokalizacja: Chorzów/Częstochowa
Seba z Chorzowa, wymieniał mi cewkę bo miałem ten sam problem, też 2 L, przyjechałem do niego podpiął się kompem, wyskoczyły mu błędy (cewka nr. 6 błąd - ale z dopiskiem że nie ciągły, błędna mieszanka itp) zostawiłem mu samochód na 3 godziny i wszystko ładnie zrobione, wskazania poprawne więc moge polecić jak co PW to dam nr.